drukuj

A ja jestem za ACTA

Tagi:

Jestem za ACTA, jak czytam wiele wpisów na forach, to niestety odnoszę wrażenie, że wielu ludzi nie ma nic do powiedzenia poza wulgaryzmami i obrzydliwościami. Myślenie też wielu moich rodaków boli aż po czubki włosów - pod warunkiem, że je mają. Dlatego, jeżeli brakuje ludziom autocenzury, to konieczna jest cenzura obyczajowa moderatorów. Wiele niestety jest tego przykładów. Pierwszy z brzegu, ludzie organizują protest przeciw drogim paliwom, wykorzystując właśnie te paliwa, a koncerny paliwowe zacierają rączki ze szczęścia. Jedynie zrozumiem taki protest - jeśli okaże się, że organizuje go jakiś ORLEN, ale tym bardziej nie wezmę udziału. Jedynie jako obywatel mogę się cieszyć, wpływy z podatków i akcyzy będą większe - za co jako rencista mogę być wdzięczny organizatorom i pozdrawiam z całego serca.     

jurnied
Autor:jurnied

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
wedrowycz
wedrowycz czw., 2012-01-26 01:04

A wyobraź sobie taką

A wyobraź sobie taką sytuację: prowadzisz bloga z przepisami kulinarnymi i publikujesz przepis na placki ziemniaczane, po jakimś czasie dostajesz pismo z kancelarii reprezentującej np. Magdę Gesller, które wzywa Cię do zapłaty 1000 złotych w związku z kradzieżą własności intelektualnej, czyli przepisu na placki, które serwuje w swojej knajpie. Olewasz temat, a po miesiącu wpada o szóstej rano do Ciebie grupa smutnych panów, którzy rekwirują Twój komputer w celu zabezpieczenia dowodów...

Gruby
Gruby czw., 2012-01-26 06:04

"wedrowycz", wskaż proszę artykuł umowy

który przewiduje taką możliwość? ;-)))

Chrzanicie kolego niesprawdzone  brednie, tak samo jak chrzaniono tu, że w Puławach nie ma  biura poselskiego posła Karpińskiego :-((( 

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz czw., 2012-01-26 11:21

Proszę Cię bardzo: Ustęp 4.

@Gruby:

Proszę Cię bardzo: Ustęp 4. artykułu 27 ACTA. Ten artykuł, podobnie jak i inne można interpretować w naprawdę dowolny sposób, a przykład, który podałem nie jest wysany z palca, takie historie miały już miejsce w Polsce, tylko zdobywanie danych osobowych przez kancelarię prawną odbywało się nielegalnie. Teraz mogą robić to zgodnie z prawem...

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 07:15

"wedrowycz", przytocz proszę DOKŁADNIE treść Art. 27 ust. 4

@wedrowycz:

Z tego co piszesz wynika, że albo go nie widziałes na oczy, albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś :-(((

Moge sie mylić, ale podejrzewam, ze po prostu powtarzasz to, co napisali cwaniacy, ktorzy w obronie własnych interesów  wpuszczają   protestantów w maliny :-( 

Ps.
Będę wdzieczny, jeżeli przy okazji  wyjaśnisz, co według Ciebie  oznacza polskie słowo "MOŻE"
Tylko nie pomyl z morzem ;-)))  

-     *     -

1. 27 I, g. 07:29
2. 30 I, g. 07:15 
      

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 pon., 2012-01-30 12:15

Gruby

@Gruby:

Pozwolę sobie to uczynić ,co prawda wkleiłem to w temacie protestu ,ale powtórzę i tu ....
 Atykuł 27 ust. 4   wyraźnie mówi, :

Strona może (...) zgodnie ze swoimi przepisami ustawodawczymi i wykonawczymi, przewidzieć możliwość wydania przez swoje właściwe organy dostawcy usług internetowych nakazu niezwłocznego ujawnienia posiadaczowi praw informacji wystarczających do zidentyfikowania abonenta, co do którego.......istnieje podejrzenie, ......( podejrzenie może zaistnieć w stosunku do każdego z nas ) że jego konto zostało użyte do naruszenia .

Podobnie kontrowersyjny jest zapis w Art. 28 ... 

 Art. 28 ........: „Każda strona ma wspierać „tworzenie i utrzymanie formalnych i nieformalnych mechanizmów, takich jak grupy doradcze, w ramach których jej właściwe organy mogą poznać opinie posiadaczy praw i innych odpowiednich zainteresowanych stron”.............Teraz proszę mi wytłumaczyć czym lub kim są .... "Nieformalne mechanizmy" i na dodatek w   państwie prawa??

Żeby rozwiać Pańskie  wszelkie wątpliwości  jeszcze to .....
 
tekst linku

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 21:15

Ad Art. 27 ust. 4

@siwy71:

Czego się boisz....? ;-)))*;-)))

Strona MOŻE, zgodnie ze SWOIMI przepsami ustawodawczymi..." 

"siwy71", gdzie tu widzisz zagrozenie?
 Przecież Polska i bez parafowania ACTE  może to zrobić.
Polska jest suwerennym państwem. To POLSKI Sejm uchwala  obowiazujace w Polsce  ustawy.

Polska może ale nie musi.
Co wiecej  Polska już dawno wprowadziła w SWOICH przepisach ustawodawczych  wiele z tego  co ACTE  dopiero  zapowiada.

"siwy71" myśł samodziielnie, a nie powtrzaj  bezmyśłniwe czyichś komentarzy, bo sam z siebie bedzieśz robił durnia. Nie jesteś  przecie3z bładzacym we mgle małolatem, takim jakich do boju zachecał "ariel" ;-)))    

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 wt., 2012-01-31 12:40

Gruby

@Gruby:

Polskie przepisy jak Pan doskonale wie dają możliwość różnorakiej interpretacji aktów prawnych ,dlatego co jest oczywiste dla jednych  ,nie jest takie dla drugich ,przykłady można mnożyć stąd moje obawy ....

siwy71
siwy71 wt., 2012-01-31 13:03

Gruby

@Gruby:

Suwerennym Państwem w którym Sejm uchwala .......?????...Skoro Pan tak uważa to proszę przytoczyć mi ustawę ,w której mówi się o przyjęciu PAKTU FISKALNEGO .i pożyczki  do MFW.....

Gruby
Gruby pt., 2012-02-10 05:31

"siwy71", jeżeli jakieś smarkule protestujące przed UM

@siwy71:

nie wiedzą czym sie różni umowa od ustawy,  to się nie dziwię.
Żałuję tylko, że reporterka TVK nie zapytała,  do ktorej szkoły chodzą. Mam nadzieję, że nie do przesławnej trójki, bo to by była kompromitacja tej szkoły  ;-(((

Ale jeżeli Ty, już ojciec dzieciom,  nie znasz i nie widzisz różnicy między UMOWĄ miedzynarodową, a USTAWĄ, to już nie jest śmieszne, lecz żałosne. :-(((

-     *     -
1. 31 stycznia, godz. 14:34
2. 10 lutego, godz. 05:29 - "siwy71" znasz już różnicę miedzy umową, a ustawą? ;-)))     

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 pt., 2012-02-10 21:05

Gruby

@Gruby:

Szkoda czasu na tłumaczenie rzeczy oczywistych proponuję przejść do konkretów 
.
......."  Żadne postanowienie niniejszej Umowy nie stanowi odstępstwa od  żadnego zobowiązania Strony wobec jakiejkolwiek innej Strony wynikającego z istniejących umów, w tym porozumienia TRIPS. "
.
lub wersja anglojęzyczna jak kto woli .....
.
 
Nothing in this Agreement shall derogate from any obligation of a Party with respect to any other Party under existing agreements, including the TRIPS Agreement"
.
Zaczaił Pan różnicę ?????????????????,,,bo skoro nie to dlaczego dziwi się protestującym jak je Pan określa "smarkulom" ????????? 

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 21:37

Ad Art. 28 ust.tez 4 ;-)

@siwy71:

"siwy71", przeciez sam przytoczyłes odpowiedź!
Takimi  "nieformalnymi mechanizmami, są na przykład  grupy doradcze.
Przecież takie grupy doradcze, chociaz w innych sprawach, istnieją od dawna we wszystkich demokratycznych  państwach.
Takimi grupami doradczymi są na przykład powoływane przez prezesa PiS  kolejne  wydania "gabinetów cieni"
To właśnie w demokratycznych państwach prawa jest mozliwe istnienie takich nieformalnych mechanizmów i grup!
W czasach komuny gabinet cieni Jarosława Rajmundowicza   bardzo szybko obradowałby w kiciu ;-)
Jestes za powrotem tamtych esbeckich zwyczajów?
Chłopcze, nie daj robić z siebie durnia. Myśl samodzielnie. Myśl! To naprawdę nie boli ;-)       

 

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 wt., 2012-01-31 12:48

Gruby

@Gruby:

Skoro "nieformalne grupy doradcze " to przejaw demokracji w państwach prawa to dlaczego owe grupy z MSW zamówiły system do złamania systemu TOR w Polsce ?????.Chiny nie są chyba wzorem cnót demokratycznych ,a mimo to nikt tam nie łamie TOR-a uwzględniając  prawo do prywatności w sieci ... 
Ma Pan rację trzeba myśleć samodzielnie co niniejszym czynię ....... 

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 21:53

Ad Art. 12 ust. 2

@siwy71:

"siwy71", przeciez to nihil novi sub sole!
Takie rozwiazania prawne od dawna istnieja -  również w prawodawstwie oppaństw demokratycznych. Takze w polskim!
Pierwszy z brzegiu przykład - wejście policji do mieszkania bez nakazu prokuratora czy sadu w poscigu za przestepca.

A poza tym manipulujesz lub zostałe smanipulowany, bo wyrwałes to z KONTEKSKU

Wiem, że nie rozumiesz znaczenia kontekstu, ale przeciez w ustepie 2 jest mowa o środkach TYMCZASOWYCH  , a ustęp 4 mowi o tym  co z takim tymczasowym działanie musi sie stać później, a nawet uzależnia  zastosowanie takiej  procedury od wniesienia kaucji przez oskarzyciela.

Natomiast  w ust. 5 przewidziano odszkodowania dla niesłusznie pozwanych .

Jak widzisz KONTEKST jest bardzo ważny
Ci którzy zamącilicCi w głowie pominęłi  bardzo ważny kontekst i zrobili z Ciebie (...)  ;-)))

"siwy71" będe upierdliwy, ale jeszcze raz powtorze - MYŚL SAMODZIELNIE!
Nie daj cynicznym organizatorom protestów robić z  siebie  bezmyślnego mięska  protestujacego ;-)             

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 wt., 2012-01-31 12:56

....Środki tymczasowe

@Gruby:

....Środki tymczasowe ....???? bez wysłuchania drugiej ze stron ????..."
To tak najpierw się" delikwenta  "zamyka i okrada ze sprzętu ,nie dając mu możliwości obrony i tłumaczenia .Potem jak wszystko się pozamiata można dać mu prawo zabrania głosu i dochodzenia roszczeń i zadośćuczynienia ...Skoro już mu się taką drogę umożliwi to zapytam ......KTO ZA TO ZAPŁACI ...????
.... Może tak  .......................".MYŚLĘ WIĘC JESTEM ..." 

Gruby
Gruby pt., 2012-02-10 05:51

"siwy71" pdobno jesteś, bo myślisz, wiec pomyśl ;-(

@siwy71:

A żeby Cię pobudzić do myśłenia zastosuje coś w rodzaju elektrowstrząsów.

Wyobraź sobie, że   na jakieś stronie internetowej pojawia się filmik z fotomontażem gwałtu na Twojej  matce/żonie/córce (niepotrzebne skreślić).
Jeżeli prawo  przewiduje możliwość   zastosowania - zresztą w ściśle określonych przypadkach - środków tymczasowych, to po Twojej interwencji filmik zniknie.
Jeżeli natomiast  bedziesz czekał na wysłuchanie strony i prawomocny   wyrok sądu, to zanim się doczekasz, bezkarny zboczeniec doda odcinek z gwałtem na twojej wnuczce :-(((.

Czy ten drastyczny przykład nie uświadomiL Cię, że środki tymczasowe stosowane zgodnie z prawem bywają potrzebne?
Nawiasem mówiąc polskie prawo już od dawna prawo przewiduje wiele  przypadków, w których mogą być zastosowane środki tymczasowe.

Co wiecej, obecnie  zboczeniec z mojego przykładu,  może umieścić  filmik  na zagranicznym serwerze i możesz mu nagwizdać,
Ale jeżeli serwer będzie na terenie państwa, które jest sygnatariuszem  A.C.T.A., to już nie będzie mu  tak łatwo gwizdać.
Dostrzegasz przydatność takiej umowy miedzynarodowej?      

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 pt., 2012-02-10 21:12

Gruby

@Gruby:

Teoretycznie rzecz biorąc przykład który Pan przytoczył jest jak najbardziej zasadny .....niemniej idąc Pańskim tokiem myślenia to czy Niemcy są głupsi od nas bo umowy NIE PODPISZĄ ???????????????
Czyżby ani oni ani Holandia  nie dostrzegali jej  przydatności  ???????

5h9
5h9 czw., 2012-01-26 08:12

Dziwny wpis..

Napisałeś że jesteś za ACTA. Brawo. Ale dlaczego? Jakie są tego powody? Bo powody obyczajowe raczej w ACTA nie są zapisane. Moim zdaniem z tego wpisu nic nie wynika, a do tego podałeś chyba zły przykład paliwa.

Więc ja troszki napiszę, dlaczego jestem przeciwny ACTA starając się pominąć demagogię.

Po pierwsze, ustawa ta została napisana za naszymi plecami. Gdyby nie wikileaks prawdopodobnie nie było by aż tak wielkiego tematu. Nie podoba mi się że władza chce czegoś dla obywateli pisząc to za ich plecami. To nie jest fair.

Po 2. ACTA jako zamysł sam w sobie może i nie jest złym pomysłem. Ale sposób w jaki została napisana czyni z niego potężne narzędzie dla instytucji posiadających prawa autorskie. A to dlatego że jest kompletnie niejasna. Nie precyzuje w jaki sposób ona pozwala na walkę z piractwem.(Art. 4, pkt. 1)

3. Niestety, ale ACTA broni właśnie strony posiadaczy praw autorskich. Poszkodowani mają potężne narzędzie do zbierania pieniędzy. Przykład jaki można podać z linkami (podobnie do wedrowycza):
- Wklejam link do filmu: odsiebie.pl/cam3b07wmt99/Californication_S05E03_PL.mp4.html
- jurnied jako wielki fan Davida Duchovnego ściąga film żeby obejrzeć. Showtime jako posiadacz praw autorskich do tego serialu może wystąpić na drogę prawną przeciwko:
a) mnie jako że podałem link
b) jurnied jako że ściągnął
c) mmpulawy które ten link wyświetliło - (!?)
Tworzy to kompletnie bzdurne prawo do cenzury blogów/portali by sami nie odpowiadali za użytkowników (Art. 9, pkt. 1)

Po 3. Dzięki Art. 27. i dzięki beznadziejnej precyzji tych artykułów można dopisać wiele złych praw ogrniczających wolność. Nie chce mi się o tym już pisać. Kto jest zainteresowany to może pobłądzić w necie i poszukać tego artykułu.

Po 4. Nie podoba mi się że prawa autorskie są prawnie ujednolicone ze skarpetkami Adidasa z ul. Ruskiej w Lublinie. Niestety, ale są równe w przypadku ACTA.

Po 5. Któryś z polityków powiedział że ACTA nic nie zmienia, nic nie wprowadza - to po jakiego grzyba ją przyjmować? Uważam, że mamy dosyć dobre prawo (w porównaniu do zachodu) autorskie. Możemy spokojnie ściągać/oglądać filmy z/w sieci, ściągać muzykę, e-booki i wiele wiele innych. Tak boli mnie to bo to często to robię - prawnie nie jestem piratem. Niestety ale wolę ściągnąć książkę, przeczytać dany rozdział niż wydać 100 zł na nią i była by podstawką dla kurzu.
Osoby które nagminnie łamały prawa autorskie, przykładowo udostępniając utwory muzyczne niekiedy za to odpowiadały - popatrzcie na 'naloty policji' w Puławach. Nie zmieniajmy tak dla nas przyjaznego prawa :)

Jak coś mi jeszcze przyjdzie na myśl to napiszę. Bo się śpieszę.

jurnied
jurnied czw., 2012-01-26 09:32

Już odpowiadam, przykład z

@5h9:

Już odpowiadam, przykład z paliwem jest przykładem bezmyślności totalnej spotykanej w internecie i tylko tym, nie ma nic wspólnego.
Odnośnie placków ziemniaczanych ( też lubię) - prowadząc bloga z przepisami, podał bym link do strony lub tytuł i autora książki z której korzystałem  ( czyli cytat ) albo opisał bym swój autorski przepis. wtedy nikt do mnie nie wpadnie i nikt mi strony nie będzie zamykał. Tak powinni postępować rzetelni i uczciwi ludzie - wtedy nic im nie grozi, jeżeli ktoś kradnie pomysły powinien za to odpowiadać. Odnośnie punktów określonych we wpisie 5h9 - to że ustawy są pisane poza naszymi plecami to dobrze, ja się nie znam na prawie i nie wiem, czy moje pomysły byłyby właściwe. Po to wybieram swoich przedstawicieli do Sejmu i Senatu, jakich wybiorę takie mam ustawy - wtedy należy się głęboko zastanowić. ACTA jest zapisem ogólnym - szczegółowe rozwiązania są wewnętrzną sprawą państw. ACTA jest wyrażeniem woli o walce z piractwem  internetowym, a także mam nadzieję z głupotą i chamstwem  w internecie. Dlatego jestem za.    

Jurnied
godziemba
godziemba czw., 2012-01-26 09:39

nadzieje związane z głupotą i chamstwem w internecie

@jurnied:

zależą od INTERPRETATORA tych zjawisk... i tak rodzi się etatyzm w postaci komisji poprawności, pragrafizm, kasizm, ścigalizm, zamordyzm ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied czw., 2012-01-26 10:10

no właśnie

@godziemba:

I to są twoje Interpretacje - Interpretatorze Godziembo?
Dla mnie wulgaryzm jest wulgaryzmem, głupota głupotą, a zło złem. Moi ideowi ojcowie nauczali: " Zło dobrem zwyciężaj". 

Jurnied
godziemba
godziemba czw., 2012-01-26 13:00

motto Jana Pawła II jest wybitnie chrześcijańskie

@jurnied:

i w związku z tym, jako Chrześcijanin życzę "jurniedowi" powodzenia w walce ze złem :)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied czw., 2012-01-26 15:28

Dziękuję

@godziemba:

Dziękuję i żałuję, że się Godziembo nie przyłączysz - "jako chrześcijanin". Rzekłbym nawet bardzo żałuję, ale to Ty się będziesz przekomarzał  z Sędzią Najwyższym - za siebie.

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 07:21

obawiam się, że rzekome "dobro" zostało pomylone z tchórzostwem

@jurnied:

a rzekome uczulenie na "chamstwo", to zamaskowany wstręt do asertywności  - wszak sam Jan Paweł II apelował do Polaków: NIE LĘKAJCIE SIĘ! - i My nie powinniśmy się lękać, by wykorzystać Nasze Prawo do aktywnego protestu wobec bezczelnego wciskania nas metodą dyskryminacji oraz oszustw w ramy globalnego ustroju masońskiego... nawet jeśli tzw "episkopat polski" popiera to zjawisko ;)))

tzw. "golgota beskidów" w Radziechowicach - rodzinnej wsi rodzinnej Ekscelencji biskupa Pieronka, postawiona za ok. 1 000 000 zł z kasy bpa Dziwisza...

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Gruby
Gruby pt., 2012-01-27 07:44

A czy bł. Jan Paweł II apelował

@godziemba:

o niszczenie wozów transmisyjnych stacji radiowych"
Wszystko to w walce o wolność słowa of kurz;-(((*;-))) 

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 08:31

kolejne POdstępne pytanie grubego dot. prowokacji bandziorów

@Gruby:

NAJPRAWDOPODOBNIEJ wynajętych przez ITIotów, by niszczyli UBEZPIECZONĄ własność "faszystowskiej korporacji SSowieckiego OFFicera" - M. Waltera pod nadzorem "POlicji Obywatelskiej" ;)))
http://wpolityce.pl/artykuly/17929-spalenie-wozu-tvn24-nastapilo-po-rozwiazaniu-marszu-jak-doszlo-do-tego-aktu-wandalizmu

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 10:01

Drogi Godziembo

@godziemba:

Widzę i czytam, że straszny kociokwik w swoim umyśle, proponuję - zamiast cytować Naszego Kochanego Papieża - w słowach - "Nie lękajcie się" to idź dalej i dopowiedz "otwórzcie drzwi Chrystusowi" - a to na pewno nie jest zawarte w Twoich słowach. To Chrystus mówił "zaprawdę powiadam Wam - pierwsze jest przykazanie miłości"  W Twoich wpisach tego nioe widać, ani krzty - a zapewniam Cię, walka o dobro i prawdę nigdy nie była i nie jest dowodem tchórzostwa, braku asertywności, itp. Polecam Ci - zanim staniesz przed Sędzią Najwyższym wrócić do źródła - czyli postudiować - ZE ZROZUMIENIEM - Biblię i choć trochę nawrócić się na właściwą drogę - to moja rada jako chrześcijanina.
  

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 11:47

czy dublowanie postów przez jurnieda

@jurnied:

może także zostać uznane za przejaw "strasznego kociokwiku w swoim umyśle"???

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 10:02

Drogi Godziembo

@godziemba:

Widzę i czytam, że straszny kociokwik w swoim umyśle, proponuję - zamiast cytować Naszego Kochanego Papieża - w słowach - "Nie lękajcie się" to idź dalej i dopowiedz "otwórzcie drzwi Chrystusowi" - a to na pewno nie jest zawarte w Twoich słowach. To Chrystus mówił "zaprawdę powiadam Wam - pierwsze jest przykazanie miłości"  W Twoich wpisach tego nioe widać, ani krzty - a zapewniam Cię, walka o dobro i prawdę nigdy nie była i nie jest dowodem tchórzostwa, braku asertywności, itp. Polecam Ci - zanim staniesz przed Sędzią Najwyższym wrócić do źródła - czyli postudiować - ZE ZROZUMIENIEM - Biblię i choć trochę nawrócić się na właściwą drogę - to moja rada jako chrześcijanina.
  

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 11:58

Bóg zapłać za ujawnienie "strasznego kociokwiku w swoim umyśle"

@jurnied:

to bardzo "miłosierne" ze strony jurnieda, ZAPRAWDĘ - tym bardziej, że wiele absurdalnych aktualności może u normalnego człowieka taki "kociokwik" powodować. należy zatem POdobne objawy bezwzględnie demaskować oraz skutecznie uzdrawiać ;)))

polecam też adresowanie apelu o nawrócenie do bardziej ode mnie adekwatnych dla tego celu wirtualnych bytów - a jest ich tu, w swej najbardziej bezbożnej i wielce aktywnej postaci dość dużo :(((

 

ps.

dla próby możemy się udać do Bazyliki w Wąwolnicy na Specjalne Nabożeństwo Uzdrawiające w celu sprawdzenia stopnia zatrucia Duszy każdego z nas. może wtedy zobaczymy, kto zachowa się dziwacznie np. padnie przed ołtarzem i szatańsko zawyje ze strachu, a kto będzie stał spokojnie zrelaksowany, jak u siebie w domu ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 12:30

apage satanas

@godziemba:

Ciebie Godziembo nic już pewnie nie pocieszy i pewnie dożyjesz swojego żywota  jako zgorzkniały starzec w przekonaniu, że wszyscy są źli, że Cię krzywdzą - jeszcze raz radzę, sięgnij do Biblii. Mnie nie obrazisz ani swoim wpisami, ani swoją bezdenną głupotą.

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 13:40

jeszcze raz Bóg zapłać za aktywne odpędzanie szatana :)))

@jurnied:

tylko nie jestem pewien, czy podkreślanie "bezdennej głupoty" u bliźniego swego, to jeszcze "miłosierdzie", czy już "straszny kociokwik w swoim umyśle" ??? ;)))

ps.
nie wiem też skąd u jurnieda przekonanie o moim rzekomym "przekonaniu, że wszyscy są źli, że mnie krzywdzą"... czy jurniedowi podpowiadają to jakieś głosy?!?

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 15:44

Szanowny Godziembo

@godziemba:

Widzę, że muszę wyjaśnić Ci metodą łopatologiczną.
Zamieściłeś artykuł tłumaczony z języka angielskiego - o biednym studencie, który "tylko" założył stronę, gdzie udostępniał linki kolegom, bezpłatnie. Proponuję chwilę zastanowić się co to znaczy - normalny człowiek na film idzie do kina, płaci bilet - wynagradzając twórcom trud i koszty wytworzenia czegoś dla naszej rozrywki. Czasy obecne pozwalają na oglądanie takiego filmu poprzez internet - łącząc się z legalnym dystrybutorem  i za drobną opłatą (1 - 2 euro) obejrzeć taki film w domu na własnym komputerze. Jak ktoś tak chce - proszę bardzo. Ten "biedny student" podkradł linki (połączenia) i udostępnił kolegom - jak twierdzi ponad trzysta tysięcy. Zakładając tylko 1 euro - spowodował kradzież ponad trzystu tysięcy euro na rzecz twórców i dystrybutorów. Może i prawa brytyjskiego nie złamał, ale tylko dlatego, że prawo nie nadąża za szybko zmieniającą się rzeczywistością ( a regulacje takie wprowadza umowa ACTA). Fakt pozostaje faktem, że jest co najmniej pośrednikiem (paserem) dokonanej kradzieży i za to powinien być ukarany. Gloryfikowanie takich postaw w internecie, jest dla mnie właśnie pokazaniem bezdennej głupoty.
Rozważając taki przykład pod kątem chrześcijańskim - ktoś kto namawia i umożliwia wykonanie  czynów którymi przeciwstawiamy się Bogu - jest zadaniem szatana i ten "biedny student" jest personifikacją szatana w obecnych czasach. Kusicielem - on biedny nic złego nie zrobił, on tylko zezwolił kolegom kraść.   Mam nadzieją, że gloryfikowanie takiej postaci jest tylko dowodem głupoty, a nie propagowaniem satanizamu. Chociaż, czasami czytając twoje wpisy w różnych tematach Godzienbo odnoszę wrażenie, że ręką Twoją wodzi szatan. Stąd wizja "zgorzkniałego staruszka" w przyszłości, z moich doświadczeń życiowych wynikająca - wszyscy czciciele szatana marnie kończą. Apel ponawiam.      

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 18:31

Szanowny Jurnied, pozwolisz że sparafrazuję

@jurnied:

prawie każdy członek "tuskofaszystowskiego" rządu oszukuje i zaniedbuje konstytucyjne obowiązki oraz namawia do eksterminacji opozycji.

Proponuję chwilę zastanowić się co to znaczy - normalny człowiek tak się nie zachowuje, a za zaniedbania i podżeganie płaci.

Rozważając taki przykład pod kątem chrześcijańskim - ktoś kto notorycznie łże, oraz namawia i umożliwia wykonywanie czynów, którymi przeciwstawiamy się Bogu - jest zadaniem szatana i najwyraźniej "Parada Oszustów" jest personifikacją szatana w obecnych czasach. PO jest Kusicielem - oni biedni nic złego nie zrobili, oni tylko sugerowali swoim fanatykom by nienawidzili i zabijali. mam nadzieją, że gloryfikowanie takich postaci jest tylko dowodem głupoty, a nie propagowaniem satanizmu. chociaż, czasami czytając wpisy grubego w różnych tematach odnoszę wrażenie, że jego ręką wodzi szatan. stąd wizja "zgorzkniałego staruszka" KTÓRYM JEST TERAZ, choć moich doświadczeń życiowych wynikająca - wszyscy czciciele szatana w bolandii dobrze kończą i się śmieją z uczciwych na łożu śmierci :(((

za Apel dziękuję - jest odpowiednim materiałem do przeróbki na paszkwil adresowany do ober-aktywnych na MMPulawy SSowietów oraz ich POlitycznych idoli, choć sam z siebie bym, aż tak kategorycznego apelu a'la inkwizytor nie wydumał ;)))

ps.
adekwatna odpowiedź odnośnie pogardy wobec współczucia dla ww. aresztowanego internauty:
http://www.internetblackout.org/usa-nie-bedzie-ratyfikowac-acta,0.html

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 19:14

Szanowny Godziembo

@godziemba:

Chciałbym zwrócić Ci uwagę na cytat z Twojej wypowiedzi  - "  normalny człowiek tak się nie zachowuje, a za zaniedbania i podżeganie płaci."  - obrzucanie błotem rodaków - może coś przylepi nie najlepiej świadczy o osobie która je wygłasza. A tak się stało przed chwilą - parafrazujesz moją wypowiedź i jeszcze odnosisz to innej osoby - fe, brzydko - ludzie o przynajmniej minimalnym poziomie przyzwoitości tak nie robią. Nie żyłem w państwie faszystowskim, ale innym totalitarnym tak - dlatego mogę zapewnić Cię, że w tamtym  państwie nazwanie premiera "faszystą" groziło śmiercią, może to nasze Państwo nie doskonałe, ale nie ma nic wspólnego z tamtym - nawet włos z głowy Ci nie spadnie. Dlatego rząd, który obecnie rządzi może Ci się nie podobać, ale niestety wymogi demokracji każą mniejszości dostosować się do większości.Jeżeli ten rząd  chcesz zmienić, zacznij od podstaw - zgromadź i przekonaj do swoich poglądów większość ludzi, tak abyś sam został premierem. Ale wydaje mi się, że metodami obrzucania ludzi błotem wiele nie zdziałasz. Cały czas tak działa PIS - a wyniki spadają, spadają, spadają - warto zatem wyciągnąć odpowiednie wnioski. I tego Ci Zyczę      

Jurnied
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 21:07

Jurnied ewidentnie szuka "szatana" na MMPulawy

@jurnied:

więc w ramach Chrześcijańskiej Współpracy próbowałem skierować uwagę Jurnieda na jawne ZŁO, szalejące tu w rzekomym majestacie prawa. i przyznam, że wyraziłem swoją wskazówkę bezceremonialnie... wręcz prostacko, gdyż zostałem zaskoczony. zaskoczył mnie fakt, iz Jurnied znalazł "szatana" ukrytego we współczuciu dla młodego człowieka pozbawionego wolności w ramach polowania na "pochodną kradzieży wg ACTA". wspomniałem wtedy o grubym, naiwnie licząc, że osoba o przynajmniej minimalnym poziomie przyzwoitości dostrzeże absurdalność TAK WAŻKICH zarzutów wobec przeciwników ACTA, podczas gdy jednocześnie ignoruje TAK JASKRAWE uosobienie demonicznej przewrotności i nikczemności :(((

ale skoro zostałem już osądzony i obwieszczono mi wieczne potępienie, to trudno... o PRAWDZIE przekonamy dopiero na Sądzie Ostatecznym ;)))

na koniec dodam od siebie tylko, że porównanie litości obecnego premiera do bezwzględności PRLowskich watażków wobec tzw. "faszystów" jest... - znowu sparafrazuję - i na kursie, i na ścieżce :P

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied pt., 2012-01-27 21:51

Czy to są obserwacje, czy obstrukcje?

@godziemba:

Myślisz Godziembo, że brak prześladowania za słowa jest tylko "litością premiera"?  W tamtym systemie premierzy też nie mordowali osobiście, do tego mieli swoje służby. Teraz nie ma śladu takich służb i nie słyszałem żeby ktokolwiek odpowiadał za dużo gorsze słowa i obelgi - to jest ta różnica podstawowa. Stwierdzenie, że szukam szatana na MM Puławy jest dla mnie co najmniej niezrozumiałe - przecież to nie ja zamieściłem artykuł. Ja tylko stwierdzam i podkreślę to bardziej ZŁO jest ZŁEM, PODŁOŚĆ jest PODŁOŚCIĄ, a NIEGODZIWOŚĆ - NIEGODZIWOŚCIĄ -  bez względu na to w jakie szaty będziesz je stroił.
"Zło dobrem zwyciężaj"     

Jurnied
godziemba
godziemba sob., 2012-01-28 08:25

Bóg zapłać z kolejny przejaw "miłosierdzia"

@jurnied:

w postaci zarzutu obstrukcji ;))

a co jeżeli w kreowanej na naszych oczach schizmie judeo-chrześcijan pojawią się dogmaty antychrysta ?

a co jeżeli kościół ogłosi na podstawie pewnego szczególnego wycinka pisma, że Chrystus nie tyle jest Królem lecz sługą, nie Bogiem - a jedynie uprzywilejowanym kapłanem, nie Synem - a łącznikiem.

czy mamy przyjąć to posłusznie i bezrefleksyjnie, jako przejaw "miłosierdzia" tudzież "pokory"?!? moim zdaniem KATOLIKOM NIE WOLNO UDAWAĆ, ŻE NIC SIĘ NIE DZIEJE, ponieważ co innego skazać kogoś na trudną misję (vide delegowanie Św. Maksymiliana Kolbe przez Episkopat) dla nabrania pokory, a co innego wciskać Wiernym bzdury z nakazu tych, co odrzucili i odrzucają Zbawiciela  ;)))

PS.
to że nie jest jak w PRL, to jeszcze nie powód do radości - wszak służby już się umacniają infiltrując Obywateli na ogromną skalę. bezwzględne procedury prewencyjne są już gotowe i zostaną wkrótce pod byle pretekstem wdrożone. liczny "narybek POstępowej młodzieży" właśnie pcha się do "resortów siłowych" drzwiami i oknami, a tam zrobią prawie wszystko dla premii, bo nad Wisłą i nędza, i brak perspektyw na normalną karierę :(((

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied sob., 2012-01-28 11:15

mocno dziwię się

@godziemba:

Godziembo drogi a cóż to za sformułowania - "judo-chrześcijanie"  i w którą stronę ma pójść schizma - skoro Matka Boska była Żydówką, jej syn też a wszyscy ich czcimy.  Ja chyba żyję w innej Polsce - ja się nie czuję infiltrowany na żadną skalę.  Masz racje nie powinniśmy milczeć jako katolicy na zło tego świata - już pisałem jeżeli chcesz walczyć z zagrożeniami tworzonymi przez władzę - wygraj wybory - możesz startować i wtedy będziesz miał "perspektywy nad Wisłą"  Dla dobra swojego imienia nie rób tego tylko przez obrzucanie innych błotem. "Zło dobrem zwyciężaj" 

Jurnied
godziemba
godziemba sob., 2012-01-28 13:52

o przepraszam - Jezus syn Maryi z Nazaretu to Bóg, a nie Żyd

@jurnied:

zresztą Żydzi demokratycznie odrzucili go ze swej społeczności podczas głosowania u Poncjusza Piłata... a sama Maryja - Matka Jezusa była Galilejką, urodzoną w Nazarecie i zamężną z Żydem - Józefem, który pochodził z odległego Betlejem w pobliżu Jerozolimy. mąż Maryi, być może przeniósł się do Nazaretu w ramach żydowskiej re-kolonizacji tej zdominowanej wcześniej przez Greków prowincji wszak Judejczyk HEROD był namiestnikiem Galilei od 47rpne, a dopiero od 39rpne władał z nadania Rzymu Judeą, w tym Betlejem. pamiętajmy też, że między Galileą, a Judeą była jeszcze kraina Samarytan, którymi Judejczycy raczej pogardzali  - stąd Chrystusowy "prztyczek w nos" dla plemienia Judy w przypowieści właśnie o dobrym Samarytaninie ;)))

warto wspomnieć, że Żydzi rozpoczęli kolonizację Galilei po zwycięstwie Machabeuszy w 164 rpne kiedy to powstał zwyczaj Chanuki zaraz po rzezi hellenistycznej dynastii Seleucydów w Jerozolimie. stąd bardzo prawdopodobne, że Maryja z Nazaretu była bliższa rodem  jednemu z dowódców Aleksandra Wielkiego - Seleukosa, niż Dawidowi, który pokonał Goliata ;))) 

poza tym Judaizm jest głównie kulturą, owszem starożytną, ale zawierającą TERAZ głównie elementy religijne Talmudu opracowywanego przez kilka wieków po odrzuceniu Zbawiciela. natomiast bazą Starego Testamentu jest Mozaizm - ergo - żaden Judaista nie może być "starszym bratem dla Chrześcijan" - TO KIT propagandowy spadkobierców Faryzeuszy oraz bezczelne przekręcanie słów Jana Pawła II... wszak Święci Apostołowie odrzucili cały judaizm, a częściowo nawet i Mozaizm na pierwszym soborze jerozolimskim. jedynie Chrześcijanom pochodzącym z plemienia Judy pozwolili na zachowanie "koszer" co do pokarmów. dlatego chyba w 52rne Synhedrion rzucił klątwę na wyznawców Jezusa z Nazaretu, a najczęstszą frazą w Nowym Testamencie jest: "uciekli z obawy przed Żydami" ;)))

więcej tutaj:
http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_55.html

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied sob., 2012-01-28 18:33

dziękuję

@godziemba:

Piękny wykład dziękuję, tylko dalej nie rozumiem dlaczego miałaby być schizma " judo chrześcijan". Co do Jezusa to rzeczywiście Syn Boży, który przyjął ciało - ze wszystkimi konsekwencjami. Dalej też nie rozumiem co to ma wspólnego z obecnymi zagrożeniami w Polsce. Co do wiary - nie wiem jaka jest milsza Bogu w jakim rytuale - czyli w religii. Zatem  staram się o nikim nie wypowiadać źle, Ale przypominam Ci jednak jeszcze raz co Chrystus powiedział  nam tu na Ziemi WSZYSTKIM - "Zaprawdę powiadam Wam, że najważniejsze jest przykazanie miłości" - dlaczego w swoich rozważaniach nie idziesz tą drogą?    

Jurnied
godziemba
godziemba sob., 2012-01-28 22:51

wszak Jezus pouczał często ostrymi słowami

@jurnied:

a zwłaszcza Faryzeuszy.... dlaczego przeciętny Chrześcijanin miałby nie brać z niego przykładu? trudno udowodnić, że "miłość" polega na tępym wykonywaniu absurdalnych poleceń i bezkrytycznym przyjmowaniu oszustw. no chyba, że jesteśmy w niewoli, tak jak w czasach Imperium Romanum ;))) - przypominam Chrystus w czasie Kazania na górze zalecał zniewolonym mieszkańcom prowincji "nadstawianie drugiego policzka", by zapobiec rzezi... niestety, o słuszności jego Kazań przekonano się o tym po odrzuceniu Zbawiciela przez Żydów i klęsce  Powstania Bar-Kochby - Judea znikła i większość mieszkańców albo wymordowano, albo wygnano... ci co tam teraz powrócili to bardziej aszkenazyjscy Chazarowie ze Stepów Pontyjsko-Kaspijskich, którym znaaaaaaaacznie dalej do Judejczyków niż tubylczym Palestyńczykom ;)))

nawiązując do "judeochrześcijaństwa" jako nowego wyznania, to jest ono od dekad wyraźnie kreowane przez tzw "episkopat polski" i przewodniczył temu niegdyś pomazaniec AGORy - bp Życiński. kto teraz? - być może bp Dziwisz... w każdym bądź razie proces OFICJALNIE trwa:
http://www.wpk.uksw.edu.pl/node/62
i wzbudza śmiech u bardziej rozgarniętych konserwatystów :
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1604/fronda-to-portal-judeochrzescijanski
 - tymczasem z niepokojem czekam na kolejne oświadczenia i publikacje Naszego Wielebnego Metropolity Stanisława Budzika, choć muszę przyznać, iż zaskoczył mnie bardzo pozytywnie przebiegiem swojej wizyty w mojej Parafii ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied sob., 2012-01-28 23:00

dziękuję po raz kolejny

@godziemba:

Chociaż już się trochę pogubiłem w tych wywodach - Arcybiskup Życiński nie żyje, Arcybiskup Budzik zmienił front - to ma być ta schizma, czy nie? 

Jurnied
godziemba
godziemba ndz., 2012-01-29 11:18

schizma trwa i trwa mać wg tzw "episkopatu polski" ;)))

@jurnied:

ale na szczęście wielu Kapłanów czuwa nad spójnością Kościoła RZYMSKO-Katolickiego. najlepszy przykład to Ks. Chrostowski:
http://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&grupa=&podgrupa=&strona=1...
<<
Skąd wzięło się to wypaczenie?  
W przemówieniu w synagodze rzymskiej Jan Paweł II powiedział: „Religia żydowska nie jest dla naszej religii «zewnętrzna», lecz w pewien sposób «wewnętrzna». Mamy zatem z nią relacje, jakich nie mamy z żadną inną religią. Jesteście naszymi umiłowanymi braćmi i w pewien sposób, można by powiedzieć, naszymi starszymi braćmi”. W przekładach tego przemówienia wyrzucono słowa „w pewien sposób”, na skutek czego formuła stała się bezwarunkowa. I to jest właśnie ów wielki teologiczny błąd, który oznacza poważne zafałszowanie wypowiedzi papieskiej i wypaczenie samych podstaw teologicznych relacji chrześcijańsko-żydowskich.

<<
 - wg realiów dogmatyczno-historycznych tzw. Judaistów, czyli wyznawców Talmudu trudno nazwać nawet "naszymi młodszymi braćmi", chociaż Talmud powstał dopiero wiele wieków po rozproszeniu zapoczątkowanym zburzeniem Jerozolimy, to jednak nie jest kontynuacją lecz wręcz antagonizmem wobec Chrystusa... jest raczej przepisem na przetrwanie i dominację plemienia Judy w rozproszeniu, wśród innych ludów -  dlatego tego powszechnie nie tłumaczą na inne języki, tak jak robi się to np. z Biblią ;)))

co do Metropolity Budzika to mam nadzieję, że wkrótce odrzuci dzieło kreowania z Polskich Chrześcijan na pokornych "młodszych braci" bezkrytycznych wobec globalnych Judaistów ;))) 

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
jurnied
jurnied ndz., 2012-01-29 19:21

to wg. tylko niektórych badaczy

@godziemba:

Dlaczego zatem Chrystus w wielu miejscach twierdził - "Izraelu jesteś narodem wybranym" - bez podziału na Judeę i inne nacje. Dlaczego Bóg objawił dekalog dla Mojżesza. Myślę, że zagłębianie się w naszą wiarę - przemyślenie nauk Zbawiciela - pozwalają stwierdzić, że Bóg kieruje swoje słowa - do nas wszystkich, którzy chcą Go słuchać - niezależnie od czasów, nacji i okoliczności - tak rozumiem słowa " co cesarskie - Cesarzowi, a co boskie Bogu".  Według moich przemyśleń każda schizma wynika wyłącznie z pychy i dumy interpretatorów - ale pochodzi ona wyłącznie od ludzi. Dlatego powiem szczerze szkoda mi czasu na
śledzenie ludzkich ułomności. Wolę kierować się w życiu prostą interpretacją zjawisk. Zło jest złem, niegodziwość - niegodziwością. "Zło dobrem zwyciężaj"

Jurnied
5h9
5h9 pt., 2012-01-27 14:42

Bo..

@jurnied:

Bo Godziemba jest jak Rydzyk. Wielki katolik, święty człowiek, wyrocznia która moralizuje wszystkich.
Specjalnie dla Ciebie Godziembo znalazłem wypowiedź Rydzyka we wczorajszej audycji RM, skróciłem i wrzuciłem na serwer, proszę:
http://ulub.pl/vp3CItYm41/rydzyk
Także takie te wasze przykazania są stosowane ludzi jego pokroju.

godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 21:20

link za link ;)))

@5h9:

.

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 21:13

Bóg zapłać - porównanie do Ojca Rydzyka bardzo mi schlebia

@5h9:

imponuje mi TA Osoba Wielebna, która wytrwale od dekad kreuje Polską Korporację Katolicką, zdolną do tego by skutecznie stawiać czoła AGORAnckiej oraz ITIotycznej indoktrynacji :))))

szanuję Ojca Tadeusza nawet jeśli niektórzy ośmielają się określać go nazwiskiem "SSowieckiego terrorysty" - Toruńczyka ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
5h9
5h9 pt., 2012-01-27 23:34

gratulacje

@godziemba:

Tylko że ty @godziemba nie masz smykałki to interesów. Nie masz takich znajomości jak on. Macie wspólne:
1 - nienawiść do bliźniego swego
2 - wyznaczanie moralności mówiąc że moralność jest zmienna od człowieka
3 - ..
.. - ..
25 - chęć władzy (?)

btw.
Czy możesz się odnieść co do wypowiedzi Rzydzyka co nagrałem??? ( dla mnie do żaden pan, a tym bardzej żaden zakonnik - WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

godziemba
godziemba sob., 2012-01-28 08:45

gdyby nie rzekoma "pewność", iż Twój antagonista nienawidzi

@5h9:

to byłbyś zwykłym nihilistą bez jakiejkolwiek zawartości moralnej i racjonalnego celu społecznego, nieprawdaż ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
ACR
ACR ndz., 2012-01-29 13:49

Twoja naiwność mnie przeraża

@jurnied:

Twoja naiwność mnie przeraża ;/

  • 1 Strona
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4