drukuj
Dziękuję prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu i staroście Sławomirowi Kamińskiemu
Utworzono: 31-07-2010, godz. 09.22,
Ostatnia aktualizacja: 01-08-2010, godz. 16.47
Zdjęcie Previous 3 z 3
Kategorie:
Tagi:
Dziękuję prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu i staroście Sławomirowi Kamińskiemu
Zdjęcie pochodzi z: Dziękuję prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu i staroście Sławomirowi Kamińskiemu
























Kontakt:
................................................................
Ciekawe ile dostałeś za reklamę na łamach tego portalu od wyżej wymienionych przychodni.
"Piotrze Szymański", dostaję tu krocie! ;-)))*;-)))
@Piotr Szymański:Od prezydenta Grobla, posła Karpińskiego, a teraz także od właścicielek wymienionych w artykule firm dostaje tyle, że od dzisiaj nie będę chodził do ulubionej pizerii "108" na piwo pieszo, lecz każę się nosić w lektyce ;-)))
Czy Wy w tym Waszym PiS-ie nigdy nie robicie nic z własnej nie przymuszonej woli lecz wszystko na rozkaz i za pieniądze? :-(((
no fajnie i kulturalnie "nie
@Gruby:no fajnie i kulturalnie "nie długie czekanie"
okulista - rejestracja w maju - wizyta na początku grudnia
dermatolog - rejestracja w lipcu - wizyta na początku listopada
alergolog - całe szczęście tylko miesiąc
badania pracownicze cały dzień - bo kolejki - nawet po uprzednim zarejestrowaniu
prywatnie faktycznie 70 zł można się dostać
i okej
dla jednej osoby
a jak w rodzinie np. jest dwóch alergików, albo 2 noszą okulary to koszt się podwaja za wizyty
badania też płatne
"ila", nie kwestionuje tego co piszesz ale zapytowywuję
@ila:Czy sprawdzałaś ile to, o czym piszesz, trwałoby w naszym PUBLICZNYM szpitalu?
Powtarzam - od kwietnia do ubiegłego piątku skorzystałem z sześciu usług w tych dwóch niepublicznych ZOZ-ach
Za każdym razem sprawdzałem, ćzy w publicznych nie byloby szybciej.
Nigdy nie było, zawsze byłoby o wiele dłużej!
W piątek zakończyłem rehabilitacje.
Gdybym skorzystał z tego co mi oferowano w szpitalu to nadal czekałbym na wizyte w poradni, a na zabiegi pewnie bym sie załapał w przyszłym roku.
I na tym własnie polega róznica.
A poza tym musisz pamietać, ze niepubliczne ZOZ-y tez nie dostaja z NFZ tyle ile by chcialy i mogły przerobić.
Masz Piotr rację
z uwagi na treści reklamowe powinno się ten artykuł usunąć. Normalnie Gruby baaardzo mnie rozczarowałeś, schodzisz na psy człowieku, oczywiście bez urazy dla psiaków.
O kaczka! Czyżby wszyscy byli funkcjonariusze z Mysiej osiedli
@hot dog:w Puławach? ;-)))
Napierw chciał mi zakneblować usta taki jeden ekonomista "puławianin" - puławianin , cjłe, chłe ;-)))
A teraz Ty "hot dogu"?
Czy naprawde kaczystów piszacych komentarze na portalu MM Puławy nie stac na nic więcej prócz komuszej cenzury? :-(((
No dziwne nie?... ale miałem
No dziwne nie?... ale miałem to samo, troche czekałem ale szybko bezpłatnie w Internusie na Królewskiej. Zgadzam sie z autorem
Za to w Medicalu
KOSZMAR !!!!
ja POPIERAM Grubego
i jego słowa.
Przykłady-proszę bardzo:
1. Ginekolog-przychodnia za 3 miesiące,Internus za dwa dni
2. EKG serca i usg serca-przychodnia za.........pół roku (dziecko ma 5 lat) Internus-wspaniala specjalistka za miesiąc bowiem przyjezdza z Londynu
3. Alergolog-przychodnia za hohohohoho ,Internus na bieżąco.
Poza tym:
Przychodnia-dodzwonic się koszmar,wiecznie giną karty a jak mam wizytę na 15.30 to chce wejśc 15.30 a nie wg.przyjścia i siedze jak baran do 19.00
Pielegniarki w rejestracji no cóż zero rozmowy,zero informacji,tekst "pójdzie pan prywatnie" jest poniżej pasa bo stać mnie i prywatnie ale ja 18 lat płace składki!!!
Internus-o wizycie,lekarzu,badaniu wiem wszystko.Godzina wizyty to rzecz świeta a zmiana godziny to,,,,, tel do pacjenta.Zachód no nie.
Badania mam pełne,żona u ginekologa ma testy,ma kontrolę ,ma leczenie DOBRYM SPRZETEM.
Chollera -dalej mam wskazywać róznicę?
Aha-okulista w Internusie to miód.Badał mi syna 15 minut,w przychodnie heheheh mimo zapisania nie wszedłem bo babcie okupowały przez 4 godziny poczekalnię.Nie bylo mowy aby wejśc na własna wizytę!!!!
To nie pochwała Internus ale standard XXI wieku i ZERO kasy chorych.
Leczę sie w Internusie i chce wiecej takich jednostek.
P.S
Kurcze nawet wc w Internusie jest z XXI wieku a nie za czasów perelu i w dodatku brudny................
................................................................
Ameryki to wy nie odkryliście. Te przychodnie mają podpisane umowy z NFZ na refundację niektórych świadczeń więc mogliście dostać się akurat na dobry moment zapisów, bo zapisy na refundację prowadzone są w jakimś tam czasie.
"Piotrze Szymański" nie trzeba było odkrywać Ameryki!
@Piotr Szymański:My wiemy, że w niepublicznych ZOZ-ach, tych które zawarły z kontrakty z NFZ ubezpieczeni leczą się tak samo jak w naszym publicznym ZOZ-ie, czyli mowiąc kolokwialnie ZA DARMO!
Przypuszczam, że doskonale o tym wie zarówno prezes PiS Jarosław KACZYŃSKI, jak i nasz starosta p. Sławomir KAMIŃSKI, a także zapewne znaczna część inteligentniejszychkaczystowskich aparatczyków oraz dr Rydzyk i red. Sakiewicz.
Ale my nie jesteśmy tak jak ww. cynicznymi politykierami i propagandystami, którzy w podły sposób straszą prywatyzacją i niepubliczną służbą zdrowia tę mniej zorientowaną część społeczeństwa, którą kaczystowski aparatczyk Jacek Kurski, pogardliwie nazywa
CIEMNYM LUDEM, który wszystko kupi :-(((
A ja dziękuję Donaldowi za
A ja dziękuję Donaldowi za kłamstwa w jego expose wyborczym na temat polityki finansowej...
Taka służba zdrowia, tylko dla bogaczy
Ja też byłem w Internusie w maju br. Ustalenie terminu wizyty u specjalisty: bezpłatnie - na listopad. Płatnie - za dwa dni. Zapłaciłem 70 zł, bo do listopada chyba bym nie dożył. Po badaniach okazało się, że muszę otrzymać dwa zastrzyki. Dwie kolejne wizyty kosztowały mnie 140 zł. W sumie zapłacilem 210 zl. Dla bogacza to drobnostka, dla biednego to bardzo duży wydatek. Nie dziękuję za takie leczenie.
"Antyk", a próbowałeś to załatwić w naszym PUBLICZNYM ZOZ
@Antyk:pozostajacym w gestii starost p. S. Kamińskiego i jego egzekutywy?
Ja przeciez wyraźnie napisałem,,że w tych niepublicznych musiałem czekać, ale zawsze to oczekiwanie było o wiele krótsze niż w publicznym.
Od 1 kwietnia korzystałem sześć razy z róznych usług świadczonychprzez te dwa niepubliczne ZOZ.
Za kazdym razem robiłem podejście do naszego publicznego ZOZ i za kazdym razem proponowane terminy były bardzo odległ=e.
W piątek zakończyłem zabiegi. Gdybym dał sie ogłupić prezesowi Kaczńskiemu i staroście Kamińskiemu, i odracał sie ze strachem od niepublicznych placowek, to teraz nadal czekał bym na przyjecie w poradni rechabilitacyjnej a zabiegi miałbym pewnie dopiero wprzyszłym roku.
Mogłeś się nie wykosztować
@Antyk:Mogłeś się nie wykosztować lecząc się w publicznym ZOZ' ie, tylko kto wówczas za ciebie napisałby ? "Nie dziękuję za takie leczenie."
.....
@Bazyl:Szanowni Panowie. Każdego roku z mojego uposażenia przekazywane jest na NFZ ok. 4000 zł. Dlaczego więc mam jeszcze dodatkowo płacić za zastrzyki? Dlaczego wprowadza się jakieś limity? W dziedzinie ratowania zycia ludzkiego nie powinno być zadnych limitów! To jest niewiarygodny skandal! Są pieniądze na instytucje nikomu nie potrzebne, gdzie partie polityczne zatrudniają swoich pupilków, są pieniądze na jakieś wojny z talibami, są pieniądze na partie polityczne, są pieniądze na stadiony ale nie ma pieniędzy na służbę zdrowia. Za te pieniądze, które co miesiąc przekazuję państwu na ochronę zdrowia, oczekuję udzielania mi bezplatnej pomocy medycznej w rozsądnym czasie. I jest mi obojętne czy to będzie publiczny czy nie publiczny osrodek zdrowia.
"Antyk", za te pieniądze, ktore przekazujesz nie "państwu"
@Antyk:lecz Narodowemu Funduszowi Zdrowia, dostajesz własnie takie świadczenia jak ta Twoja zapłata.
Nigdzie na świecie nie ma tak, aby starczało piemiedzy na błysklawiczne i leczenie chorych i to przy pomocy najnowszych leków, aparaturu, w luksusowych warunkach.
Ale w wiekszosci państw nBNIEkomunistycznych za szybkość i standard trzeba dodatkowo płacić.
Niestety w Polsce nadal dominuje postkomunistyczny model opieki zdrowotnej a kaczystowska ideologia i praktyka usiłuje ten niewydolny system utrwalić.. :-(((
4000 to sporo więc i
@Gruby:4000 to sporo więc i świadczenia powinny być na poziomie... Co robi rząd z resztą kasy? Premie sobie przyznają?
"wedrowycz", jesteś nieumiejętny, więc znowu muszę Cię pouczyć
@wedrowycz:spełniajac kolejny miłosierny uczynek wględem dusz. ;-)))
Jak tak dalej pójdzie, to dzieki takim jak Ty Kosciół uzna mnie za co najmniej blogosławionego ;-)))*;-)))*;-)))
Składki zdrowotne, ktore płacimy nie ida do kasy "rzadu" lecz do NFZ!
A świadczenia jakie za te składki otrzymujemy są adekwatne do ich wysokości.
Wymagasz wiecej, to najpierw wiecej zapłać!
W krajach, gdzie system nie dziala tak jak w Polsce na starych komunistycznych zasadach, ci co chcą mieć wyższy standard świadczeń zdrowotnych, ubezpieczają się DODATKOWO.
W Polsce próby wprowadzenie takiego systemu są od lat blokowane przez komunistów i kaczystów :-(
"Antyk" i Ty usiłujecie szermować tą niewielka przecież kwotą czterech tysiecy zapłaconych składek.
Ale jakoś nie chcecie pamietać, że tak naprawde, to "Antyk zapłacił nie 4.000 zł a tylko nieco ponad 555 zł!
AntyReklama
Ten artykuł powinien zostać usunięty ze względu na to, że to jest reklama (nawet podane nazwy) niepublicznych przychodni, obraża PiS i został napisany przez człowieka, który powinien mieć bana w tym serwisie...
"Pietras 1988" w obecnych czasach wszystkiemu można zarzucić,
@Pietras1988:że jest reklamą albo że jest polityczne ;-)))
Tablica postawiona na naszej "Górce Katyńskiej" też ma cechy polityczne i w pewnym stopniu jest reklamą Jarosława Kaczyńskiego oraz jego ugrupowania :-(
Ja nie jestem taki jak JARK i jaki był także LARK :-(
To ich specjalnością było puszczanie śmierdziawek typu:
"Znam porażajace wieści ale nie mogę ujawnić"
Ja walę prawdę prosto z mostu.
Kaczyści i mohery często twierdzą ze prawda nas wyzwoli.
Dlaczego więc słowa prawdy o prezesie PiS i jego aparatczykach mają Was obrażać?
Dlaczego boicie sie prawdy?
Moją intencją bynajmniej nie była reklama tych dwóch firm.
One same reklamują sie wystarczajaco swoją porządnie zorganizowaną i prowadzoną działalnością.
Moim celem było pokazanie ludziom ogłupionym przez kaczystowska i rydzykową propagandę,
że niepubliczna słuzba zdrowia nie jest tak straszna, jak to maluje prezes Kaczyński "KŁAMCA"!!!
A czy z łaski swojej Gruby
A czy z łaski swojej Gruby może podzielić się wiadomością na jakie koszty trzeba być przygotowanym aby można było skorzystać z tej wspaniałej służby zdrowia.
Pewnie, że może! Czekałem na takie pytanie ;-)))
@konieczko:Wystarczy być ubezpieczonym i przedstawic dowód, że się jest ubezpieczonym ;-)
Cała reszta jest dla pacjenta ZA DARMO!!!, bo płaci za niego NFZ.
Widzę "konieczko" , że zaliczasz się do tych, których komucho-kaczystowska propaganda dokumentnie ogłupiła ;-)))
Kolejny raz się mylisz. Ja po
Kolejny raz się mylisz. Ja po prostu sam korzystałem z nzoz-ów. I wiem jak to wygląda.
Więc nie potrzebuję twej opowieści.
"wedrowycz" Twoje pytanie o to ile zapłaciłem świadczy,
@konieczko:że jednak merde wiesz i powtarzasz kłamstwa Jarosława Kaczyńskiego :-(((
Rozwiązanie proste i
Rozwiązanie proste i nieskomplikowane - niech wszyscy przerzucą się na internus a wtedy będziemy błogosławić przychodnię, że tam nie ma ludzi. Pieniądze z pozamykanych gabinetów na centralnej itp. przeznaczyć na szpital i wszyscy będą weseli:) ? Może by pójść o krok dalej i całkowicie zlikwidować puławskie przychodnie a wszystkich pacjentów powysyłać na masaże lecznicze? Masażem wyleczymy wszak nawet wadę wzroku, zrosty ropne czy wrzody żołądka...
Ja mam jeszcze prostsze rozwiązanie!
@wedrowycz:Przekształćmy puławski SPZOZ w spółkę prawa handlowego, tak aby samorząd u naprawdę poczuli ciężar odpowiedzialnośc za SWOJĄ firmę.
A jeżeli komercjalizacja Wam nie odpowiada, to może zróbcie to co pochwalacie w odniesieniu do Azotów.
Niech może dr Gardias u tow. Lidia Twardowska założą spółkę pracowniczą, taką jaką załozył "RafNowak" . Niech zwiazkowcy ze szpitala wezmą sprawe w swohje rece i w drodze ptywartyzacji bezpośredniej przejmą szpital w odpłatne uzytkowanie.
Skoro wszyscy ważni w Puławaxch popierają takie rozwiazanie w odniesieniu do Azotów, to chyba zrobienie tego samego ze szpitalem to byłby dla nicjh mały piku s, prawda? ;-)))
A Pan "Gruby"
niech naprawdę zachoruje to wtedy napisze drugi zupełnie inny artykuł.
"kropkoka", pan "Gruby" nie chodzi do lekarzy dla przyjemności
@kropkaka:Pan "Gruby jak tylko się obudzi, to od razu i przez cały dzień wie, że jeszcze żyje, zgadnij dlaczego ;-)))
Twoje życzenia, abym był jeszcze bardziej chory sa prawdziwie chrzescijańśkie, ale raczej typowe dla tatolicyzmu toruńsko-handlowego.:-(
Tym razem nie odpłacę pieknym za nadobne i nie odpowiem życzeniami abyś Ty "kropkoka" albo ktoś z Twojej najbliższej rodziny: dzieci, rodzice, rodzeństwo, mąż (niepotrzebne skreślić) był identycznie "zdrowy" tak jak ja obecnie.
Bo albo kradniemy albo nie pilnujemy żeby nie kradli naszych pie
Nasze pieniądze wpłacane do NFZ są marnotrawione w publicznej służbie zdrowia są czasem poprostu rozkradane i jest ich ciągle mało.
Wiem coś o tym bo pracowałem kilka lat w dużym zespole zakładow służby zdrowia w Lublinie.
Część lekarzy traktuje prace w publicznych zozach jako żrodło pozyskiwania pacjentow do swych prywatnych praktyk dlatego tak ciężko uzyskać pomoc czy porade na odpowiednim poziomie w publicznych zezach . Ich tok myślenia to zapewne " co za darmoche chciałbyś się uleczyć , przyjdż do mnie zapłać cwaniaczku to może coś poradzimy".
Wykorzystują możliwość pracy na kilku etatach do maximum zarabiając na tym krocie, ich grafiki zawierają czesto więcej przepracowanych godzin niż fizycznie ma miesiąc pracy a kiedy wypoczywają , uczą się itp.
Więc jak zwykle wychodzi że takiemu stanu rzeczy jesteśmy winni my sami , ludziki tu na dole w gminie powiecie i tak dalej.
Bo albo kradniemy albo nie pilnujemy żeby nie kradli naszych pieniędzy.
Zgadzam się w 100% z panem
Zgadzam się w 100% z panem Grubym! Ja od lat korzystam z usług Internusu i Bio-Relaxu (a żeby nie było kryptoreklamy, to również chodzę z dziećmi i mężem do Medicalu i Esculapa i AllMedu). Czasem się poczeka, czasem dostanie wizytę od razu, ale zawsze bez stresu, w miłej atmosferze, bez śmierdzących i obskurnych poczekalni.Jedyne co sobie cenię w nieprywatnej przychodni w Puławach to w Jedynce wspaniałych pediatrów. Reszta to totalny bałagan.
Ja też nie potępiam w czambuł całej publicznej służby zdrowia!
@suckerlove:Niestety musialem z jej usług korzystać od lat i mialem to szczeście, że z małymi wyjatkami i to dziwnym trafem na izbach przyjęć w szpitalach, zawsze trafiałem na wspaniałych lekarzy, dzieki ktorym nadal żyję - ku zmartwieniu naszego pana starosty i jego popleczników ;-)))
Nie powiem złego słowa o moich lekarkach pierwszego kontaktu, ani o tej na Natolinie, ani o tej z przychodni przy ul. Skłodowskiej.
Nie powiem złego słowa o pielegniarkach z tej przychodni. Są zawsze uprzejme, miłe i uczynne i chyba nie tylko dlatego,że ja staram się zawsze byc miłym i uprzejmym dla nich.
Ale to, jak działaja poszczególne placowki w dużym stopniu zalezy od zatrudnionych tam ludzi i organizacji pracy, a ta z kolei zależy od kierownictwa.
Pewnie z tego ostatniego powodu niewiele dobrego mógłbym powiedzieć o przychodni specjalistycznej przy ul. Centralnej.
Ale to też tylko o przychodni jako takiej i o jej szefowej, ,bo przyjmują tam na przykład lekarze specjalisci (ortopeda i dermatolog) z - powiedzmy z młodego pokolenia, którym nie mam nic do zarzucenia i których mógłbym z czystym sumieniem polecić każdemu.
Gruby - unikam twoich
Gruby - unikam twoich wypocin, bo są chamskie i SMIERDZĄ tWOIM GURU palikotem. Przypadkiem wpadłem na ...powtórzę - te mierne wypociny. Pierwsza myśl - ciekawe co jara ten gruby, ze pisze takie bełkoty. Nie jestem zwolennikiem kamińskiego - żeby była jasność!!!!! i sadurskiej! Więcej nie mogę na nich patrzeć. Wiem też ile się czeka na wizyty np. do gastrologa - w internusie i powiem różnicy nie widzę. Oczywiście wnętrza i wyposażenie to inna bajka. No ale ZOZ nie otrzymał wielomilionowej dotacji z UE tak jak sobie przydzielił p. Flasińsk.
No i na zakońcenie - nie odpisuj mi bo i tak tu nie wejdę na komentarze i twój paszkwil. Żyj dalej w oparach tego co jarasz i wmawiaj sobie to co twój ajdol rybiooki ryży donuś
"glizduniu 1", poleciałaś po prezydencku lepiej niż LARK i JARK
@glizdunia1:razem wzięci :-(((
Wprawdzie skrótami LARK i JARK posługuję sie jako kpiną, ale są to tylko INICJĄŁY Lecha i Jarosława Kaczyńskich!
A Twoje określenie pemiera Rzeczypospolitej Polskiej - " ajdol rybiooki ryży donuś", to już jest własnie prezydenctwo, czyli CHAMSTWO CZYSTEJ WODY! :-(
Zreszta typowe właśnie dla LARK-a i JARK-a oraz organów dr Rydzyka.
O dotacjach piszesz nieprawdę.
Szpital otrzymywał dotacje zarówno krajowe - od Urzędu Miasta, Starostwa, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy... a także ze środków unijnych.
Drugie z tych 24 pytań, które zamieściłem na MM Puławy w połowie stycznia - brzmi:
"_ * _ 2. Jakie środki łącznie szpital pozyskał na swoja działalność w 2009 r. z innych źródeł niż NFZ?"
Gdyby nasz starosta nie zachowywał się jak skunks i ujawnił społeczeństwu powiatu odpowiedzi na te 24 pytania, to może bys nie pisała nieprawdy o dotacjach dla naszego szpitala :-(
"glizduniu 1", jeżeli nie chcesz żebym Ci odpowiadał to po prostu mnie nie zacypioj. ;-)
Wiele razy mówiłem, że ja nie jestem Radio Maryja i nie prowadzę rozmów niedokończonych.
Na atak odpowiadam ciosem ;-)
A poza tym, na szczęście, Rzeczpospolita po wykopaniu w 2007 r. z rządów kaczystów, jest nadal wolnym krajem a nie PiS-PRLbis, więc nikt nie będzie mi dyktował, na co mogę odpowiedzieć a na co nie?
Paniała? ;-)))
Nikt ich nie wykopał - o ile
@Gruby:Nikt ich nie wykopał - o ile pamiętam to sami odeszli...
"wedrowycz", pamięć też Ci nie dopisuje ;-)))
@wedrowycz:Nie odeszli sami, zostali wykopani przez , jak to sie szumnie mówi, Naród Polski w wyborach parlamentarnych w 2007 r. ;-)))
A teraz chociaż dzięki śmierci brata, kłamstwom i oszukaniu wyborców rzekomą zmianą wizerunku, Jarosław Kaczyński osiągnął niezły wynik, to jednak przegrał!
Przypominam, że to była już czwarta z rzędu porażka wyborcza kaczystów.
Zaiste powiadam Wam to sa PRZEGRAŃCE! ;-)))
Może powinni zmieniać barwy
@Gruby:Może powinni zmieniać barwy partyjne, jak UW (PO)... Ładne przegrańce, które mają poparcie 49 procent Polaków... (wybory prezydenckie)... A władzę w 2007 oddali ogłaszając przedwczesne wybory...
................................................................
Przemawiają przez ciebie kompleksy jak przez Palikota. Jeśli nie chcesz mijać się z prawdą w każdej prywatnej przychodzi na wizytę refundowaną przez NFZ też trzeba czekać zapisujesz się i czekasz na swoją kolej, i to oczywiście jak zrobisz w odpowiednim momencie, bo do najbardziej popularnych lekarzy na NFZ podobnie jak na Centralnej ciężko się dostać.
Wszystkie twoje teksty są pełne nienawiści do braci Kaczyńskich. Krytykować też trzeba umieć.
PS. Paweł jaki związek z Puławami i okolicą ma 99% tekstów grubego???
"Piotrze Szymański", 99% moich tekstów ma związek z Puławami!
@Piotr Szymański:I to znacznie większy związek niż tablica poświecona ofiarom katastrofy lotniczej w Smoleńsku postawiona na puławskiej "Górce katyńskiej"
To ta tablica nie ma zwiazku ani z Puławami, ani ze zbrodnia katyńską.
Wręcz przeciwnie, pstwienie TEJ tablicy w TYM miejscu jest profanacja pamieci ofiar mordu na polskich oficerach dokonanej na rozkaz Stalin.
Być może nie wszyscy ci którzy zangażowali sie w akcje postawienia tej tablicy zdawali sobie sprwe,ze zostali wplatani w walke polityczną, . Byc moze działali w dobrej wierze, ale tak mści sie brak przewidywania skutków własnej działalnosci.
Gruby nie ma co tłumaczyć to
Gruby nie ma co tłumaczyć to ciemnogród i tak nie zrozumieją co się do nich mówi. Mają klapki na oczach jak te konie co PIS powie to święte w końcu nie trafią do nieba więc musza być wierni Kaczorek-sowi on ich za rękę poprowadzi do bram niebieskich :)
P.S Szymański trafiłeś bądź co bądź na inteligentnego przeciwnika (Gruby)w tobie
przemawia ta sama zawiść co i w Jarosławie K.
GRUBY nie daj się tak 3maj
;D:D:D GRUBY na prezydenta....
Gruby nie ma co tłumaczyć to ciemnogród i tak nie zrozumieją co się do nich mówi. Mają klapki na oczach jak te konie co PIS powie to święte w końcu nie trafią do nieba więc musza być wierni Kaczorek-sowi on ich za rękę poprowadzi do bram niebieskich :)
P.S Szymański trafiłeś bądź co bądź na inteligentnego przeciwnika (Gruby)w tobie
przemawia ta sama zawiść co i w Jarosławie K.
GRUBY nie daj się tak 3maj
To jest ta wasza budująca
@kaska007:To jest ta wasza budująca zgoda? Wyzywanie przeciwnika w dyskusji i szydzenie z niego? Tak po wdrapało się na szczyt - systematycznie niszcząc przeciwników, ale przecież po trupach do celu...
Krytykować trzba umieć!!!!!
Panie Szymański!
To jak mam odczytać Pana wypowiedź? "Ciekawe ile dostałeś za reklamę na łamach tego portalu od wyżej wymienionych przychodni".
No i zachować sie też trzeba umieć proszę Pana. Przydałyby się też korepetycje z języka polskiego.
................................................................
Dlatego napisałem, żeby Gruby krytykował publiczną służbę zdrowia z sensem. Sam wiem jak wygląda sytuacja na Centralnej, jest bardzo trudno dostać się do specjalisty. Ale niestety to wina rządów PO, które trwają już od 2007 roku. Miała być druga Irlandia a bliżej nam do Islandii. W sumie i to i to na I. Gruby co powiesz na to, co zaproponował rząd Tuska teraz?? Podniesienie podatku VAT??? Jak dobrze pamiętam przed wyborami zapowiadano obniżkę podatków a tu taki klops. Jakoś w tej sprawie milczysz.
"Ale niestety to wina rządów
@Piotr Szymański:"Ale niestety to wina rządów PO, które trwają już od 2007 roku."
Panie Szymański nie pisz pan bzdur , akurat mieszkam koło przychodni na centralnej i od kąt pamiętam to zawsze rano jak idę do pracy (około 5:30) zawsze wita mnie kolejka do przychodni czy to za PO czy SLD, czy PiS'u czy innego Srysu.
Wprawdzie nie chodze do pracy, ale tez to widzę
@Bazyl:Szczególnie upadlajace jest czekanie przed zamknietymi drzwiami do przychodni :-(((
"Piotrze Szymański", komentuj z sensem! ;-)
@Piotr Szymański:Ten artykuł nie jest przecież poświecony krytyce publicznej służby zdrowia, jako takiej!
Ten artykuł jest krytyką prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego oraz innych aparatczyków PiS, a także organów dr T. Rydzyka i organików red. T Sakiewicza!
Ten ardykuł jest szyderstwem i krytyką wszystkich, którzy w cyniczny sposób okłamują sopołeczeństwo, wmawiając mu, że niepubliczne jednostki słuzby zdowia są tylko dla bogatych,.
To drwina z nosicieli komunistycznej ideologii , z krytokomuchów dla której "prywatny" to wróg ludu.
To próba uświadomienia ogłupionym przez ww. że w niepublicznych placówkach służby zdrowia mających podpisany kontrakt z NFZ, ubezpieczeni mogą się leczyc za darmo tak samo jak w publicznych ZOZ-ach!
Tiepier paniał?
Bzdury w tym artykule. Chodzę
Bzdury w tym artykule. Chodzę do prywatnego dentysty, który wpółpracuje z NFZ i na wizytę muszę czekać około trzech miesięcy. Kolejki zależą tylko i wyłącznie od tego, czy dużo pacjentów pcha się do jednego lekarza. Gdyby te wszystkie starsze osoby z przychodzni przerzuciły się na internus to też byłby total ny brak organizacji i czekanie rok na kolejkę...
"wedrowycz" , współczuje Ci! Jestes taki cienias,
@wedrowycz:że nawet dentysty nie potrafisz wybrać ;-)))
Ja zrobiłem remontik uzębienia w prywatnym gabinecie przy Eustachiewicza, z zanim nadszedł termin pierwszej wizyty w publicznym ZOZ ;-)))
Ps.
Wyleczyłem na koszt NFZ of kurz ;-)))
(nie)Zdrowa konkurencja w służbie zdrowia wg Grubego i PO
Prawie bym uwierzył w troskę Grubego o los puławskich pajcjentów, gdyby nie pewne fakty o których mam wiedzę i które to fakty mają istotne znacznie dla stanu złużby zdrowia w Puławach i powiecie puławskim. Zastanawiajace są też niektóre wątki pojawiające się w artykule Grubego:
1 W artykule padają nazwy dwóch niepublicznych zakładów świadczących usługi refundowane przez NFZ podczas gdy takich zakładów w Puławach jest więcej!
(a zatem artykuł nosi znamiona reklamy i nie ma nic wspólengo z troską o puławskich pacjentów)
2.Dziwnyn zbiegiem okoliczności artykuł Grubego pojawił się w czasie kiedy na ukończeniu jest nowy budynek przy ul Zielonej, gdzie inwestorem jest jeden z wymienionych zakładów, i gdzie będą świadczone nowe usługi zdrowotne, nie mam pełnej wiedzy, ale obok drugiego zakładu na terenie dawnej jednostki też coś się budduje (artykuł zatem wpisuje się w promocję firm i nie ma nic wspólnego z rzetelnną informacją)
3. obie firmy dostały dotacje unijne i nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt iż współwłaścicielkę jednej z firm jes żona członka Zarządu Sejmiku Wojewódzkiego pana Marka Flasińskiego z PO, który służbowo nadzoruje Lubelką Agencję Rozwoju Przemysłu, która opiniuje wnioski i rozdziela fundusze, natomiast nie udzielona takiej dotacji innej z firm któa też ubiegała się o wsparcie finansowe z funduszy unijnych
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090206/LUBLI...
(pojawia się pytanie czy w takich sytuacjach gdzie jedne firmy otrzymują dotację a inne nie, można zdrowo konkurować)
4 ludzie w małych społecznościach takich jak Puławy mają to do siebie, iż przekazują sobie informację o dobrej jakośości i przystępnej cenie usługach i produktach, w tym też usługach z zakresu służby zdrowia. gdyby zatem było tak jak opisuje Gruby to publiczne przychodnie winny świecić pustkami a w niepublicznych winny znajdować się tłumy pacjentów, a tak przecież nie jest!!!
( tym samym jest to tendencyjny artykuł mający niewiele wspólnego z rzeczywistością)
5 służba zdrowa o której pisze Gruby to nie tylko proste zabiegi masażu i nacierania czy standardowe badanie, ale równiez wysokospecjalistyczne i kosztowne operacje, które nie są świadczone w niepublicznych placówkach!!!
6 dysponentem funduszy przeznaczanych na służbę zdrowia jest NFZ, gdzie prezes główny i prezesi wojewódcy są powoływanie wg klucza partyjnego a co zatym idzie wykorzystują oni swoją pozycję przy uznaniowym podpisywaniu kontraktó ze szpitalami, co czyni ze służby zdrowia element walki politycznej.
Reasumujac, Gruby znowu się nie popisałeś rzetelnością i dogłębnym zbadaniem opisywanego tematu.