drukuj

Protest przeciwko ACTA w Puławach

Kategorie: Tagi:
Protest przeciwko ACTA w Puławach

W czwartek o godzinie 15 przed Urzędem Miasta Puławy odbędzie się protest w sprawie podpisania umowy ACTA.

Organizatorzy zapraszają do przyłączenia się do protestu wszystkie chętne osoby, które chcą sprzeciwić się podpisaniu umowy ACTA. Zachęcają do zabrania ze sobą specjalnie przygotowane transparenty i koszulki z logiem „Anty Acta". Protest ma ruszyć o godzinie 15.30 i przejdzie ulicami miasta. Ma potrwać nawet do godziny 18.

ACTA to umowa handlowa zobowiązująca jej sygnatariuszy do walki z łamaniem prawa własności intelektualnej oraz handlem podrabianymi towarami. Zdaniem obrońców swobód w Internecie może prowadzić to do blokowania różnych treści i cenzury w imię walki z piractwem, stąd wiele sprzeciwów i protestów w Polsce ze strony Internautów.

Więcej szczegółów na oficjalnej zapowiedzi wydarzenia na Facebook:

https://www.facebook.com/events/168279266614305/

Zdjęcia

  • Protest przeciwko ACTA w Puławach

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
5h9
5h9 czw., 2012-01-26 08:41

...

Umowa została podpisana :/ Protest nieaktualny? :)

andik
andik czw., 2012-01-26 09:00

Myślę że tym bardziej aktualny

@5h9:

Bo pozostała jeszcze kwestia ratyfikacji, a po ewentualnej ratyfikacji to co w sumie najbardziej istotne: konkretne akty prawne mające na celu realizację tej umowy wraz z przepisami wykonawczymi.
Sama ACTA to tylko umowa międzynarodowa, coś co obywatela bezpośrednio nie dotyczy.

godziemba
godziemba czw., 2012-01-26 09:36

dotyczy globalnie Każdego

@andik:

np. teraz polska policja będzie w stanie zarekwirować gitarę grajkowi z ulicy X, w mieście Y, na podstawie naruszenia praw autorskich wykupionych np. przez SONY... procedury już zostały opracowane przez znane kancelarie z wawki i rozesłane po komendach wojewódzkich, a odtwarzarki dostępne w sieci za FREE mają już wtyczki odsyłające logi z prywatnych kompów do tychże kancelarii :((( nowe "pojemne szafy" pulnetu już zamontowano w piwnicach bloków objętych lokalną siecią - proszę sprawdzić.

- spróbujcie teraz zagrać Hendrixa na imprezie ;)))

PS.
http://zielonypredator.nowyekran.pl/post/49742,koszty-acta
<<
Co nas czeka? Jeśli włączą inwigilację, dostaniemy limity na internet. Providerzy będą zmuszeni kupować tysiące komputerów, instalować tysiące licencji specjalistycznych programów, nie jednego, nie dwóch.. całych olbrzymich pakietów. Będą zmuszeni budować centra monitoringu, zatrudniać ludzi. Setki, a może tysiące os&´b na etatach. Wzrośnie cena internetu, spadnie zainteresowanie, ucierpi kultura, sztuka, gospodarka, nauka.
<<
 - właśnie nadeszła cywilizacja intelektów pływających w kisielu, co obok wzrostu ceny paliw oraz energii pogrąży nas w stagnacji z czasów upadku Imperium Romanum - jeszcze zatęsknicie za Średniowieczem  ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
5h9
5h9 czw., 2012-01-26 09:30

wiem

@andik:

Wiem że jeszcze długa droga. Jeszcze jest czas na wycofanie się z tego. Czy aby tylko władza na to popatrzy? Nie próbując nigdy się tego nie dowiemy. Popieram akcje, powodzenia.
Mnie niestety nie będzie :/

godziemba
godziemba czw., 2012-01-26 09:08

od dzisiaj witajcie w "świecie apokalipsy"

w ramach protestu wobec ACTA zespół "Revelatio" udostępnił płytę "Po prostu Apokalipsa" online:


http://www.seedpeer.me/details/4117227/Revelatio---Po-prostu-Apokalipsa-%5Bm4aflacmp3covers%5D.html

- jest to muzyka religijna w stylu POP - polecam, a zwłaszcza ateistom ;)))

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Gruby
Gruby czw., 2012-01-26 09:39

Rząd Rzeczypospolitej nie uległ szantażystom i bardzo słusznie!

Ambasador Polski w Japonii Jadwiga Rodowicz podpisała w w siedzibie MSZ Japonii umowę ACTA o zapobieganiu handlu podróbkami.

 

Dokument podpisali też ambasadorowie pozostałych państw UE z wyjątkiem Cypru, Estonii, Słowacji, Niemiec i Holandii. Dwa ostatnie państwa opóźniły moment podpisania z powodów proceduralnych i uczynią to w terminie późniejszym.

 

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 07:54

Tak, szwdzki europoseł przyłożył Polsce, ale...

@Hylexuly:

Ale Szwecja podpisała ACTE!!! ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
siwy71
siwy71 pon., 2012-01-30 12:48

Gruby

@Gruby:

Christian Engstroem, szwedzki europoseł  mówił: - Żaden kraj UE na razie nie podpisał ACTA. Jeśli minister Boni tak twierdzi, kłamie. Wszystkie kraje, które uczestniczyły w negocjacjach mają czas na podpis do 31 marca 2013 roku. Podpisać jednak nie muszą. Wystarczy powiedzieć "nie"
Coś w tym musi byś skoro Pan Boni jedyny " człowiek z honorem "chciał oddać się do dyspozycji Pana Tuska ...Czy przyłożył ..nie wiem po prostu powiedział prawdę ...
......"Głupotą nie jest popełniani8e błędów  lecz upieranie się przy nich ....."
PS
Pisze Pan ,że Szwecja podpisała ACTA ,a czy Szwecja ograniczyła dostęp do informacji czyniąc ją tym samym niejawną jak uczynił to rząd Polski  na ostatnim posiedzeniu  Sejmu poprzedniej kadencji ??????????   Może ......"RÓBTA CO CHCETA A I TAK CO ROBIMY SIĘ NIE DOWIETA ..."

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 14:34

"siwy71" nie wiem co i kiedy powiedział mój znajomy.

@siwy71:

Nie wiem jak go zrozumiał  ten Szwed.
Ale wiem, że Szwecja parafowała umowe tak samo jak Polska i wiekszość państw UE.
jeżeli sie nie mylę,że żadno z państw nie powiedzialo nie. Te ktore nie podpisały podpiszą, gdy zakończa swoje procedury

Zwracam też uwagę,że ACTA  ma na celu aby w Internecie nie panowało  "RÓBTA CO CHCETA"

Powinieneś sie cieszyc, a ty znowu malkontencisz ;-)))      

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
baciek
baciek czw., 2012-01-26 10:13

Gruby. już błysnąłeś swoją

Gruby. już błysnąłeś swoją inteligencją pisząc post pod sobotnim protestem kierowców i teraz kolejny raz to robisz.

KUgi
KUgi czw., 2012-01-26 10:13

:(

@Gruby czytałeś ACTA? albo wysłuchałeś opinii zwolenników jak zarówno przeciwników? Czy Tak ci oczy Przesłoniła Platforma Oczy swoim Pomarańczowym Logiem? Po pierwsze Tusk jest szantażysta z tym wszystkim co robi naszemu społeczeństwu. Mania na Kaczyńskiego się skończyła to już nie ma kogo atakować :( Smutna prawda? 

Rząd Rzeczypospolitej nie uległ szantażystom i bardzo słusznie!
HAHAH Nasz kraj jest niczym prokuratorzy sobie strzelają w łeb, Konflikty na liniach prezydent-premier, wizy nadal w smietniku dla polaków do USA czym my jestesmy? Pacholkiem ktory nawet jak chcial dac kase na ta strefe euro nie zostanie wpuszczony na obrady. IDZ PAN W CHUJ Z TAKIM RZADEM.  

wedrowycz
wedrowycz czw., 2012-01-26 11:06
Gruby
Gruby czw., 2012-01-26 11:18

HUgi, w przeciwieństwie do mięska protestujacego

w obronie zagrozonych złodziei, troche czytałem, a jeszcze wiecej wysłuchałem ;-)
Usiłujesz pobic mnie moja własną bronią, ale przypominam,ze to ja pierwszy pytałem przeciwnika  tej umowy o wsjazanie artyjkułu stanowiacego zagrozenie. możesz go wyręczyć, bo watpię, czy od "wedrowycza" powie nam w tej sprawie cos mądrego..
 Z Twojej wypowiedzi wnioskuję,ze jesteś przeciwnikiem  Anti-Counterfeiting Trade Agreement, czyli międzynarodowej umowy dotyczącej przeciwdziałania naruszeniom własności intelektualnej

Powiedz wiec proszę, co złego Twoim zdaniem jast w artykułach   11 i 27 ust. 4 umowy, czyli w tych, ktore rzeczywiscie sa troche kontrowersyjne?

-     *     -
Po co mam iść? Przecież mam Ciebie pod reką ;-)))*;-)))
  
  

   

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Marek G.
Marek G. czw., 2012-01-26 12:33

Towarzysz Gruby:chory człowiek czy bardzo dobry pracownik?

@Gruby:

Należy współczuć i otoczyć profesjonalną opieką psychiatryczną czy POgratulować Donko i Komoro-podobnym profesjonalnego pisarzyka na zamówienie? Osobiście mam nadzieje że to drugie bo jest jeszcze jakaś szansa wyjścia z tego. Miałem napisać POzdrawiam ale mi się źle kojarzy. Życzę zdrowia.

wedrowycz
wedrowycz pt., 2012-01-27 01:12

gruby nazywasz ludzi

@Gruby:

gruby nazywasz ludzi przeciwnych ACTA złodziejami a bronisz gwałcicicieli i pedofilii z kacapskiej armii "wyzwalających" Polskę. Zaprawdę zagadkowa jest Twoja retoryka...

Gruby
Gruby pt., 2012-01-27 05:41

"wedrowycz" precyzyjniej proszę.

@wedrowycz:

Nie uwazam, ąe wszscy protestujacy sa złodziejami.
Uważam,ze zdezydowana wieiskszość protestujacy ch jest mieskiem interesów złodzii i tych ktorzy zarabiaja na pornografii.Nie dziwie sie,ze nie rozumisz czym własciwie jest ACTA, skoro nie zrozumiałes tego co pisze  o pornografi i  twierdzisz że bronie pedofili.   

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz pt., 2012-01-27 15:52

Gruby ale acta nie uderza w

@Gruby:

Gruby ale acta nie uderza w producentów pornografii. Acta sprawi, że ludzie nie będą mogli jej ściągać, więc teoretycznie zarobki producentów pornografii wzrosną. A w kwestii pedofilii to nie jest tajemnicą, że wyzwoliciele Polski, czyli bohaterowie armii czerwonej gwałcili wszystko, co miało piersi a nawet i to co jeszcze ich nie miało. Porozmawiaj z mieszkańcami wiosek, które zostały wyzwolone...Dzisiaj ludzie chcą usunięcia pomników tychże bohaterów a Ty ich bronisz. Każdy kraj gloryfikuje swoich. Niemcy uważają, że to my budowaliśmy obozy zagłady i likwidowaliśmy w nich Żydów. Rosja obchodzi rocznicę wybuchu wojny zapominając właściwej daty jej rozpoczęcia przez Rosję, czyli 17 wreześnia. ACTA nie zmniejszy liczby złodziei. Acta zwiększy zarobki rosyjskich i chińskich VPN'ów:)

siwy71
siwy71 pt., 2012-01-27 19:04

Gruby

@Gruby:

Mistrzu słyszał Pan  o tym skoro już jesteśmy przy   Anti-Counterfeiting Trade Agreement, ???

Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że nie można zmusić dostawców internetu do zainstalowania systemu zapobiegającego nielegalnemu pobieraniu plików. Stanowiłoby to bowiem naruszenie Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej - poinformował portal EuropeanVoice. Orzeczenie TS dotyczy bezpośrednio wprowadzenia regulacji ACTA. Według ekspertów European Telecommunications Network Operators Association (ETNO) zapisy wprowadzone przez ACTA mogą prowadzić do narzucenia operatorom konieczności wprowadzenia rozwiązań filtrowania treści. Orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości praktycznie uniemożliwia wprowadzenie takiego mechanizmu w krajach, które przyjęły Kartę Praw Podstawowych.
  Nie wszystko jeszcze skończone. ACTA muszą być ratyfikowane  ,a Wyrok ETS podważa zapisy ACTA .
PS
 Co teraz nam Pan zaserwuje ?????,,,,,własną interpretację wyroku ETS.....??????? 
...
...Wszystkim przeciwnikom ACTA...gorąco polecam
 
https://secure.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread_pl/?aHKEEcb

Gruby
Gruby ndz., 2012-01-29 05:36

"siwy71",ja nie kwestionuje potrzeby dyskusji, a nawet protestów

@siwy71:

Ale wkurza mnie, gdy protestujący nie wiedzą  przeciweko czemu protestują.
Szkoda mi tych dzieciaków  we mgle, ktorzy  dla rozgrzewki podskakiwali  przed Urzedem Miasta.
To że ich wiedza jest bliska zeru specjalnie nie dziwi. 
Dziwi mnie, że do protestu zagrzewał  ich znany nam z mądrzejszych zachowań tańczacy derwisz, który najwyraźniej też nie wiedział przeciwko czemu protestuje. :-(((
"siwy71"  zdaje się, że Ty nie jesteś dzieckiem, chociaż czasem błądzisz we mgle. Nie widziałem też, abyś  odstawiał tańczacego derwisza przed UM
Zakładam więc, że wiesz jaka jest różnica między 
"mogą prowadzić do narzucenia operatorom konieczności wprowadzenia rozwiązań filtrowania treści"   
a
nakazem, czyl obligatoryjnym obowiązkiem wprowadzenia takich  "rozwiązań filtrowania tresci"

     

   

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Bazyl
Bazyl czw., 2012-01-26 16:40

"Osobiście nie jestem

"Osobiście nie jestem zwolennikiem zmuszania ludzi do brania udziału w wyborach ani też znacznych ułatwień jeśli chodzi o oddawanie głosu. Akt głosowania powinien być według mnie czynnością poważną, świadomą, wymagającą pewnej fatygi. Nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody człowiek siedział przed komputerem, oglądał filmiki, pornografię, pociągał z butelki z piwem i zagłosował, gdy mu przyjdzie na to ochota. Zwolennicy głosowania przez Internet chcą tę powagę odebrać. Dlaczego? Wiadomo, kto ma przewagę w Internecie i kto się nim posługuje. Tą grupą najłatwiej manipulować, sugerować na kogo ma zagłosować."

Czyjeż to słowa? za odgadnięcie nagroda do pobrania jest TU;  http://spieprzajdziadu.com/muzeum/images/thumb/6/6e/Kaczynski-banknot.jpg/180px-Kaczynski-banknot.jpg

"Przyrost mądrości daje się dokładnie mierzyć ubywaniem żółci" - Fryderyk Nietzsche
Gruby
Gruby ndz., 2012-01-29 05:53

To są słowa Jarosława Rajmundowicza, wygłoszone przez niego

@Bazyl:

po nawiedzeniu Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie ;-)
Tych którzy nie znają  Warszawy informuję, że BUW ma obecnie siedzibę na Powiślu, przy ul. Dobrej.

Przy Dobrej mieszkała  rodzina radiowych Matysiaków.
Stach Matysiak spiewał w tej audycji  piosenkę o warszawskich ulicach.
Nie pamiętam całej, ale lecialo to w tym stylu:
Piwna, bo piwo, krzywa, bo krzywo...
A o ulicy Dobrej tak:
"Dobra, bo dobrego  więcej tutaj niż zła"        
JARK na Dobrej był wyjątkiem  potwierdzajacym regułę ;-)))*;l-)))

Ps.
Wiedziałem czyje to słowa, więc nie musiałem odgadywać.
Dlatego nie zatrzymuję nagrody dla siebie, lecz przekazuję ją do powszechnego użytku ;-)  

Nagroda za odganiecie autora wypowiedzi ;-0    

  

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
shortyadam
shortyadam czw., 2012-01-26 19:00

Niemcy nie podpisali, Słowacy

Niemcy nie podpisali, Słowacy nie podpisali - a Rudy w ciemno podpisał!

siwy71
siwy71 pt., 2012-01-27 19:23

shortyadam

@shortyadam:

Och podpisał lecz czy oby po konsultacjach o których tyle mówił Pan Zdrojewski .Co jak co ale jedyną osobą z honorem w tym"nierządzie" jest Pan Boni ,który wiedząc ,że kłamał  oddał sie dziś do dyspozycji premiera ,którą oczywiście ten odrzucił bo kim  niby zastąpi jedynego fachowca na tonącej platformie ...
  http://wiadomosci.wp.pl/title,Szwedzki-europosel-polski-rzad-klamie-w-sprawie-ACTA,wid,14198851,wiadomosc.html?ticaid=1dd0c
 
http://niezalezna.pl/22371-rzad-klamal-ws-acta

wysportowany
wysportowany czw., 2012-01-26 22:49

a czy protest przed domem sołtysa Bronowic

też jest planowany?
również jestem przeciwnikiem ACTA, ale protest puławski uważam za kompletny nonsens. równie dobrze możecie dobie protestować przed Castoramą albo Kebabem pod Psem. co mają władze samorządowe do ACTA? czy prezydent Grobel ma jakiekolwiek możliwości wpłynięcia na decyzję rządu, premiera?
rozumiem i popieram protest w Warszawie, jestem w stanie zrozumieć protesty w innych dużych miastach, ale niekoniecznie odbywające się przed siedzibą urzędów miast. przecież to jest władza samorządowa. co z tego, że to instytucja publiczna? publiczne jest też Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie czy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. czemu przed nimi nie protestujecie? dajecie w tym momencie pokaz swojej totalnej bezmyślności. zachowujecie się jak świnie podążające na rzeź. protestować trzeba umieć i trzeba robić to z głową, a najważniejsze, by wiedzieć przed kim protestować. robiąc zgromadzenie przed UM tylko się ośmieszyliście.

/ Niektórym to się porządnie w dupach poprzewracało. /
siwy71
siwy71 pt., 2012-01-27 19:50

wysportowany

@wysportowany:

A czy sołtys Bronowic podpisywał umowę ACTA ????... Tak na poważnie  protest to forma  ",buntu "przeciw czemuś.. protestujący  wyrażają w ten sposób swoje poglądy  i opinie na ważne sprawy polityczne czy  społeczne dotyczące konkretnej grupy lub ogółu społeczeństwa  w tym przypadku jest to umowa ACTA  .Nie chodzi tu o to aby rządzący wycofali się zaraz po takim proteście lecz o to aby zrozumieli "ostrzeżenie " jakie otrzymują od niezadowolonego z podjętej decyzji  społeczeństwa .Kluczową kwestią jest to czy w dalszym ciągu władza będzie cynicznie  upierać przy swoich wyimaginowanych racjach czy też zasiądzie do stołu i rozpocznie się dialog ....wszak to nie ja  szedłem pod hasłem ....."WSZYSTKO Z MYŚLĄ O CZŁOWIEKU ....."w szeregach PO do wyborów ....i nie ja będę odpowiadał za nieprzemyślane decyzje ...Trzeba tylko temat monitorować ,aby nie został ratyfikowany bez naszej wiedzy" za plecami "bo przecież prawdziwa demokracja to pogląd  wyrażony przez każdego i tzw .....NIC O NAS BEZ NAS ....'a to zawsze ma sens .
PS
Co dzieje się kiedy rząd" olewa " protestujących .......pojawia się wtedy nowa forma niepoprawności lub obywatelskiego  nieposłuszeństwa ....polecam się zapoznać szczególnie z definicja tego drugiego ........

Gruby
Gruby ndz., 2012-01-29 06:00

"wysportowany", nasze rajce, zamiast zajmować się poważnymi

@wysportowany:

problemami miasta, zajeli niedawno stanowisko w sprawie krzyża i przestrzeni publicznej ;-)))
Na ostatniej sesji, cześć radnych pod wodza radnego Czeżyka, chciala,  aby Rada Miasta  zajęła stanowisko w sprawie biznesu dr Tadeusza R. z Torunia
Dlaczego więc  nasze rajce nie mieliby się zająć sprawą ACTA? ;-)))
Przecież to łatwiejsze od zajecia się człekokształtna hołotą zaśmiecajacą  nasze miasto :-(((*;-(((   

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
szpak
szpak pt., 2012-01-27 05:16

ACTA

ACTA ma służyć ochronie własności intelektualnej przed kradzieżą. co nie znaczy że wszyscy przeciwnicy ACTA są za kradzieżą. Kradzież własności intelektualnej niczym w istocie nie różni się od kradzieży dóbr materialnych. I tu i tu pozbawia się właściciela mienia, dochodu, zarobku.czy jak by to zwał. Wolność w internecie TAK ale wolność kradzieży NIE. ACTA nie zmieniają prawa polskiego, ale umożliwiają ochronę transgraniczną. A ci którzy protestują  są często  manipulowani przez tych którzy mają interes w swobodnym dostępie do cudzej własności.

szpak
godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 10:30

jeśli ośmielisz się publicznie zaśpiewać "Dziwny jest ten świat"

to pamiętaj: TERAZ właścicielem praw autorskich do utworów Czesława Niemena jest firma z NY(USA), o nazwie "Orchard"... TERAZ nie będzie żadnych ograniczeń w egzekwowaniu ich praw, a w sądzie będzie można dochodzić DOPIERO odszkodowań za nieuzasadnione restrykcje, ponieważ organa ścigania (a może nawet wynajęte kancelarie i firmy windykacyjne) będą mogły zabrać "narzędzie domniemanego przestępstwa" OD RAZU i bez udziału sądu :(((

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
wedrowycz
wedrowycz pt., 2012-01-27 18:18

Do Grubego: Czy kupując leki

Do Grubego: Czy kupując leki w aptece wybierasz drogi oryginał czy dużo tańszą podróbkę? ACTA między innymi pozwoli firmą farmaceutycznym niszczyć producentów tańszych zamienników leków. Wyobrażasz sobie jakie będzie to miało skutki dla chorych ludzi?

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 14:17

"wedrowycz", w aptekach wszystkie leki sa oryginałami

@wedrowycz:

Podróby krążą po bazarach i w Internecie.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz pon., 2012-01-30 14:33

Tak się tylko Tobie wydaje.

@Gruby:

Tak się tylko Tobie wydaje. Koncerny farmaceutyczne uważają zupełnie inaczej. Dla nich tańsze odpowiedniki leków są nie na rękę i walczą z nimi a acta daje im potężny oręż. http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/363864,wielkie_koncerny_blokuja_d...

Frantic
Frantic pt., 2012-01-27 20:34
siwy71
siwy71 pt., 2012-01-27 21:19

Frantic

Zrywa boki ,kto zrywa ten zrywa ,z własnej niewiedzy i głupoty nie wszyscy umieją się śmiać bo gdyby wiedzieli ,ze  Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że nie można zmusić dostawców internetu do zainstalowania systemu zapobiegającego nielegalnemu pobieraniu plików. Stanowiłoby to bowiem naruszenie Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej - poinformował portal EuropeanVoice. Orzeczenie TS dotyczy bezpośrednio wprowadzenia regulacji ACTA. Według ekspertów European Telecommunications Network Operators Association (ETNO) zapisy wprowadzone przez ACTA mogą prowadzić do narzucenia operatorom konieczności wprowadzenia rozwiązań filtrowania treści. Orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości praktycznie uniemożliwia wprowadzenie takiego mechanizmu w krajach, które przyjęły Kartę Praw Podstawowych.
  Nie wszystko jeszcze skończone. ACTA muszą być ratyfikowane  ,a Wyrok ETS podważa zapisy ACTA .
 
"ACTA SRAKTA, STOŁEK PIERDZIOŁEK"...........trafnie ujęte a zwykli ludzie jak klepali biedę tak klepią .....zaiste się z czego śmiać chyba tylko z  głupoty i znieczulicy do której doprowadziło PO .........".Młodzi ,piękni ,wykształceni ,właściwa rasa (tu pozostawiam do domysłu ) i pochodzenie "czy tego już nie było ??????

godziemba
godziemba pt., 2012-01-27 21:27

"Młodzi ,piękni ,wykształceni" pchają się masowo do POlicji

@siwy71:

i zapewne wkrótce będą nas z pasją pałować... podczas naszych słusznych protestów :(((((
http://tvp.info/informacje/ludzie/chetnych-do-policji-przybywa/6244491
http://www.polskatimes.pl/artykul/496357,coraz-wiecej-chetnych-do-pracy-...
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/495443,pomorze-tlumy-chetnych-do-...

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
siwy71
siwy71 pt., 2012-01-27 21:29

Ale chyba to tak już kiedyś

@godziemba:

Ale chyba to tak już kiedyś było tylko koszule inny kolor miały ....

Smart
Smart sob., 2012-01-28 11:26

Kolejny przekręt.

Dzisiaj,po podpisaniu przez Polskę akcesji do tego żałosnego ACTU, oraz po gwałtownych protestach społecznych, próbuje się nam wmówić, że przecież nic się nie stało, przecież dopiero ratyfikacja przez parlament polski będzie końcowym akcentem przystąpienia do tej umowy. Jest to nieprawda, gdyż już dzisiaj można mówić, że mamy "musztardę po obiedzie". Żadne społeczne konsultacje nic już nie zmienią, dlaczego ? Ano dlatego, że jeżeli co najmniej 6 państw należących do UE, przyjmie ten dokument, to automatycznie będzie on obowiązywał we wszystkich państwach UE, tych oczywiście, których rządy podpisały wcześniej ten dokument. Oto dalekowzroczna polityka Niemiec, Holandii, Słowacji, Cypru i Estonii. Trzeba było poczekać. Nasze "Słońce Peru", bardziej boi się Hołdysa niż własnego Narodu.W tym wypadku potwierdza się powiedzenie "Wielkie nazwiska uprawdopodabniają największe idiotyzmy, gdyż tłum ma naiwną pewność, że wielcy ludzie bredzić nie mogą". A tak na marginesie całej tej sprawy, to nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że po wyjściu tej umowy, trzeba będzie zamknąć wszystkie biblioteki w Polsce. Przecież w bibliotekach odbywa się bezpłatna wymiana myśli twórczych.

Gruby
Gruby sob., 2012-01-28 18:42

"Smart", mozesz wskazać akt normatywny, z ktorego wynika,

@Smart:

"że jeżeli co najmniej 6 państw należących do UE, przyjmie ten dokument, to automatycznie będzie on obowiązywał we wszystkich państwach UE, tych oczywiście, których rządy podpisały wcześniej ten dokument."?
Czekam z zaciekawieniem na odpowiedź ;-))) 

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Smart
Smart ndz., 2012-01-29 15:49

Gruby

@Gruby:

Odpowiadam ! Mnie nie interesuje to, jaki akt prawny o tym stanowi. Natomiast mogę zacytować wypowiedź europosła zbliżonego do twojej orientacji, a mianowicie, pana Zemke: cytuję za artykułem z WP - " Według europosła Janusza Zemke, europejska lewica chciała, by ACTA weszła w życie po ratyfikacji przez Parlament Europejski. Taki postulat - mówił Zemke - znalazł się w projekcie rezolucji europarlamentu, którą proponowały wspólnie frakcje: lewicy, liberałów i zielonych w PE...  Przyjęto taką zasadę, że jeżeli 6 państw by ratyfikowało tę umowę, to ona wchodzi w życie dla stron tego porozumienia. Naszym zdaniem to niebezpieczne - to próba ominięcia PE, który jest przedstawicielem europejskiego społeczeństwa - ocenił Zemke.  Jak widać z cytowanej wypowiedzi, tego nie ma w umowie ACTA, to jest zawarte w tajnym porozumieniu dotyczącym wprowadzenia tego gniota w życie. Mam nadzieję, że kto , jak kto, ale europoseł Janusz Zemke wie co mówi na ten temat.

Smart
Smart ndz., 2012-01-29 17:05

Uzupełniam swoją wypowiedź.

@Gruby:

Gruby, żebyś nie musiał zbyt długo szukać tego artykułu w WP, podaję ci tytuł z dnia 28.01.br - "Kaczyński i Tusk zawarli koalicję ws ACTA ? "Oto dowód".

Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 14:21

"smart" ja nie jestem idiotą, aby kierować sie tym

@Smart:

co mowia politycy i podaja media.
Nie jestem baranem, ktoremu trzeba tłumaczyć, co mówia akty normatywne.
Jeżeli mam treść takiego aktu, to sam potrafie przeczytac i zrozumieć.
W przeciwieństwie  do tych małolatów tńczacych przed UM i zagrzewanych do boju przez  "ariela", ja umowe ACTA przeczytałem ;-)   

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Smart
Smart pon., 2012-01-30 14:55

O tym, że jesteś baranem, ja

@Gruby:

O tym, że jesteś baranem, ja nie powiedziałem. Ale pozwolę sobie zauważyć, że europoseł jest mądrzejszy od ciebie, w tym co mówi, na temat technicznych warunków przyjęcia tej umowy. 

Smart
Smart pon., 2012-01-30 14:56

O tym, że jesteś baranem, ja

@Gruby:

O tym, że jesteś baranem, ja nie powiedziałem. Ale pozwolę sobie zauważyć, że europoseł jest mądrzejszy od ciebie, w tym co mówi, na temat technicznych warunków przyjęcia tej umowy. 

Gruby
Gruby sob., 2012-01-28 18:42

Czy puławskie MIĘSKO PROTESTUJĄCE przeciwko ACTA o tym wie? ;-(

Czy DZIECI WE MGLE, protestujące pod UM pod dyregenturą "ariela" wiedzą, że
żadne z postanowień ACTA  nie nakłada na Polskę wymogu ujawniania informacji, których ujawnienie byłoby sprzeczne z POLSKIM prawem?

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
ariel
ariel ndz., 2012-01-29 17:12

Małe sprostowanie.

@Gruby:

Gruby ty krysztale bez skazy, jedyny sprawiedliwy, prawdomówny i wszystkowiedzący najlepiej - to nie ja byłem organizatorem, byłem tylko zwykłym uczestnikiem protestu jak większość młodych, więc nie przypisuj mi roli dyrygenta, bo znów kłamiesz!!!
btw: zostawiłem ci wiadomość w twojej szafie-srafie :) Zerknij łaskawie i jakiś komentarzyk może...
Ps: I może trochę kultury! Nie MIĘSKO tylko obywatele Ty OCHŁAPIE!!!

Władza z narodem, naród z torbami!!! Lenin wiecznie żywy...
Gruby
Gruby pon., 2012-01-30 22:09

"ariel" oskarżasz puławską TVK o manipulację?

@ariel:

Każdy kto oglądal aktualny program widział, że jestes  jedynym dorosłym osobnikiem wśród zagubionej we mgle niewiedzy  młodzieży  tańczącej przed UM
Nie tylko tam byłeś, ale zachecałeś małolatow do wrzasków.
Twierdzisz, że to jest fałsz i fotomontaż?    

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
godziemba
godziemba wt., 2012-01-31 10:15

naści POprawne "mięsko" dla kontrastu, "bijące fajnością":

@Gruby:

SSowiecki OFFicer  jakoś nie nazywa "zagubionym mięskiem" tej zakręconej młodzieży żądnej naszych datków na następny "przystanek łódstok"... wszak zasłaniając się chorymi dzieciaczkami część darowizn inkasują organizatorzy "orgii zbydlęcenia" oraz "obozów szkoleniowych antify"... a najbardziej przykre jest to, że POspolite ruszenie na "jednodniowe molestowanie skarbonką" niekoniecznie trzeźwych wolontariuszy nie jest nawet w stanie pieluchy zmieniać tym biednym dzieciom, za darmo choćby przez tydzień :(((((((


CETERUM CENSEO ochnizm ESSE DELENDAM!!!

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
ariel
ariel wt., 2012-01-31 08:34

Vel GRUBY

@Gruby:

Nikogo nie oskarżam o manipulację!!! To ty dokonujesz manipulacji i nadinterpretacji faktów. Może byłem jedynym dorosłym osobnikiem, to świadczy tylko o tym, że jako jedyny dorosły w Puławach miałem odwagę przyjść i poprzeć protest młodych zdesperowanych i oszukiwanych przez ten rząd, na który zresztą głosowali w wyborach - może nie wszyscy, ale PEŁO wszędzie podkreślało, że to młodzi na nich postawili, a wybrańcy ich teraz wykręcili!!! Jak już napisałem wcześniej ty już jesteś niereformowalny i to lizanie pupy i zachowanie typowe chorągiewki już ci zostanie do końca życia. Kiedy ten artykuł był pisany jeszcze nie było programu tvk, a jedynie podlinkowana została relacja tv internetowej. Ale ty mentalny lizus musiałeś oczywiście pokazać wyższość swoich racji nad relacją i nadal kłamiesz jak z nut, że to ja byłem organizatorem tego protestu, lub dyrygentem. Byłem wyraziłem swoje zdanie na ten temat, bo jeszcze mam takie prawo, może niedługo tobie podobni to prawo mi odbiorą i będzie jak za PZPR, że jedynie słuszna siła przewodnia ma rację i wie co jest najlepsze dla obywatela, a wszystko wskazuje na to, że tak może się stać bo ci twoi obecni mocodawcy nie mają pomysłów na wyprowadzanie Polski z kryzysu, a jedynie pięknie włażą w pupę tym mocniejszym od nich i bez protestu podpisują to co im nakazują. Ciekawe czy za przykładem Włoch podpiszą też uchwałę o obniżeniu uposażeń parlamentarzystów w ramach oszczędności??? Pewnie też będziesz protestował w tej sprawie i bronił naszych wybrańców co to podpisują i głosują bez czytania, że krzywda straszna im się dzieje. Dziwisz się, że młodzi byli nie doinformowani w sprawie ACTA. A kto ich informował jak to było wielką tajemnicą naszych rządzących i skoro parlamentarzyści głosują za czymś czego nie czytają, trudno oskarżać młodych o nie wiedzę, bo oni nie byli informowani o ACTA!!! I jeszcze jedno tak już prywatnie od siebie: jesteś tylko zwykłym małym szubrawcem i populistą jak ci co zasiadają w parlamencie i w rządzie przykład Grasia, co to jak mu plują w oczy to mówi, że deszcz pada i ty też tak samo się zachowujesz!!! Coś mi się obiło o uszy, że jesteś zgłoszony do odznaczenia!!! (skłamałem :)

Władza z narodem, naród z torbami!!! Lenin wiecznie żywy...
ariel
ariel pt., 2012-02-17 16:57

I na czyje wyszło???

@Gruby:

Gruby - cieniasie i jak ci teraz w dziubku??? Ta twoja prawda i racja to taka zafajtana jakaś.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11170954,Tusk_apeluje_do...

Władza z narodem, naród z torbami!!! Lenin wiecznie żywy...
Gruby
Gruby sob., 2012-02-18 10:54

"ariel" mogłbym to skomentować słowami znanej arii

@ariel:

ze znanej  opery Leoncavalla ;-)

Ale pewnie i tak bys tego nie zrozumiał, tak samo ja Ty i twoja trzódka małolatów tańczacych na placu Chopina, nie rozumiała przeciwko czemu  protestuje.
Tylko jeden osobnik z tej trzódki  miał sprecyzowane poglady i  otwarcie wyznał
"Jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest zadyma"  
A ja jestem przeciwko bezmyślnym protestom, nawet jezeli przypadkowo są w słusznej sprawie.
jeżeli zaś chodzi o zmianę stanowiska premiera w sprawie A.C.T.A. , to nie ma w tym nic dziwnego.
Wiele wieków temu jreden z najmądrzejszych  królów francji powiedział "Paryż jest wart mszy"
Nasz premier własnie pokazał, że w przeciwieństwie do protestujacych nie jest głupszy od tego króla ;-)))
Nota bene jesteś imiennikiem tego króla, co niezbicie dowodzi, że madrość bynajmniej  nie jest związana z imieniem ;-)))*;-)))     
    

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
  • 1 Strona
  • 1
  • 2
  • 3