drukuj

Jakub B.

Zdjęcie 1 z 2 Następne
Jakub B. Fot. Policja Puławy autor: Beata Kowalska Zdjęcie pochodzi z: W biały dzień napadli na policjanta w centrum Puław (wideo)
  • Jakub B.
  • Mateusz Ch.

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
Gruby
Gruby czw., 2010-03-04 09:17

A już zacząłem sie obawiać, że sprawa będzie przemilczana

chociaż wczoraj trąbiły o niej media ogólnopolskie.
Nawiasem mówiac relacja ogólnopolska różni się od naszej lokalnej dosyć znacząco.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
lioncat
lioncat wt., 2010-04-06 16:00

Ja idę na psy...

@Gruby:

Akt oskarżenia skierowany został do Sądu Rejonowego w Puławach - poinformowała dziś rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Lublinie Beata Syk-Jankowska. Jak dodała, 17-latkowie nie przyznali się do winy, natomiast 16-latek przyznał się częściowo - potwierdził tylko, że wziął udział w pobiciu policjanta. w telefonie komórkowym Jakuba B. prokuratura odnalazła SMS-y: "Ja idę
na psy", "naje... dzielnicowego"

marek
marek czw., 2010-03-04 09:25

...............

Normalnie nie wiem co napisać,jaki dać tytuł.
Pijane małolaty na środku ulicy biją policjanta.Biją za to,że wylegitymował pijane dziewczyny pijące piwo. Kraj upada bo pijana dziewczyna (małolata) to już dno moralne,17 latek pijany ,w kapturze,kopiący policjanta.Dno i metr mułu.
Jestem za karą śmierci,za strzałem bez ostrzeżenia (no jeden raz może być).
Takią patologię trzeba eliminować,przymusowa sterylizacja,zero zasiłków pieniężnych,zero pomocy państwa.Sami się wykończą.
Wiem,że teksty mam rodem z III Rzeszy ale ludzie, 17 latek pijany ,tłukący na środku ulicy człowieka? Dla takiego wsadzić nóż koledze to jak wypić wodę.
Uważam,że powinien dostać dożywocie .Rodzice i tak będą to mieli w duuuu... i pewnie dopiero po miesiącu do ich łbów przepalonych winem dotrze że jednego dziecka brakuje.
Bohaterowie z koziej du..y . Pijus bone... i choje..... Teraz macie szacun takich samych obsrańców jak wy no i za kratami będziecie mieli wzięcie oj wzięcie.
Jak wyjdziecie po 25 latach to wasze tyłki będą głębokością dorównywały studni czego wam życzę.
Chociaż przez 25 lat , z moich podatków żywić takie ścierki . Lepiej utopić toto w Wiśle bo i tak pożytku z tego nie będzie.
Game over dresy z Piłsudskiego.

miko
miko czw., 2010-03-04 12:53

Do wisły tak, ale przez

@marek:

Do wisły tak, ale przez oczyszczalnię.

shortyadam
shortyadam czw., 2010-03-04 09:27

Spoko chłopaki - 76,2 proc.

Spoko chłopaki - 76,2 proc. osadzonych w aresztach i zakładach karnych w całym kraju zagłosowało na PO, a 7,6 proc. na LiD; PiS z wynikiem 2,8 proc. znalazło się pod progiem wyborczym - podała rzeczniczka Centralnego Zarządu Służby Więziennej Luiza Sałapa.

Ruwny
Ruwny czw., 2010-03-04 12:42

A niby gdzie znalazłeś takie sensacyjne dane??

@shortyadam:

Nasz dziennik, czy telewizja trwam?? Podaj link na te swoje sensacje. Chociaż to możliwe w sumie bo nawet kryminalistą było wstyd za rządy pis i głosowała na nich tylko moherowa gwardia :P

shortyadam
shortyadam pt., 2010-03-05 11:44

Dane sa ogólnodostepne (te

@Ruwny:

Dane sa ogólnodostepne (te akurat ze strony uwaga: rmf fm); Po pierwsze pisze się kryminalistom, a nie kryminalistą, jak widzę popełniasz błędy identyczne jak Radzio Sikorski na twitterze, ale to nie dziwi; 2) PO drugie: kto ma popierać Sobiesiakowo, Ojudowo itp, jesli nie przestępcy, przeciez nie uczciwi ludzie - PO prostu - by żyło sie lepiej Sobiesiakom.

marek
marek czw., 2010-03-04 09:32

................

może mocne i perfidne to co napisałem ale zyję już trochę na tym świecie i naprawdę nie mam szacunku do tych co biją młodszych,biją aby zabić i uważają,że to idea.
Jeszcze jeden z drugim spuściłby łeb ze wstydu ale nie......durny uśmiech do kamery bo jest sławny. Normalnie sam,osobiście mogę iść na komendę ,do aresztu i napluć takiemu w twarz.Pokolenie zasrańców w kapturach co tylko w grupie są mocni.
Niech dadzą mu krzyżówkę do rozwiązania,pewnie cymbał nie wie co to pion i poziom.
Mocny komentarz ale nie mam szacunku do patologii.

audikom
audikom czw., 2010-03-04 11:21

To są bandyci do których powinno się strzelać bez ostrzeżenia

To są bandyci do których powinno się strzelać bez ostrzeżenia i wybić jak najwięcej bo będą tworzyć następnych a slamsy otoczą miasto.
Jednak wina leży po stronie świadomych i wyrachowanych reform w edukacji od przedszkola po szkoły średnie.
Pamiętam jak kilkanaście lat temu świętej pamięci profesor (nazwiska nie przytocze ze wzg. na rodzine ) ten co chodził z taką potężną laską, wprowadzał jedną z pierwszych reform jako minister edukacji, przyciśnięty ostrymi pytaniami przez dziennikarzy stracił panowanie nad sobą , waląc potężnie laską w podłoge krzyczał " ONI MUSZĄ UMIEĆ TYLKO SIĘ PODPISAĆ I LICZYĆ DO DZIESIĘCIU ".
Taki jest cel wszystkich tych reform w nauczaniu i wychowaniu bez stresowym i mamy efekty tych usilnych wieloletnich działań .
Tępą, agresywną nie do uczoną dużą część młodego społeczeństwa .

KK
r3al1ty
r3al1ty czw., 2010-03-04 12:02

Cała sytuacja miała miejsce

Cała sytuacja miała miejsce przy ulicy Pilsudskiego, niemal w centrum miasta przy ruchliwej ulicy. Ciężko było się zatrzymać i zareagować? Mówie teraz do tych wszystkich tchórzy, którzy nie mieli odwagi aby pomóc. Dlaczego nikt nie zareagował? Skąd taka znieczulica?

P.S. Chciałbym zobaczyć miny tych sk...eli jak otrzymają wyrok skazujący. Ciekawe czy wtedy też będą się tak słodko usmiechać.

audikom
audikom czw., 2010-03-04 12:09

ONI MUSZĄ UMIEĆ TYLKO SIĘ PODPISAĆ I LICZYĆ DO DZIESIĘCIU

Mając kilkoro dzieci miałem ciągły kilku nastoletni kontakt z naszym szkolnictwem .
Obserwowałem upadek tegoż systemu nauczania, odejście od prawidłowego nauczania matematyki , fizyki itp. brak wymagań w zakresie czytelnictwa lektur w szerokim ich zakresie co tak rozwija wyobrażnie i kulture osobistą .
Pierwsze skazy na cokole naszego szkolnictwa zaczeły pojawiać się na początku lat dziewięćdziesiątych .
Moja córka skończyła wówczas szkołe podstawową ( jeszcze na dobrym poziomie) i szczycąc się świadectwem z "czerwonym paskiem " rozpoczeła dalszą edukacjie w podobno renomowanym czartorychu.
Pisze "podobno renomowanym" bo w pierwszych dniach nauki nowo przyjęte dzieci do tej wspaniałej szkoły usłyszały że są baranami ,tępakami itp. i że jedynym ratunkiem dla nich są korepetycjie płatne u koleżanki czy kolegi pani sorki.
Jako że z biegiem czasu apetyt na pieniążki rośnie naciskano na wszystkie dzieci w klasie aby płaciły po 5 zł za godzine ( o ile dobrze zapamiętałem ) i przychodziły hurtem około trzydziestu osób na godzine lekcyjną korepetycji kilka razy w tygodniu.
Renoma uczelni i nauczycieli się sprzedała (o proste skojarzenie nie trudno ) a wraz z nią szacunek do siebie i uczniów.

KK
wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 12:17

Brak mi słów... Zaje...stą ma

Brak mi słów... Zaje...stą ma ten dresiarz koszulkę (ten łysy)... Nie rozumiem trochę policji. Sami się proszą o takie incydenty. Jak w kraju prawa można pozwolić komukolwiek taką koszulkę wyprodukować, sprzedać? Dlaczego jeśli ktoś nosi koszulkę z hitlerem to jest przestępcą a taki co nosi koszulkę zachęcającą do nienawiści do policji może chodzić bezkarnie po mieście? Pytanie drugie: gdzie ten policjant miał broń? Dlaczego jej nie użył? Przecież wystąpiła ewidentna sytuacja zagrożenia życia! Odpowiem: Nawet jakby miał, to bałby się użyć, bo zaraz by się zebrała puławska liga obrońców dresów i zniszczyła mu życie! Swoją drogą coraz więcej napadów na funkcjonariuszy ostatnimi czasy mamy. Bydło nie jest takie głupie i nauczyło się, że można bezkarnie zabić człowieka (pod warunkiem, że się nie jest policjantem). Rozwiązanie problemu prozaiczne: policja musi mieć większe uprawnienia! Koniec kropka! SAme plusy by z tego wynikły! Na ulicach mniej (żywych) dresów = bezpieczniej! A i zakłady pogrzebowe by zarobiły:) Ewentualnie przymusowa aborcja w rodzinach objętych patologią, chociaż doraźnie to proponuję odstrzał każdego łysego w kapturze i dresach!

użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 czw., 2010-03-04 13:39

...

@wedrowycz:

nadal bedziesz mowil ze lepiej sie upic niz ujarac ? :) 78% przestepstw jest pod wplywem alko ...poza tym wiecej uprawnien ?? jasne , moze odrazu za to ze nie przejdziesz na pasach to pala w leb ... a co !! a tak apropo wedrowycz nie masz przypadkiem zadnych zapedow komunistycznych ??

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 14:18

A masz pewność, że żaden z

@użytkownik usunięty2:

A masz pewność, że żaden z nich nie miał zje@#ego mózgu od palenia trawy???? Z fizjonomii i ubioru to mi na ćpunów wyglądają! Taką patologię jak oni powinno się tępić profilaktycznie zanim zdążą popełnić przestępstwo! Choćby za noszenie koszulki z napisem nawołującym do popełniania przestępstw! Gdyby tak działała policja w kraju byłoby bezpieczniej. To samo z tymi plakatami nawołującymi do ćpania. Smierdzi mi ten polski liberalizm, bo tu badnyta może wszystko a policjant może co najwyżej schować się do sklepu!

użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 czw., 2010-03-04 22:31

...

@wedrowycz:

ta ta ta a z kad wiesz czy taka patologia zanim popelni przestepstwo nie zrozumie ze to zle i nie bedzie chcial zyc normalnie ?? pozbawisz kogos szansy na normalne zycie ?? i od kiedy hwdp nawoluje do popelniania przestepstw ?? to tylko wyrazanie swojej opini na temat policji . ja ich nie lubie a jakos nie popelniam zadnych przestepstw ... i nie widze nic zlego w noszeniu takich napisow . Taaaaaa WIECEJ PRAW DLA POLICJI BO PRZY PALOWANIU GRUBY SIE MECZY !!!!!!!! albo lepiej , dajmy wiecej praw to bedzie jak w grecji , gdy to 15 letniego aktywiste zastrzelili ... pewnie , niech policja zabija za graffiti nawet ... wyjdziesz wieczorem na spacer to cie zastrzela bo pomyla cie z jakims graficiarzem .

miko
miko czw., 2010-03-04 12:47

debile

Wyrok: dwa razy szubienica a temu z Ułęża uciąć łapki. Taki mułas zadowolony. Ciekawe czy też by suszył zęby jak by zarobił pałą między uszy?

zenek
zenek czw., 2010-03-04 12:50

mam dres

coś się czepił tak chłopie tych dresów ?? nigdy w dresie nie chodziłeś ?? Ja mam dres i czasami w nim chodzę bo jest wygodny, luźny przewiewny itp. I nikogo nie napadam nie bije itd. Co od razu jedziesz wszystkim którzy chodzą w dresach.

_________________________________________________________________
miko
miko czw., 2010-03-04 13:06

Kolega pewnie uogólnił. Mój

@zenek:

Kolega pewnie uogólnił. Mój dziadek też był łysy ale nie był skinem. Przepraszam za to porównanie i osobiście nic do skinów nie mam.

gebels
gebels czw., 2010-03-04 13:08

może to się zmieni :)

może to się zmieni :) jak posłów w biały dzień zaczną napadać , a zarazem to są skutki tworzenia taniego państwa - oszczędzać oszczędzać tylko na miłość boską nie na tym co potrzeba

gebels
gebels czw., 2010-03-04 13:24

przestępczość była jest i będzie

przestępczość była jest i będzie tak samo jak milicja czy policja ale kiedyś były zasady "pies" wszedł w nocy w ciemny zaułek i z niego wyszedł a dzisiaj w biały dzień małolat w ryj go wali na ulicy w centrum miasta albo kosę mu żeni - popełniono gdzieś błędy pora wyciągnąć wnioski , tylko nie powołujcie komisji śledczej parlamentarzyści bo to nic nie da :) sprawa jest banalnie prosta

POrażka
POrażka czw., 2010-03-04 13:57

POlacy

to głupi naród..wszystko jest sterowane przez media. teraz wszyscy bronią Policjanta,a odwróćmy sytuacje. szczurki ze zdjęcia pyszczą do policjanta,zaczynają wyciągać łapki,on wyciąga pałe,leje obu,lądują w szpitalu. co na to szmatławce GW i WP?? jacy to biedni huligani policjant im za mocno pałą wpierdolił i jeden złamana ręka drugi palec u nogi.wszyscy winią policjanta,ten dostaje nagane,łepki idą do sądu policja im płaci odszkodowanie!!! chory kraj. szkoda że ten policjant tak słabo zareagował..pare tyg.temu kobieta dwóch napastników pokonała łamiąc nos jednemu,a policjant sie nie obronił...dziwne troszke. do kamieniołomów ze szczurami,tam niech żyją i sie zabijają,tanio i z pożytkiem społecznym:)

POrażka
press27
press27 czw., 2010-03-04 14:04

Przez dwóch kryminalistów

Puławy miały wczoraj swoje "ponure 5 minut" we wszystkich serwisach informacyjnych.

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
gwiazdka
gwiazdka czw., 2010-03-04 14:05

Propunuję posadzić....

Proponuję posadzić tego pajaca przed monitorem i poczytać mu komentarze na
jego temat.Myślę ,że zniknie mu z pyska ten debilny uśmiech.

paździoch
paździoch czw., 2010-03-04 18:12

O czym Ty bredzisz?

@gwiazdka:

On się tymi komentarzami przejmuje jak mróz gó...m. To debil, więc co od niego wymagasz? On ma o jeden płat mózgu więcej od kury, żeby podwórza nie obsrywał.

Ramir
Ramir czw., 2010-03-04 14:15

Za mała kara !

Za mała kara za takie przestępstwo - od jednego roku pozbawienia wolności ....śmiech na sali. W tych okolicznościach miał prawo użyć broni palnej ......pewnie nie miał. Kilku odstrzelonych = medialne sprawy = spokój na ulicy. Na koniec ta znieczulica społeczna. To może spotkać każdego z nas. Czy mamy się bać pijanych bandytów?

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 14:53

Spójrzcie przyjaciele! Ten w

Spójrzcie przyjaciele! Ten w czarnej bluzie ma fizjonomię goryla! Pewnie z domu wyniósł! A tamten z zębami na wierzchu widać, że z Ułęża jest - pewnie wychował się w chlewie i ze świniami spał - przyjedzie takie do miasta i zgrywa twardziela, bo mu policja inwentarz spisała...

użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 czw., 2010-03-04 22:37

...

@wedrowycz:

taaa.... obraz wszystkich ... wszyscy glupki tylko nie ja ... teraz ludzie z uleza powinni cie dojechac a za to ze wychowales sie w miescie i spales w domu a nie w chlewie ze swiniami ... miastowy sie wielki odezwal :D

gebels
gebels czw., 2010-03-04 15:31

wedrowycz TYLKO NIE PRZYJACIELE

pochwal się co Ty z domu wyniosłeś, oducz się człowieku ubliżać całym rodzinom bo nie znasz rodziców a jedziesz im równo i komentarze typu -" pewnie wychował się w chlewie i ze świniami spał" są wkur.... nawet w tej sytuacji

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 16:22

Nie znam rodziców i nie

@gebels:

Nie znam rodziców i nie miałbym ochoty ich poznać, bo co można powiedzieć o rodzicach, którzy takiego śmiecia z domu wypuścili? Jakie stosowali metody wychowania? Co to za rodzic, co nie ma wpływu na dziecko (nawet 17letnie) i pozwoli mu w domu trzymać takie bluzy z napisami zachęcającymi do napaści na policjantów? Takie wartości się wynosi z domu niestety.

A z domu wyniosłem wiele. Nie ćpam, nie palę papierosów, nie przejeżdżam nikomu po stopach na przejściu, zawsze kiedy widzę, że staruszka chce przejść przez przejście dostosowuję swój krok do niej, bo wiem, że wtedy kierowcy zwalniają, nie napadam na ludzi na ulicy, szanuję Polskę i polskość walczę zawsze z antypolskimi zachowaniami i postawami. Zawsze pomagam ludziom, którzy pomocy potrzebują i przeszkadzam tym, którzy sobie na to zapracowali. Jeszcze jakieś pytania?

użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 czw., 2010-03-04 22:56

...

@wedrowycz:

taaaaa bo to akurat wina rodzicow ze ich dziecko sie buntuje ... moze tobie sie to nie udalo bo zaraz wpier.... dostales i po wielkim buncie . Wyniosles z domu ze nie cpasz ?? nie napisales ze nie pijesz a to przeciez bierze sie by pozniej miec ,, banie " i uzaleznia , wiec narkotyk ĆPUNIE !!!!!!!! ;p WALCZYSZ Z ANTYPOLAKAMI ?? to nie szanujesz Polski ,bo nie szaunjesz jej prawa , kazdy czlowiek ma prawo do wlasnych pogladow czyli rownie dobrze moze byc antypolakiem , wiec walczac z tym nie szaunjesz prawa polskiego czyli i nie szanujesz Polski . niewstawiajac przecinka pomiedzy ,, polskosc " a ,, walcze " pokazales jak nie szanujesz Polski bo nie szanujesz jej jezyka i ortografi , nastepne napisales ,, takiego smiecia z domy wypuscili " znow nie szanujesz Polski gdyz obraszasz innego polaka ktory moze tak jak ty mial zajawke bycia wielkim Polakiem , szanowal Polske i polskosc ... wedrowycz nie jestes przypadkiem z ONR jakiegos czy cos ?? masz jakies nacjonalistyczne zajawki wiecznie ... i nie uzywaj zwrotu przyjaciele gdyz ublacza to mojej czci , zeby jakis narodowiec ktory innych Polakow wysmiewa , chce ich pozbawic normalnego zycia bo urodzili sie w patologicznej rodzinie mowil do mnie przyjacielu ... to tez juz w zasadzie podlega pod nieszanowanie Polski i polskosci gdyz ublaczasz czci obywatelowi Polski , czyli w zasadzie jestes ANTYPOLAKIEM ...

press27
press27 pt., 2010-03-05 08:12

co to znaczy komuś "ublaczac"?

@użytkownik usunięty2:

może chodziło ci o "uwłaczać"?

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 pt., 2010-03-05 14:10

...

@press27:

ooo sory press , masz racje ;p powalilo mi sie

zenek
zenek czw., 2010-03-04 15:58

popieram Gebelsa, a druga

popieram Gebelsa, a druga sprawa to skąd wiesz że jest z Ułęża pewnie jesteś jego sąsiad

_________________________________________________________________
wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 16:12

"Sprawcami napadu na

@zenek:

"Sprawcami napadu na policjanta okazali się 17-letni Jakub B, jego rówieśnik Mateusz Ch., obydwaj są mieszkańcami Puław, oraz ich 16-letni kompan Grzegorz B., mieszkaniec gm. Ułęż. W chwili zatrzymania wszyscy byli nietrzeźwi."

gebels
gebels czw., 2010-03-04 17:25

wedrowycz a świstak zawija je w .....

miałeś piękny sen , taki chciałbyś być ... dla mnie właśnie tacy jak Ty są (.....) nieba by przychylili bliźniemu a gdy tylko by się odwrócił nóż w plecy by mu wsadzili - WEDROWYCZ odpowiedz mi kim dla Ciebie jest człowiek który pobił narkomanów (pomagając napadniętej osobie) i za ten czyn trafił do więzienia marginesem , śmieciem czy .... ? proszę o krótką i konkretną odpowiedź

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 18:13

Bohaterem:) Śmieciem w tym

@gebels:

Bohaterem:) Śmieciem w tym przypadku będzie ustawodawca - autor zapisów o przekroczeniu obrony koniecznej. A słowa "narkoman" należy używać ostrożnie, żeby nie obrazić tych, którzy narkotyki biorą raz na jakiś czas... Nóż wbijam tylko tym, którzy sami wbili go komuś wcześniej, chociażby w przypadku bezpodstawnego ataku na pracowników tesco wynikającego z braku wiedzy o obowiązujących ich procedurach, które może i zgodne z prawem nie są, ale od ich spełnienia zależy utrzymanie etatu w pracy...
P.S: Z drugiej strony jednak nie musiał ich bić, wystarczyło postraszyć... Od bicia jest policja...

Ricki
Ricki czw., 2010-03-04 18:23

Nabieram wiary w ludzi

Nabieram wiary w ludzi czytając te komentarze. Świat jednak nie zwariował skoro wszyscy jak jeden mąż zbulwersowali się tym incydentem. Ja również jestem zdania ( i proszę mi wybaczyć słownictwo), że powinno się przeciągnąć tak na powitanie pałą po tych uśmiechniętych mordach. To bydło najwyraźniej nie rozumie co zrobiło. Wygląda na to że dla nich to tylko przygoda. Mam nadzieję , że wszystkim normalnym ludziom ulży kiedy Ci degeneraci zostaną zamknięci w okratowanych boksach dokładnie tam gdzie ich miejsce. Szkoda tylko , że to my będziemy musieli zapłacić za ich utrzymanie. Osobiście zesłałbym ich na biegun północny dał motykę i niech kopia jak im du-y zgłodnieją.Zastrzelić takich zwyrodnialców..? Nie to by było zbyt humanitarne...Prawda...?

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 19:07

To tylko bulwersacja dla

@Ricki:

To tylko bulwersacja dla samej bulwersacji. W rzeczywistości raczej nie wyskoczyłbym sam przeciw trzem łysym dresom.... Dlaczego? Mamy w Polsce prawo chroniące bandytów. A do tego utrudniony dostęp do broni palnej. Tu zaszła ewidentna sytuacja zagrożenia życia. Sami bandyci o tym poinformowali poszkodowanego. W ameryce byliby martwi... W Polsce są zadowoleni...

lioncat
lioncat czw., 2010-03-04 18:30

Utrzymanie więźnia ...

Dzienne utrzymanie jednego więźnia kosztowało 76 zł, czyli 2280 miesięcznie ( za rok 2008 ) - informuje mjr Ireneusz Mucha, specjalista z zespołu prasowego i komunikacji społecznej Centralnego Zarządu Służby więziennej. Stawki utrzymania więźnia w 2009 r. nie zostały jeszcze wyliczone ( pewnie będą "nadwykonania" ). Z pewnością będą wyższe nawet o kilkanaście procent, dodaje. Według NFZ wyżywienie chorego w przeciętnym szpitalu dziennie kosztuje zaledwie ok. 8,50 zł. Latem jest niższe o około 10 groszy, bo warzywa są tańsze. Przebywający w Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze są karmieni za 7,76 zł dziennie. Dzienne utrzymanie jednej osoby w DPS to koszt 93,30 zł. W tym jest jednak zakup kosztownych leków, oraz niezbędnych środków takich tak choćby pieluchy oraz opieka lekarska. Najpowszechniejszy nabój 'parabellum' to max. 5 zł/szt. Od lat popieram przywrócenie tzw. 'czapy' czyli KS.

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 18:57

Albo tak jak w Chinach czy u

@lioncat:

Albo tak jak w Chinach czy u ruskich. Wywożą więźniów do obozów, z których nie ma szansy na ucieczkę bo w dowolnym kierunku 1000 km do cywilizacji, zdobywanie jedzenia we własnym zakresie...

gebels
gebels czw., 2010-03-04 19:25

zwolennicy więzień ,łagrów czy obozów

zwolennicy więzień ,łagrów czy obozów pamiętajcie o jednym: szpitala i więzienia nikt się w życiu nie wyrzeknie

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-03-04 19:33

Ja tam jestem zwolennikiem

Ja tam jestem zwolennikiem odstrzału. A jeśli już więzienie, to takie jak w abu gharib...

niepodwarzalny
niepodwarzalny czw., 2010-03-04 20:57

kara śmierci za odwage

Mam nadzieję że Policja nauczyła ich dobrych manier w radiowozie. Cwaniaki, ciekawe czy na komisariacie tacy mocni. I rodziców na Sybir jak nie potrafią wychować dzieci.

Tomczas7521
Tomczas7521 czw., 2010-03-04 21:43

Kara musi być

12 lat (wg mnie powinno być więcej) oglądania dziecka przez kraty. Taka jest kara za ,,bezstresowe" wychowywanie dzieci.

5h9
5h9 pt., 2010-03-05 07:23

Problem w tym że jeśli

Problem w tym że jeśli pójdzie siedzieć to w pierdlu będzie miał lepiej za swój wyczyn niż ten który przykładowo robił przekręty finansowe. Do tego wyjdzie jeszcze bardziej głupi niż jest - wiem to jednak bariera prawie nie do przekroczenia.
Też jestem za tym żeby ich odstrzelić, po co jeszcze utrzymywać głupków z naszych podatków ? Jeśli oni się tak zachowali w stosunki do policjanta to jak by się zachowali w stosunku do zwykłego przechodnia ?
Kulka w łeb i po sprawie.

gebels
gebels pt., 2010-03-05 08:05

o ilu snajperów w mieście mamy

o ilu snajperów w mieście mamy , kulka w łeb kulka w łeb - dać Wam pajace klamkę w łapę i ciekawe który z Was oddałby strzał :) a tak się zastanawiam jak Wam się auto zepsuje to od razu na szrot go oddajecie czy do mechanika z nim się udajecie :))))) katolicy w mordę jeb...... staruszkę przez przejście przeprowadza a drugiemu kulkę w łeb by wpakował a rodzinę jego żywcem by zakopał że takiego śmiecia wychowała - ludzie Wy jesteście normalnie pojeb......

press27
press27 pt., 2010-03-05 08:18

"gebels" co ty taki podniecony dzisiaj? Ludzie może

@gebels:

i trochę przesadzają w komentarzach,ale są w jakimś stopniu oburzeni bezprawiem jakie w Polsce się zadomowiło. A ty od razu segregujesz kto katolik,a kto nie-jak ci tak leży na sercu los tych degeneratów to kup im "plazmę" 32cale i wyślij do aresztu,nie będą się nudzić chłopaki.

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
5h9
5h9 pt., 2010-03-05 08:20

nic o jego rodzinie nie

@gebels:

nic o jego rodzinie nie pisałem, nie wkręcaj. pojeb..to może Ty jesteś, ale mnie to nic nie obchodzi, wyrażam swoje zdanie i koniec, nie zabronisz mi tego rycerzyku rydzyka, a wiem że nie lubicie jak ktoś się z Wami nie zgadza.

wedrowycz
wedrowycz pt., 2010-03-05 12:08

Nie wymyślaj mi tu od

@gebels:

Nie wymyślaj mi tu od katolików. Brzydzę się kościołem i pedofilią! Staruszki przeprowadzam, bo nic nie zastąpi tej miny kierowcy: "O nie! Tym razem jej nie przejadę po piętach...:("

gebels
gebels pt., 2010-03-05 09:03

5h9 ja do sekty nie należe

5h9 ja do sekty nie należę więc nie rób ze mnie żołnierza rydzykowego :) spójrzcie na to - młodzież z Wólki prosi o świetlice każdy ma ich w nosie na obietnicach się zakończy a jak coś się stanie to wtedy będą komentarze typu : banda kapturowców , śmiecie , margines , kulka w łeb itd itd

  • 1 Strona
  • 1
  • 2