drukuj

Wybory samorządowe: Janusz Grobel faworytem bukmacherów

Janusz Grobel jest faworytem bukmacherów serwisu Tobet.com

Rządzący Puławami od 16 lat Janusz Grobel jest zdecydowanym faworytem bukmacherów w nadchodzących wyborach samorządowych - przewiduje firma bukmacherska Tobet.com

"Firma bukmacherska Tobet.com, po oszacowaniu szans kandydatów na prezydenta we wszystkich większych miastach w Polsce, postanowiła wziąć pod lupę także te mniejsze" - czytamy w komunikacie prasowym firmy.

W Puławach analitycy nie przewidują wyborczej niespodzianki. Janusz Grobel (Porozumienie Samorządowe Prawicy Puławskiej) ubiega się o kolejną kadencję. Kurs na jego wygraną oszacowano na 1,20. Oznacza to, że za jedną postawioną złotówkę można zarobić na czysto 20 groszy.

Zdecydowanie mniejsze szanse dają fachowcy pozostałym kandydatom. Szanse Beaty Trzcińskiej-Staszczyk (Platforma Obywatelska) wyceniane są jak 1:5 (kurs 5,00), Sławomira Kamińskiego (Prawo i Sprawiedliwość) na 1:15, zaś Waldemara Kowalczyka (SLD) na 1:40.

Oto szanse poszczególnych kandydatów:
Janusz Grobel - 1,20
Beata Trzcińska-Staszczyk - 5,00
Sławomir Kamiński - 15,00
Waldemar Kowalczyk - 40,00

Wybory w Puławach i powiecie puławskim

Zdjęcia

  • Janusz Grobel jest faworytem bukmacherów serwisu Tobet.com
redakcja
Autor:redakcjagg: GG2231337

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
Ruwny
Ruwny wt., 2010-11-09 16:23

uff

i dobrze :)

Nałęczowianin
Nałęczowianin śr., 2010-11-10 12:01

TIME SAY TO GOODBYE !!!!

@Ruwny:

Fakty dla El Presidente Grobello
są miażdżące:
Puławy w ciągu ostatniej dekady straciły
blisko 10.000 mieszkańców!!!
I liczą obecnie 48 tys. z hakiem.
Według prognoz GUSowskich
w ciągu kolejnych dwóch dekad
stracą niemal POŁOWĘ mieszkańców..
Będzie to największy spadek w
południowo - wschodniej Polsce.
Trzeba robić wszystko aby temu
zapobiec. A więc dokonać uatrakcyjnienia
miasta i przede wszystkim utworzenia
nowych miejsc pracy.
Ze względu na to, że okolice Puław
w większości należą do terenów chronionych
np. Kazimierski Park Krajobrazowy
gdzie nie ma szans na powstanie miejsc
pracy w przemyśle.
Tym większa odpowiedzialność za całą
Puławszczyznę spoczywa na Prezydencie Puław.
Natomiast gigantomannia i budowlane gadżeciarstwo
to nie lekarstwo na chorobę.
Pan Grobel jest jak kapitan Titanica
zapewnia muzykę i zimne napoje
ale nie jest wstanie przeciwdziałać
katastrofie!
Kolejna reelekcja obecnego Prezydenta
to kolejny krok w przepaść!
PS. Wiem, że przez 16 (!!!!!!!!) lat
mógł się wytworzyć swego rodzaju
'syndrom sztokholmski' uzależnienie
od osoby, która nas obiektywnie krzywdzi
- w końcu nie wyobrażamy sobie życia bez niej
ale pora się z tego otrząsnąć!
Niech zwycięży instynkt samozachowawczy.
CZAS NA ZMIANĘ!!!

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 12:09

4 lipca 2010 r. Puławy liczyły 50.038 mieszkańców!

@Nałęczowianin:

Źródło- PKW strona:
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/061401.htm
Ty
"Nałeczowianin" a teraz bardzo proszę podak link do tej porażajacej prognozy według ktorej w ciagu 10 lat Puławy rzekomo straca połowe mieszkańców ;-)))

Ps.

A przy okazjo podaj wreszcie kwote tej mojej rzekomo komuszej i rzekomo astronomicznej emerytury.
Nie myśl, że zapomne o tej Twojej łajdackiej, oszczerczej bredni na mój temat.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
shortyadam
shortyadam śr., 2010-11-10 12:13

Nie gotuj się tak człowieku.

@Gruby:

Nie gotuj się tak człowieku. Co do wysokości twojej komuszej emerytury , to niewiele wiadomo, można domniemywać, że jest wysoka, bo byłeś oficerem (pytanie czy politycznym) za komuny; ale czy są wątpliwości, że jest ona komusza?

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 13:00

"shortyadam" , ja miałbym sie gotowac bo jakis kundel usiłuje

@shortyadam:

obsikać mi nogawki? Nie rozsmieszaj mnie, bo dostane zajadów! ;-)
I nie bądz taki zarozumiały, oszczerstwa łajdaczków są dla mnie jak brzęczenie much ;-)))

Ale chętnie usłyszę, na jaka kwotę oceniacie moją rzekomą komuszą i rzekomo astronomiczną emerturę.

No śmiało kaczy gierojku!
Strzel jakąś kwotą? ;-)))

Ps.
A moze przy okazji wujasnisz, co według inteligentów o kaczych móżdzkach oznacza komusza emerytura?

Bo chyba nie taka jaka by miał bohater USA pułkowniczek "Kuklinoweski", gdyny nie zdradził Polski? ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz pt., 2010-11-12 09:23

Komusza emeryturka to taka,

@Gruby:

Komusza emeryturka to taka, którą dostają byli urzędnicy czy oficerowie systemu stworzonego przez łajdaków dla łajdaków. Najobrzydliwszym przykładem takiej emeryturki jest świadczenie wypłacane największemu łajdakowi i zdrajcy Polaków i polskości - Jaruzelowi...

Gruby
Gruby sob., 2010-11-13 07:26

Czyli taka, ktora dostawałby pułkowniczek "Kuklinowski"

@wedrowycz:

gdzyby nie zdradził Polski, bo Amerykanie zapłacili mu wiecej? ;-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Baśka
Baśka wt., 2010-11-09 17:02
Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 07:23

Wygra i zadłuży miasto tak jak szpital?

@Baśka:

A na śmieciowisku miedzy starym portem a drogą do losu wystawi stumetrowy pomnik LARK-a? ;-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
PK
PK śr., 2010-11-10 21:48

Szanowny Panie

@Gruby:

Proszę mi wybaczyć, ale jestem na tym portalu od niedawna, jednak zdążyłem zauważyć, że bardzo nie lubi Pan starosty Kamińskiego.

Ma Pan do tego prawo, jednak chciałem zaprotestować przeciwko tego typu uproszczeniom, żeby nie powiedzieć manipulacjom w stylu: "starosta zadłużył szpital".

Takie stwierdzenie byłoby uprawnione, gdyby Puławski szpital był jednym z niewielu zadłużonych szpitali w Polsce. Tymczasem jaka sytuacja w służbie zdrowie jest, każdy widzi.

Skoro zdecydowana większość szpitali źle sobie radzi, to może to oznaczać dwie rzeczy. Albo większość polskich samorządowców jest beznadziejna i zadłuża szpitale, albo problemem jest źle funkcjonując system opieki zdrowotnej w kraju.

Pozdrawiam
PK

wedrowycz
wedrowycz pt., 2010-11-12 09:27

Zadłużenie zawdzięczamy tylko

@PK:

Zadłużenie zawdzięczamy tylko i wyłącznie kolejnemu nieudolnemu rządowi, który nie potrafi podjąć zdecydowanych kroków i zreformować nieco służby zdrowia. Skoro tak ładnie poradzili sobie z dopalaczami to mogliby wprowadzić obowiązek powiedzmy dziesięcioletniej bezpłatnej praktyki dla absolwentów medycyny i opodatkować prywatne praktyki lekarskie. Wtedy szpiale bardzo szybko uległyby oddłużeniu...

Gruby
Gruby sob., 2010-11-13 08:24

Oczywiscie, ze to jest uproszczenie, a nawet wyrwane

@PK:

z kontekstu, mogło by być uznane za manipulację.
Proszę jednak na to spojrzeć przez pryzmat moich niezliczonych wypowiedzi w sprawie szpitala, które zamiesciłem na MM Puławy od grudnia ubiegłego roku.

To prawda, ze niekiedy posługuję sie wobec kandydata Kamińskiego metodami zbliżonymi do tych, przy pomocy ktorych on winą za swoja nieudolność, zaniedbania, nie podejmowanie jedych dopuszczalnych przez prawo działań, obarcz minister Kopacz. Jednak nie posuwam sie do kłamstw.

Być może nie byłoby z mojej strony tych uproszczeń, gdyby kandydat Kamiński ujawnił odpowiedzi na 24 pytania, ktore zamieściłem na tym portalu w połowie stycznia..

Nie są to pytania sformułowane przez fachowca, ale i tak odpowiedzi pokazały by nieco PRAWDY o rzeczywistrej sytuacji naszego SPZOZ.

Jeszcze bardziej byłbyym zadowolony, gdybym uzyskał odpowiedzi na kilka moich pytań, miedzy innymi na te o aktualnym zadłużeniu oraz strukturze zobowiazań.

Jak jest sytuacja rzeczywiscie kazdy widzi, ale nie każdy rozumie.
Tu na tym portalu bardzo wielu nie rozumie, że gdyby Samorzad Powiatu stał sie włascicielem szpitala, to wziąłby sie do naprawy jego finansów, a nie do organizowania kolejnych protestów i zbierania bezwartosciowych podpisów.
Bezwarosciowych, bo nawet papier na nie zużyty, nie da się wykorzystac tak, jak by to było mozżiwe w czasach słusznie minionych, gdy papier toaletowy był reglamentowanym rarytasem.

.Przeoczyłem tę wypowiedź i tylko dlatego odpowiadam na nią dopiero dzisiaj.
A co do ogolnej sytuacji i sposobów jak sobie z nia radza inni starostowie - także z PiS - to od kilku dni zamierzam podać jeden przykład, ale bieżączka ciągle przeszkadza ;-)

Pozdrowienia!

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
ryba
ryba śr., 2010-11-10 09:30

Podobno sprzedał Lidlowi działkę,a

@Baśka:

kase dał szpitalowi na konsumpcje.Reasumując miasto nie ma działki,szpital przepier... kase .a Puławy mają kolejny market w centrum.Czyli rządy Kamińskiego w stylu Kaczyńskiego.

hot dog
hot dog wt., 2010-11-09 17:41

Patrząc na zdjęcie...

już wiem, kto zagra na otwarcie nowego stadionu. Pytanie z kim ? księża, policja, ???

http://www.youtube.com/watch?v=pwGwap0Ozsg&feature=player_embedded
press27
press27 wt., 2010-11-09 18:26

...

"biegnij Forrest"!

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
zenek
zenek wt., 2010-11-09 18:50

Euro nie złotówki

tam obstawiamy euro nie złotówki coś mi się wydaje

_________________________________________________________________
glizdunia1
glizdunia1 śr., 2010-11-10 07:11

psy szczekają, karawana jedzie dalej...

To jasne ze P. Grobel!!!!! Sympatyzuje z PiS-em, ale... :( nasze miasto nie ma godnego kandydata niestety. To co mamy to klakierzy i niewykształcone karły polityczne, bez własnego zdania, bez pomysłu na rozwój miasta,bez kompetencji, pieniaczy,bez taktu i kultury. Chowający się za sukienką nic nie wartej posłanki-niemowy.
To P. Grobel gwarantuje kontynuacje inwestycji i stabilizacje przez następne 4 lata. Już dzisiaj wyobrażam sobie, jaka będzie jatka za 4 lata, jak nie będzie czarnego konia?

godziemba
godziemba śr., 2010-11-10 09:19

obawiam się, że coraz większa i kosztowniejsza ta karawana

@glizdunia1:

dla nieustannie malejącego "centrum hotelowo-rozrywkowego" turystów odwiedzających Kazimierz ;)

a przy okazji - dlaczego dotychczasowy Prezydent J. Grobel umieścił swoją podobiznę na tle POwodzi i straszy Puławian tym zaskakującym fotomontażem ? - ( oczywiście mam na myśli plakaty wiszące na latarniach ;)

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
puławoaktywny
puławoaktywny śr., 2010-11-10 08:19

Katastrofa!!!

Natępne 4 lata rządów Grobla zakończą się katastrofą finansową. Jak będziemy zadlużać się w takim tempie Puławy jako miasto przestaną być wypłacalne. Wcale bym się nie zdziwił gdyby trzeba było wprowadzić zarząd komisarycny. mam nadzieję, że Pan Grobelny nie wejdzie nawet do II wyborów. Miasteczko holenderskie, stadion, hala targowa... Za takie nietrafione inwestycje osoba, która miałaby trochę honoru przynajmniej przeprosiła by. Niestety nie nasz prezydencik. mam nadzieję, że inni wyborcy myślą podobnie.

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 08:28

Oczywiscie, to nbedzie katastrofa! ;-)))

@puławoaktywny:

W ciagu tej kadencji prezydent Grobel zdobył dla miast ikoło 170 milionów zł czyli prwie jeden roczny budzet!!!

Trzeba mieć naprawde kaczy możdżek, żeby uwazać,że to jest zadłuzanie miasta ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
shortyadam
shortyadam śr., 2010-11-10 12:10

A czy mógłbyś przemądry

@Gruby:

A czy mógłbyś przemądry zdradzić o ile wzrosło zadłużenie miasta w czasie, kiedy "zdobył" 170 mln?

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 12:51

Nie bedę sie bawił w szukanie danych historycznych

@shortyadam:

ale mogę Ci podać, że na koniec bieżacego roku zadłuzenia ma wynieść 53.539.400 zł co przy planowanych dochodach w kwocie 202.122.700 zł daje wskaznik zadłuzenia 26,49%

Tak wiec straszenie zadłuzeniem to tylko wroga kaczystowska propaganda, na ktora daja sie nabrac tylko kacze móżdżki ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Argo
Argo pt., 2010-11-12 23:40

Szkoda, bo dane historyczne

@Gruby:

Szkoda, bo dane historyczne pokazują wzrost zadłużenia historycznie wysoki

wedrowycz
wedrowycz śr., 2010-11-10 12:17

Obligacje... Tyle w

@Gruby:

Obligacje... Tyle w temacie...

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 12:43

Wedrowycz", przecież ty nie masz pojecia czym to się je! ;-)))

@wedrowycz:

Co wiesz o tych obligacjach poza tym, poza papką i wrednymi kłamstwami ktore kaczym możdżkom podaje pisowska propaganda?

Ile obligacji i na jaka kwote wypuściło miasto?
Jakie jest ich oprocentowanie?
Jakie sa terminy wykupu obligacji z poszczególnych emisji.
Ile to bedzie kosztowało - oczywiscie o ile miasto nie wykupi ich przed teminem

Na jakie cele zostały przewidziane i wykorzystane dotychczasowe emisje oblogacje.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz pt., 2010-11-12 11:38

Mógłbyś się zdziwić Grubciu:)

@Gruby:

Mógłbyś się zdziwić Grubciu:)

Argo
Argo pt., 2010-11-12 23:41

A ty wiesz ? jak wiesz to

@Gruby:

A ty wiesz ?
jak wiesz to napisz.
I wyjaśnij jakim to zbiegiem okoliczności największe spłaty przypadają za 4 lata ?
Bo co - pan Grobel odejdzie już na emeryturę ?

puławoaktywny
puławoaktywny śr., 2010-11-10 08:21

Zdjecie jest urocze

Nasz prezydent wygląda na nim trochę jak sierotka. Swiją drogą spodenek nie powinno podciągać się aż na pępek. Spodenki powinny być na wysokości bioder i dobrze wygląda jak koszulka jest lekko wypuszczona ze spodenek. Ale fachowiec od stadionów chyba wie lepiej jak wygląda piłkarz:-)

Gruby
Gruby śr., 2010-11-10 08:25

Uważasz,ze powinien wygladac jak aktor grajacy gówną rolę

w serailu "Niania" na ktorego stylizuje sie kandydat PiS, p. S Kamiński? ;-)))*;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
puławoaktywny
puławoaktywny śr., 2010-11-10 08:45

Nie jak aktor

@Gruby:

prezydent powinien wyglądać godnie, jak prezydent. Nieraz Grobel wygląda słabo i niechlujnie. A kamiński rzeczywiście czasami lansuje się i wygląda to trochę sztucznie ale w końcu jest tylko starostą...

ryba
ryba śr., 2010-11-10 09:35

Przewietrzenie UM konieczne...

Grobel usiadł na d... i nie bardzo panuje nad UM woli zajmować się celebrytowaniem.Kazda władza powinna mieć ograniczony czas jej sprawowania inaczej usypia i zatraca się poczucie rzeczywistości ,a pracownicy często znajomi robią dobre miny do złych działań.Widać,że w UM brak jest gospodarza co patrzy niezależnie na ręce.

shortyadam
shortyadam śr., 2010-11-10 12:04

albo jesteś rybko trochę

@ryba:

albo jesteś rybko trochę niekonsekwentna/y albo POpierasz partie miłości; w jednym tekście bronisz Grobla, w drugim zaś apelujesz o przewietrzenie UM, czyli widzisz, że pracują źle. Co do POpierania partii miłości, to bez obaw, przecież Grobel jest z nimi w koalicji,; natomiast gwarantem przewietrzenia UM jest zmiana na stanowisku prezydenta, przecież Grobel nie ruszy familiady; ja bym rozpoczął od osoby, która podjęła decyzję o zmianie wizerunku miasta (logo, hasło itp) natychmiast po nieodległej zmianie poprzedniej (jedna kadencja); abstrahując od tego, że to skandaliczne wyrzucanie pieniędzy, to świadczy także o kompletnym braku kompetencji!

ryba
ryba śr., 2010-11-10 20:58

Jestem rybką niezależną i nie popieram partii tylko ludzi...

@shortyadam:

Faktem jest ,że do kazdej partii należa ludzie którym bliżej jest do danego środowiska.Grobel moim zdaniem powinien iśc wyżej np do parlamentu a w Puławach powinien ktoś młodszy ze świeżym spojrzeniem.Kamińskiego za mało znam ,ale mam obawy do ludzi którzy należą do PIS wg mnie to bardziej ideolodzy niż menagerowie stworzeni do zarządzania.Jak czytam,że pod naciskiem Lecha Kaczyńskiego i PIS kupiono Możejki za 3 mld $,a teraz nikt nie chce dać 1 mld.$ to uchowaj Boże od takich gospodarzy.

gran67
gran67 pt., 2010-11-12 11:07

przewietrzenie? dobra myśl!

@ryba:

całkowicie popieram. Bo może mniej wazne który z tych dwóch mocnych zostanie prezydentem. Może wazniejsze by rada była NIEZALEŻNA od p. prezydenta.
Bo według mnie obecną sytuację można nazwać "MASTER OF PUPPETS" --- rada jest organem wykonawczym woli p. Grobla ( Pan Marionetek).
A więc przewietrzmy radę! Skoro inaczej się nie da.

tedy8
tedy8 śr., 2010-11-10 11:45

A Nałęczowianin w kółko swoje

Jak przyczepił się liczby mieszkańców Puław tak w każdej wypowiedzi to przytacza, ale teraz jest jeden pozytyw. Zauważył, że w naszym powiecie a więc i mieście trzeba brać się za turystykę - tylko biedny nie dodał że porty w Puławach, Janowcu i Kazimierzu Dolnym będą właśnie służyć jej rozwojowi. I nie ważne kto zasiądzie w fotelu Prezydenta miasta i tak ta inwestycja powstanie tylko ciekawe czy będzie potem ewentualnie Kamińskiemu wytykał realizacje projektu i wyrzucenie pieniędzy w błoto?.

tedy8
Nałęczowianin
Nałęczowianin śr., 2010-11-10 11:55

tedy8, proszę pomyśl.. to nie boli :-)

@tedy8:

Puławy jako miasto blisko 50.000 nie utrzymają
się ze sprzedaży w budkach kebabów, lodów malinowych
i rurek z kremem.
Tylko powstanie nowych miejsc pracy w rzemiośle, usługach
i przede wszystkim w przemyśle jest gwarancją przeżycia
miasta.
Co do liczby mieszkańców jest to najbardziej obiektywny
wskaźnik.
Puławy się w zastraszającym tempie 'zwijają'
i ponowny wybór Grobla to GWARANTUJE!!!

tedy8
tedy8 śr., 2010-11-10 11:46

A Nałęczowianin w kółko swoje

Jak przyczepił się liczby mieszkańców Puław tak w każdej wypowiedzi to przytacza, ale teraz jest jeden pozytyw. Zauważył, że w naszym powiecie a więc i mieście trzeba brać się za turystykę - tylko biedny nie dodał że porty w Puławach, Janowcu i Kazimierzu Dolnym będą właśnie służyć jej rozwojowi. I nie ważne kto zasiądzie w fotelu Prezydenta miasta i tak ta inwestycja powstanie tylko ciekawe czy będzie potem ewentualnie Kamińskiemu wytykał realizacje projektu i wyrzucenie pieniędzy w błoto?.

tedy8
ryba
ryba śr., 2010-11-10 21:02

Port to dobry pomysł...

@tedy8:

Każde miasto leżące nad rzeką robi z tego interes i Puławy powinne też.Kamiński zapewne nie zna się lub rznie głupa aby przypodobac się Kaczyńskiemu ,że nie jest od niego mądzejszy bo podzieli los koleżanek.

Argo
Argo pt., 2010-11-12 23:44

Ile miast zrobiło interes na

@ryba:

Ile miast zrobiło interes na tym, że leży nad wisłą ?

piko
piko śr., 2010-11-10 21:43

rybko to jakie miasta w Polsce robia interes na porcie rzecznym?

To brednie po prostu. Jakby to był dobry interes, to prywatni przedsiebiorcy by go dawno zrobili.
To nie ma szans się finansowo obronić. Sezon za krótki jest, parkingów nie ma aby te tłumy turystów mogły tam dojechać, a na piechotkę z błoni, bo tam wg grobla jest miejski parking, to nikt nad rzekę nie będzie 'poginać'.
Po prostu kolejna wtopa, może się okazać odsłowna przy okazji kolejnej powodzi. Żenada.
Grobel szkodzi temu pięknemu miastu a motłoch mu klaszcze, cóż tak wygląda demokracja - 'hieny prowadza barany na rzeź'.

piko
kropkaka
kropkaka pt., 2010-11-12 09:55

Nie wiem po co sie sprzeczacie

Artykuł zachęca do tego żeby odwiedzić punkt bukmacherski i zostawić tam kasę, obojętnie kto wygra.

gran67
gran67 pt., 2010-11-12 10:56

Gruby to DOBOSZ

Tara bam, tara bam, tara bam………Idzie DOBOSZ…….tara bam, tara bam, tara bam….. Za nim wojska, sztandary, plakaty. Na plakatach twarz uśmiechnięta, w okularach. W tle wielka rzeka, na niej czerwony most…..DOBOSZ robi szum – uciekajcie wszyscy, jesteśmy najlepsi, jedynie-słuszni !
Kim jest Dobosz? Kto się przebrał w szaty na wskroś paziowskie?
Sam wódz? Zdjął okulary i przykleił brodę ? Bardzo prawdopodobne. Kto inny miałby tak wysoką świadomość o swej nieomylności…..
A może inaczej. Pan Grobel wynajął odpowiednią osobę by zniszczyć wszelką myśl „inną” na tym portalu. Może to być na przykład dwudziestoparoletnia aktywistka, „wypyszczona” ponad przeciętność, sprowadzająca każdą dyskusję do :
„No szybko! Kogo wybierzesz?! Kto jest lepszy od Grobla?! Śmiesz kąsać rękę która cię Karmi?!!”
A w oczy świeci lampką…….
Ja stawiam na tą aktywistkę, choć samego Wodza nie wykluczam…..
Gruby zejdź z tego portalu, LUDZIE SĄ ZNIESMACZENI! Też chcą coś napisać na portalu, ale naj wyraźniej się boją. Tak jak każdy – boją się chamstwa, arogancji, szaleństwa….
Możemy polemizować ze zwolennikami obecnego prezydenta, ale nie z Tobą.

Gruby
Gruby sob., 2010-11-13 07:23

"gran67", moimi mocodawcami są J. KACZYŃSKI, S. KAMIŃSKIM.

@gran67:

Sadurska i inni kaczysci! ;-)

To właśnie oni wstawiając kit, manipulując kaczymi możdżkam, a także KŁAMIĄC, jak bure kaczory, dostarczaja mi
MOC
tematów, materiałów i argumentów do pyszczeniea na forach.

Towarzyszu Jarosławie i Wy tow. Sławomirze - słkładam Wam wielkie dzięki.
Bez Was życie byłoby znacznie nudniejsze! ;-)))*;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
gran67
gran67 pt., 2010-11-12 11:20

Gruby zejdź z portalu!

Gruby zejdź z tego portalu, LUDZIE SĄ ZNIESMACZENI! Też chcą coś napisać na portalu, ale najwyraźniej się boją. Tak jak każdy – boją się chamstwa, arogancji, szaleństwa….
Możemy polemizować ze zwolennikami obecnego prezydenta, ale nie z Tobą.
Tak jak wcześniej pisałem, jestes Doboszem, wynajętą osobą by siać tu zamęt i ograniczenie.
Jak brakuje Ci argumentów potrafisz czepić się jednego słowa z całej wypowiedzi.

Apeluję : olewajcie Grubego, nie wchodźcie z nim w dyskusję.
Pamiętajcie: Nie wolno polemizować z idiotą , bo sprowadzi cię na swój poziom intelektualny, a wtedy wygra z kretesem.
Choć Gruby to nie idiota, ale według mnie Dobosz ( podstawiona, opłacana osoba p. Grobla)....

Gruby
Gruby pt., 2010-11-12 19:18

"gran67", kto jest zniesmaczony?

@gran67:

Ludzie, czy kaczyści? ;-)

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Gruby
Gruby pt., 2010-11-12 19:25

"gran67", czepiam sie jednego słowa tylko wtedy,

@gran67:

gdy jest cynicznym, lub wręcz łajdackim kłamstwem, przy pomocy którego jakiś cwaniak usiłuje zrobić z ludzi durniów.

Jeżeli wpuszcza w maliny swojego partykjnego pryncypała to mnie to ani ziębi,m ani grzeje, bo to ich wewnatrzpartyjna sprawa.
Najwyżej gdy Jarosław dowie się, że Sławomir potraktował go jak naiwnego durnia i wystawił na posmiewisko, to go wyrzuci z partii tak jak wyrzucił Kluzik-Rostkowska i Jakubiak.
Ja z tego powodu płakał nie bedę. ;-)))

Ale nie chce żeby puławianie jak barany głosowali na kłamcę.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Argo
Argo pt., 2010-11-12 23:46

Ta twoja nienawiść kiedyś cię

@Gruby:

Ta twoja nienawiść kiedyś cię zadławi ze szczętem