drukuj

Szalona ucieczka kradzionym maluchem

Okazało się, że mężczyzna był poszukiwany listem gończym.

Fot. Policja Puławy

Kierowca fiata 126p na widok radiowozu ruszył do ucieczki. Jednak już kilka metrów dalej "maluch” wjechał w przydrożną ławkę, a kierowca uciekł chowając się do szopy.

Kierowca fiata 126p na widok radiowozu ruszył do ucieczki. Kilka metrów dalej "maluch” wjechał w przydrożną ławkę. Chwilę później mężczyzna został zatrzymany. Okazało się, że był poszukiwany listem gończym.

 

W czwartek puławscy policjanci zauważyli fiata 126 p, którego kierowca nie zatrzymał się na skrzyżowaniu, kiedy zapaliło się czerwone światło. Postanowili zatrzymać sprawcę wykroczenia.

 

– Policjanci zawrócili radiowozem. Wtedy kierowca fiata dodał gazu i z impetem ruszył do przodu – relacjonuje Marcin Koper z puławskiej policji.

 

Ucieczka na nic się zdała. Po chwili uciekinier zjechał na chodnik i uderzył w przydrożną ławkę. Wyskoczył z samochodu, przeskoczył przez ogrodzenie i schował się w drewnianej szopie na prywatnej posesji. Tam dopadli go policjanci.

 

To 29-letni Radosław Z., mieszkaniec Zabrza. Kiedy mundurowi zapytali, dlaczego nie zatrzymał się do kontroli i uciekał, oznajmił, że "malucha” niedawno ukradł.

 

– Po sprawdzeniu w bazie danych wyszło też na jaw, że mężczyzna jest poszukiwany listem gończym, by odbyć karę za wcześniejsze przestępstwa. Posiada także zakaz prowadzenia pojazdów – dodaje Koper. Mężczyzna trafił już do policyjnego aresztu, w chwili zatrzymania miał w organizmie 0,8 promila alkoholu.

 

W tym samym czasie do dyżurnego policji zgłosił się mieszkaniec Puław, który chciał zgłosić kradzież malucha. Był zaskoczony, gdy zobaczył swoje auto na policyjnym parkingu.

 

Wkrótce okazało się, że dwie godziny wcześniej na jednej z ulic Radosław Z. wyrwał torebkę mieszkance Janowca. Przechodnie udaremnili kradzież, ale mężczyzna zdołał uciec.

Zdjęcia

  • Okazało się, że mężczyzna był poszukiwany listem gończym.

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
press27
press27 pt., 2010-03-12 19:51

Dlaczego zamazano twarze policjantów na zdjęciu?

Chcą być anonimowi idąc z teczką przez Puławy?

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
gebels
gebels sob., 2010-03-13 05:55

nie,nie -jeszcze ktoś

nie,nie -jeszcze ktoś by ich rozpoznał jako sprawców pobicia :)

Gruby
Gruby sob., 2010-03-13 08:34

I znowu Puławy "sławne" na cała Polskę :-(

Informacja o kierowcy malucha przed chwilą leciała w Superstacji

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz sob., 2010-03-13 11:38

Raczej Zabrze. Ten cieć był z

Raczej Zabrze. Ten cieć był z Zabrza, a Puławy mogą być sławne, bo złapali go Puławscy policjanci, czego nie dali rady zrobić zabrzańscy...

Gruby
Gruby sob., 2010-03-13 11:45

My dzięki Beacie wiemy,ze z Zabrza

@wedrowycz:

ale reporterka z Superstacji chyba o tym nie wspomniała.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz sob., 2010-03-13 12:20

Czasami wydaje mi się, że ten

@Gruby:

Czasami wydaje mi się, że ten kanał ma taką właśnie politykę informacyjną. Odchodzą od rzetelności w kierunku farsy:)

moniek7
moniek7 sob., 2010-03-13 13:21

gebels masz chyba jakieś

gebels masz chyba jakieś kompleksy odnośnie puławskiej Policji. Musiałeś chyba dostać w przeszłości kilka blondyn od mudurowych.

gebels
gebels sob., 2010-03-13 14:45

moniek7 dlaczego od razu kompleksy :)

moniek7 dlaczego od razu kompleksy :)

windows7
windows7 sob., 2010-03-13 15:18

Zamazane zdjęcie

I bardzo dobrze, że twarze policjantów są zamazane. Niby dlaczego miałyby nie być? Zatrzymany ma takie prawo a oni nie? press27 i gebels - wstawcie swoje zdjęcia go galerii a potem komentujcie tak jak komentujecie.

press27
press27 sob., 2010-03-13 16:39

Jak mi podatnik będzie płacił za pisanie komentarzy to wstawie

@windows7:

zdjęcie,póki co jestem osobą prywatną i nie zamierzam upubliczniać swojego wizerunku(wyjątkiem jest zdjęcie w moim avatarze,ale to stare jeszcze z czasów I Komunii). Policjant na służbie jest osobą publiczną i podczas wykonywania czynności służbowych jego dane osobowe i wizerunek są jawne. Wyjątek stanowią funkcjonariusze tzw. "operacyjni",którzy są anonimowi z wiadomych względów.

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
moniek7
moniek7 sob., 2010-03-13 15:19

widze twoje komentarze

widze twoje komentarze odnośnie działań Policji.

gebels
gebels sob., 2010-03-13 15:36

służba honor ojczyzna

służba honor ojczyzna - jakoś tak brzmią słowa przysięgi , natomiast jak widzę co niektórych policjantów i przypominam sobie słowa przysięgi to dostaje ataku śmiechu. Nie twierdze ze policja jest nie potrzebna ale skoro oni nie mają szacunku dla obywatela ciężko aby obywatel miał go dla nich. OSTATNIO byłem naocznym świadkiem działań prewencyjnych - pies uchyla szybę i zwraca się do młodych chłopaków (drugi pies w tym czasie pisze esika) E CHODŹ NO TU

r3al1ty
r3al1ty sob., 2010-03-13 16:05

Posłuże się cytatem z

@gebels:

Posłuże się cytatem z kabaretu Neonówka: "Co Ty gadasz?"

P.S. Chcesz zmieniać Świat to zacznij od siebie. Może nie masz szacunku sam do siebie? Uważasz się za wartościowego człowieka? Za porządnego obywatela?
Ja szacunek do policji mam mimo tego ,że dostałem od nich kilka madnatów (za prędkość czy picie w miejscu publicznym). Nie mam o to do nich pretensji.

wedrowycz
wedrowycz sob., 2010-03-13 18:44

A jak mają to powiedzieć?

@gebels:

A jak mają to powiedzieć? Przepraszam pana uprzejmie, czy mógłby łaskawie podejść pan do radiowozu? Jaki szacunek "gnojów" do "psów" taki będzie szacunek "psów" do "gnojów".

gebels
gebels sob., 2010-03-13 18:53

wedrowycz - regulaminowo

@wedrowycz:

wedrowycz - regulaminowo tylko tyle , nikt nie wymaga nic więcej jak to oni mówią "ustawodawca o tym decyduje" zwróć uwagę że agresja budzi agresję. To policja jest szkolona i ma być odporna na prowokowanie. Problem pojawia się gdy policja prowokuje ,ale to i tak zawsze kończy się tłumaczeniem: użycie środków przymusu bezpośredniego było niezbędne :)

press27
press27 ndz., 2010-03-14 01:16

Jeśli policjant legitymuje obywatela

@wedrowycz:

To ma prawny obowiązek przedstawić się i podać swój stopień służbowy-nie mam tu na myśli przyłapania kogoś na popełnianiu przestępstwa,tu savoir vivre nie obowiązuje.

_______________________________________________________________________ Polska to dziki kraj... tak mawiał ten co go ssał i robił co chciał
gebels
gebels sob., 2010-03-13 17:46

r3al1ty mi policja też nie wadzi

już od kilkunastu lat nie wchodzimy sobie w drogę :) nio chyba że mandacik chłopaki z drogówki wypiszą, albo za przechodzenie nie na pasach się przyczepią. Najgorsza to ta młoda policja co akcje ekranowe w realia chce wprowadzać

moniek7
moniek7 sob., 2010-03-13 20:51

gebels po części masz racje

gebels po części masz racje ale idąc twoim tokiem myslenia można powiedzieć, że całe społeczeństwo to złodzieje i krętacze. Skoro na przykładzie pojedyńczych zachowań policjantów masz wyrobione zdanie na temat całej Policji, to w drugą strone powinno byc tak samo. Wobec powyższego policjanci łapiąc złodzieja powinni sobie wyrobić zdanie, że każdy Polak to złodziej i z takim nastawieniem podchodzic do obywatela Czyz nie?

gebels
gebels ndz., 2010-03-14 18:09

potencjalnie każdy jest

potencjalnie każdy jest złodziejem tak samo jak potencjalnie każdy może zostać prezydentem :)

wedrowycz
wedrowycz ndz., 2010-03-14 22:23

albo premierem...:)

@gebels:

albo premierem...:) Jednak większe prawdopodobieństwo złapania takiego złodzieja czy zwykłego chuligana wystąpi, gdy policja kontrolować będzie głośno zachowujące się grupy młodych ludzi.