drukuj

Pomoc dla powodzian z Janowca deklaruje Castorama

Powódź

Na apel Pani Poseł Małgorzaty Sadurskiej skierowany do przedsiębiorców o wsparcie w postaci materiałów budowlanych odpowiedziała między innymi Castorama.

Poseł Małgorzata Sadurska  31 maja 2010 r. wystąpiła listownie do przedsiębiorców o zadeklarowanie pomocy w postaci materiałów budowlanych potrzebnych do wyremontowania i odbudowy domów powodzian.

Na list odpowiedziała Castorama Polska sp. Z o.o. po wstępnych uzgodnieniach telefonicznych w dniu 28 czerwca 2010 r. doszło do spotkania przedstawicieli Castorama Polska sp. z o.o. z Panią Poseł Małgorzatą Sadurską , Starostą puławskim Sławomirem Kamińskim, Przewodniczącym Rady Powiatu Krzysztofem Szulowskim, Wójtem Gminy Janowiec Tadeuszem Koconiem oraz dyrektorem biura poselskiego Ireneuszem Rzepkowskim.

W trakcie spotkania wójt Tadeusz Kocoń zapoznał uczestników spotkania z sytuacją i rozmiarem strat jakie pozostawiła po sobie powódź w gminie Janowiec, przedstawił pomysł adaptacji budynku po szkole w Brześćcach na mieszkania socjalne dla najbardziej poszkodowanych rodzin. Castorama zadeklarowała pomoc w postaci potrzebnych materiałów remontowo-wykończeniowych.

Zdjęcia

  • Powódź

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
konieczko
konieczko śr., 2010-07-07 15:42

A ta Castorama to może ta co

A ta Castorama to może ta co się dopiero buduje w Puławach? No proszę Grobel Castoramy nie chce a oni i tak mają chęć pomóc w naszym powiecie. To miłe, że pomimo trudności w budowie mają potrzebę udzielenia wsparcia ludziom poszkodowanym przez powódź.

kowal
kowal śr., 2010-07-07 15:54

A czy konieczko chciałby

@konieczko:

A czy konieczko chciałby mieszkać i spacerować z dziecmi obok składu materiałów budowlanych i rozjeżdzających ulice cięzarówek.Jaka pusta głowa pozwala na cos takiego w centrum miasta.Czy PIS postradał zmysły bo to oni to forsują.

kowal
kowal śr., 2010-07-07 15:50

Prymitywna hipokryzja...

No i wyszło szydło z worka.Panstwo PIS czyli Starostwo wydało Castoramie pozwolenie na blaszak w centrum miasta na ,który to plan zagospodarowania nie pozwalał a Castorama teraz odwdzięcza sie politycznie.Ciekawe czy dali coś pod stolikiem.Tam nie powinien stanąć nowy blaszak z materiałami budowlanymi i tirami wożącymi cement.Jest w Puławach dośc miejsca na obrzeżach do handlu cementem.tarcicą i innymi materiałami na obrzeżach miasta.To jest prawdziwe oblicze PIS.

konieczko
konieczko śr., 2010-07-07 22:36

Kowalu kuj żelazo a nie

@kowal:

Kowalu kuj żelazo a nie piszesz głupoty. Plan zagospodarowania przestrzennego dla miasta Puławy tworzył Grobel i jego ludzie. Zgoda na budowę wydana w oparciu o istniejący plan zagospodarowania. (Wystarczy poczytać prasę i wiadomości w necie). I jeszcze jedno nie przeszkadzają ci Kaufland, Carrefour i Galeria Zielona. To też sklepy o dużej powierzchni w centrum miasta. I radził bym ostrożniej z tym dawaniem pod stołem bo to raczej domena PO. Rychu Zbychu i Grzechu.

kowal
kowal czw., 2010-07-08 07:42

Sąd wstrzymał....

@konieczko:

budowę dlatego własnie,że Starostwo wydało pozwolenie niezgodne z planem zagospodarowania przestrzennego.Co się tyczy innych blaszaków to masz racje co nie znaczy ,że jak postawiono jeden to należy stawiać inne.Inaczej wygląda też handel materiałami budowlanymi a spożywczymi szczególnie w transporcie.

zenek
zenek śr., 2010-07-07 17:42

a dzisiaj jada równo z kostką

a dzisiaj jada równo z kostką brukową, czyli jaka decyzja ? ktos wie? czy mają to zmniejszyć czy rozebrać ?

_________________________________________________________________
bezopaskinaoczach
bezopaskinaoczach śr., 2010-07-07 18:43

kampania ? nie normalna pomoc dla elektoratu

Gdzie na poseł który chciał zastąpić posła Palikota ?
nie niesie pomocy ?

godziemba
godziemba śr., 2010-07-07 19:58

Akcja protest wyborczy

Zapraszam do popularnej w sieci akcji: http://serwis21.salon24.pl/204357,akcja-protest-wyborczy

Prasa, organizacje społeczne - w świetle prawa - nie mogą składać protestów wyborczych, ale mogą to uczynić zwykli obywatele.

1. Żaden z inicjatorów akcji Protest Wyborczy w związku z nieogłoszeniem stanu klęski żywiołowej nie należy do PIS. Próba takiego utożsamiania jest typowym chwytem Platformersów, którzy uciekają od merytorycznej dyskusji, a której rząd ponosi odpowiedzialności za brak efektywnej pomocy dla powodzian.

2. Do akcji włączają się różne środowiska mające różne sympatie polityczne.Stwierdzamy, iż media które Platformersi nazywają PISowskimi (np. TVP)do akcji się nie włączyły. Zapraszamy do akcji protestów wyborczych każdego, kto uważa iż należało ogłosić stan klęski żywiołowej zamiast organizować wybory.

3. Kłamstwem jest twierdzenie, że protestujemy jedynie przeciw II turze wyborów.Protesty po I turze wyborów odnosiłoby się jedynie do tej tury, podczas gdy obecny protest dotyczy wyborów w całości, i dlatego rozpoczęły się teraz. Takie są przepisy prawne, które uchwalili rządzący politycy.

4. Wzywamy,w tym w szczególności mieszkańców terenów powodziowych, o zbieranie podpisów pod protestem wyborczym i wysyłanie ich do Sądu Najwyższego do8 lipca br. W ten sposób zwróci się uwagę na sprawy powodzian, której rząd PO systematycznie ignoruje.

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
godziemba
godziemba śr., 2010-07-07 19:58

Akcja protest wyborczy - WZÓR

…………….., dn 06/07/2010

Nazwisko i imię ……………..……………….

Adres (ulica, numer) …..….……………………...

(Kod, miejscowość) ……………………………..

Sąd Najwyższy

Pl. Krasińskich 2/4/6

00-951 Warszawa 41

PROTEST WYBORCZY

Na podstawie art.129 Konstytucji, art. 72 i 73 ustawy z dnia 27 września 1990 r. o wyborze Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.(tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 72, poz. 467), zwracam się:

- z protestem z powodu naruszenia przepisów Konstytucji, ustaw, co miało wpływ na wynik wyborów.

- o stwierdzenie nieważności wyboru prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

UZASADNIENIE:

W dniu 20 czerwca i 4 lipca odbyły się wybory prezydenckie. Nastąpiły one po okresie klęski żywiołowej (maj/czerwiec), która dotknęła – jak wynika z danych MSWiA – 2157 miejscowości z ponad 14 województw. Niektóre gminy jak np. Wilków zostały dotknięte powodzią 2-krotnie, wiele mieszkańców straciło dobytek całego swojego życia, miejsca zamieszkania, pracy, dokumenty tożsamości.

Zgodnie z art.62 ust.1 Konstytucji Obywatel polski ma prawo udziału w referendum oraz prawo wybierania Prezydenta Rzeczypospolitej, posłów, senatorów i przedstawicieli do organów samorządu terytorialnego, jeżeli najpóźniej w dniu głosowania kończy 18 lat. Zgodnie z art.4 ustawy o wyborze prezydenta RP Wybory są równe; wyborcy biorą udział w wyborach na równych zasadach.Równość zasad, to nie tylko prawna równość każdego głosu i jegooddania w samych wyborach, ale oznacza równość faktyczną, czyli możliwość udziału obywateli w tych wyborach poprzez możliwość uzyskania informacji dotyczącej miejsc, w których można głosować, możliwość fizycznego dotarcia do tych miejsc oraz uczestnictwa w kampanii wyborczej. Mieszkańcy terenów powodziowych w tym względzie zostali poszkodowani, nie mieli faktycznie możliwości uczestnictwa w tej kampanii (brak miejsc zamieszkania, dostępu do mediów), mieli utrudnione możliwość fizycznego uczestnictwa w samych wyborach.

Ponadto zgodnie z art.228 ust.7 Konstytucji W czasie stanu nadzwyczajnego oraz w ciągu 90 dni po jego zakończeniu … nie mogą być przeprowadzane … wybory Prezydenta Rzeczypospolitej.Rada Ministrów naruszyła jednak art.228 ust.1 Konstytucji oraz przepisy ustawy z dn. 18.04.2002 r. o stanie klęski żywiołowej, nie wprowadzając na terytorium powodziowym stanu klęski żywiołowej. Wprawdzie przepisy art.228 ust.1 Konstytucji jak i art.2 oraz 4 ustawy używają sformułowanie o możliwości wprowadzenia, jednakże uwzględniając wykładnię celowościową przepisów, a także art.3 ust.1 pkt.1 ustawy wydaje się oczywiste, iż legislatorowi chodziło nie tyle o samą możliwość, co konieczność wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, w przypadku, gdy dotyka ona znaczących obszarów kraju, co miało miejsce w czasie tegorocznej powodzi. Nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej było zatem naruszeniem zarówno art.228 ust.1 Konstytucji RP jak i ustawy o stanie klęski żywiołowej. Nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej nastąpiło tylko ze względu na fakt, iż wówczas wybory prezydenckie musiałyby zostać odłożone, a mieszkańcy terenów powodziowych mieliby normalne możliwości uczestnictwa w nim i głosowania przeciw kandydatowi wspieranemu przez partię rządzącą. A zatem w imię wyboru danego kandydata na prezydenta, naruszono art.228 Konstytucji RP.

W świetle art.2 Konstytucji tj. demokratycznego państwa prawnego urzeczywistniającym zasadę sprawiedliwości społecznej oraz art.32 o równości wobec prawa (czego obywateli pozbawiono), oraz w imię zasady, iż bezprawie (jakim było nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej) nie może być podstawą prawnych rozwiązań, wnosimy jak wyżej,

………………

Podpis

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Antyk
Antyk czw., 2010-07-08 06:25

Wybory są równe......

Zgodziłbym się z tym protestem, gdyby dotyczył naruszenia równości szans kandydatów na Urząd Prezydenta. Kandydaci PO, PiS, SLD i PSL mogli korzystać w czasie kampanii wyborczej z pieniędzy podatników (ich partie są dotowane z budżetu państwa). Inni kandydaci nie mieli na to szans. Natomiast wykorzystywanie nieszczęścia, jakim była powódż, do protestowania przez przegranych jest przykre. Nie wykorzystywać powodzi do walki politycznej. Miejcie ludzie chociaż minimum przyzwoitości.

Antyk
godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 07:02

Antyk -> Proszę, czytaj ze zrozumieniem:

Nieszczęście nie jest pretekstem, ale przyczyną ograniczonej frekwencji w rejonach zalanych.
Schetyna mówiąc: "Wybory muszą się odbyć" skazał wielu wyborców na wybór w okolicznościach skrajnie niesprzyjających.
http://wiadomosci.onet.pl/2181786,11,item.html - "Wybory muszą się odbyć, nie ma żadnej alternatywy - mówił polityk PO w kontekście sytuacji powodziowej w kraju i ewentualnego ogłoszenia stanu klęski żywiołowej na zalanych terenach. "

PS.
Zawołanie - "Miejcie ludzie chociaż minimum przyzwoitości" - winno dotyczyć Sztabu Komorowskiego i jego nonsensownego "machania trupem Blidy"....

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Antyk
Antyk czw., 2010-07-08 08:56

Frekwencja.....

@godziemba:

Odpowiedz mi dlaczego partie polityczne (PO, PiS, SLD i PSL) są dotowane przez podatników i wykorzystują te pieniądze w kampaniach wyborczych? Jak można pieniądze, niejednokrotnie ciężko pracującego podatnika, wydawać na działalność partyjną? Dla mnie to jest jednym wielkim skandalem a nie frekwencja wyborcza na terenach popowodziowych! Jeżeli to zrozumiesz, to zrozumiesz również fakt, dlaczego w wyborach nie wzięła udziału prawie połowa Polaków.

Antyk
kowal
kowal czw., 2010-07-08 07:38

nieudacznik godziemba

Biedactwo nie może pogodzić się z tym ,że Polacy wybrali człowieka inteligentnego,wykształconego,mającego zasługi w budowaniu a nie niszczeniu.Chciało by to wszysko zmienić i jak jego mocodawcy zaczyna jątrzyc,skłócać wpajać nienawiśc jednego do drugiego.Otóż nieudaczniku gadziemba weż sie do uczciwej pracy bo polacy takich jak ty mają w d... co pokazali w ostatnich kilku wyborach.

zenek
zenek czw., 2010-07-08 07:55

zobaczymy co twój wyborca

@kowal:

zobaczymy co twój wyborca pokaże, nie chwal dnia przed zachodem słońca

_________________________________________________________________
shortyadam
shortyadam czw., 2010-07-08 09:01

Nasz mega wykształcony

@kowal:

Nasz mega wykształcony Prezydent pojedzie w pierwszą wizytę zagraniczną do nowego kraju UE, czyli Norwegii; jak wróci, to weźmie szpadel, wiaderko i nakopie sobie trochę gazu w ogródku. Następnie zabierze się do odbudowania potęgi Wojskowych Służb Informacyjnych jako organizacji pożytecznej i uczciwej, brzydzącej się szemranymi interesami. Później da frajerom obiecane 30% podwyżki i 50% zniżki na komunikację.
WSI SPOKOJNA WSI WESOŁA

ryba
ryba czw., 2010-07-08 09:16

Gratulacje wyborcom,że...

@shortyadam:

nie wybrali następnego małego człowieka co zmienia się jak alkoholik po tygodniowym ciągu.

Człowiek może być niskiego wzrostu ale żle jest jak jest mały dosłownym tego słowa znaczeniu.

Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 10:48

JARK to przecież polityk co najwyżej czwartego rzędu! ;-)

@ryba:

Trudno się spodziewać, żeby myślący samodzielnie wyborcy głosowali na takiego politycznego trampkarza ;-)))
Co innego ci pod moherami.
Za nich myśli dr Rydzyk, a on myśli tylko o mamonie i innych profitach ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-07-08 13:03

Zgoda buduje:) A Gejowy to

@Gruby:

Zgoda buduje:) A Gejowy to polityk popusczający pupci Rudemu. Szykujcie wazelinkę Polacy bo Gajowy z Rudym już szykują się by dobrać się do waszych tyłków:)

truskawa
truskawa pt., 2010-07-09 09:39

"Komórkowy" jest z pewnością w pierwszej lidze ...

@Gruby:

Wybrany przez super-wykształconych mieszkańców zachodniopomorskiego i lubuskiego województw słynących z wysokiego poziomu wykształcenia będącego skutkiem ubocznym zamieszkiwania popegeerowskich majątków ziemskich tak bliskich hrabiemu. Ale co tam wykształcone zachodniopomorskie:
1) Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, Lublin : Komorowski - 688, Kaczyński - 54
2) Zakł. Karny, ul. Owocowa 7, Opole Lubelskie: Komorowski - 378, Kaczyński - 51
3) Zakład Karny, ul. Żołnierzy WiN 19, Włodawa: Komorowski - 257, Kaczyński - 26
4) Zakład Karny, ul. Kolejowa 112, Chełm: Komorowski - 327, Kaczyński - 20
5) Zakład Karny, ul. Prosta 33, Biała Podlaska: Komorowski - 222, Kaczyński - 22
Średnio ponad 10:1 - co powiesz na ten temat Gruby???
źródło: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/060000.htm

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-07-08 10:35

W budowaniu? Chyba w

@kowal:

W budowaniu? Chyba w budowaniu nienawiści. Ten człowiek podzielił kraj na pół. Jego ulotki wyborcze siały nienawiścią i jadem (zgoda buduje i zdjęcie Bronisława, niezgoda rujnuje i zdjęcie Kaczyńskiego z Rydzykiem uchwyconych kiedy otwierają usta).

5h9
5h9 czw., 2010-07-08 11:17

Komorowski podzielił? Kto

@wedrowycz:

Komorowski podzielił? Kto pierwszy powiedział o wojnie PL-PL? Kto podzielał PL na PL A i PL B? Kto wypowiedział słowa o ZOMO? znowu Wam pamięć szwankuje? Lepiej do lekarza się z tym udać bo to zaczyna być niepokojące.

wedrowycz
wedrowycz czw., 2010-07-08 13:05

Mówimy o ulotkach wyborczych.

@5h9:

Mówimy o ulotkach wyborczych. W ulotkach Jarosława nie dopatrzyłem się nienawiści. W ulotkach Gejowego owszem. Ja osobiście wolałbym by pierwszą damą był kot, bo lubię koty, kot nie jest drogi w utrzymaniu. Co innego dwutonowa berta.

godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 13:42

Faktycznie - ulotki były wyjątkowo wredne,

@wedrowycz:

świadczą o całkowitym brak smaku i prymitywizmie, ale Komorro to produkt firmowy WSI, więc nie zdziwiło mnie to zbytnio - lewicowi faszyści nie zmienili się zbytnio od czasów rewolucji bolszewickiej. choć odkąd zdobyli w Polsce maksimum władzy i pieniędzy, to tak jakby mniej mordują konkurencję ;)
niemniej jednak stopniowo przygotowują grunt pod ostateczną rozprawę z polskim nacjonalizmem. należy wkrótce spodziewać się aresztowań, jeszcze większego nękania procesami sądowymi i licznych prowokacji w stylu tej niedawnej żenady z Płaszowa:
http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,2061,krakow-zbeszczeszczony-pom...

PS.
administracja nie sprząta tu takich jak Kowal?

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Antyk
Antyk czw., 2010-07-08 13:48

Dla Polski nie ma to wiekszego znaczenia

@wedrowycz:

Dla Polski nie ma większego znaczenia, czy prezydentem będzie Komorowski, Kaczyński cz Napieralski. Po 20 latach transformacji ustrojowej stan finansów państwa jest krytyczny (oficjalne zadłużenie Polski wynosi już ponad 700 mld zł, a łącznie z zadłużeniem ukrytym - 3 biliony zł). Tu potrzeba ludzi myślących i działających propaństwowo a nie myślących i działających dla dobra swojej partii. Niestety, obecny system wyborczy uniemożliwia taki wybór ludzi.

Antyk
godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 14:21

Przypominam

@Antyk:

w 2004r. Tusk zebrał ponad 700tys. podpisów za JOW:
http://wmw24.pl/www_jow_pl/listy/list-otwarty-jow-do-premiera-tuska/

po wygranych w 2007r. wyborach listy podpisów zostały podobno zniszczone...

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
5h9
5h9 czw., 2010-07-08 13:58

Piszesz o tym że podzielił

@wedrowycz:

Piszesz o tym że podzielił kraj, więc odpisałem Ci na tą bzdurę. Spójrzcie na swoje posty i zobaczcie kto tu zieje nienawiścią, kto lewakiem (kto się pięknie o Gierku wypowiadał) i jak się np. Pan wedrowycz wypowiada o pierwszej damie nie mówiąc o niej jak o kobiecie.
To Kaczyński potrafi pięknie przemawiać i skłócać Polaków, niestety, ale taka jest prawda, jeśli ktoś nie wierzy to podeślę z przyjemnością linki do jego wypowiedzi.
Bez poważania, 5h9

godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 14:31

Popieram zasadę, by nie szkalować Pani Komorowskiej,

@5h9:

cokolwiek by o niej nie mówić, na pewno nie zasługuje na takiego kogoś jak Bronek. jestem przekonany, że ona nie jest stroną jakiegokolwiek sporu politycznego. dlatego uważam, że nie godzi się jej atakować - w przeciwieństwie do Stoltzmanowej wychowała piątkę normalnych zdrowych dzieci. dajmy jej więc spokój, proszę...

poza tym dzielenie i konkurencja są w demokracji rzeczami oczywistymi. a ZOMO bez wątpienia stoi tam gdzie Komoro w osobie Jaruzelskiego, Dukaczewskiego, Urbana i Cimoszewicza. nie rozumiem skąd to oburzenie na słowa Jerry'ego? przecież to oczywiste. Gierek też był chwalony w kontekście rozwoju Polski, a nie tępienia opozycji. to tak jakby wieszać psy na tych, którzy stwierdzają fakt wyższości wojsk Napoleońskich nad innymi, bo Napoleon był pierwszym komunistycznym imperatorem ;)

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Antyk
Antyk czw., 2010-07-08 14:43

Demokracja?

@godziemba:

Co to za demokracja, w której aby wystartować w wyborach do Sejmu potrzeba zebrać 5 tysięcy podpisów poparcia. Takie możliwości mają tylko partie polityczne o rozwiniętych strukturach terenowych. Bezpartyjny obywatel z wyborów jest tym sposobem wyeliminowany. W prawdziwych demokracjach wystarczy 5 podpisów.

Antyk
Antyk
Antyk czw., 2010-07-08 14:45

Gierek

@godziemba:

Co dotyczy E. Gierka - zgadzam się. W latach 70-tych za rządów E. Gierka wybudowano w Polsce m.in. ponad 500 zakładów na licencjach zachodnioeuropejskich i amerykańskich.

Antyk
5h9
5h9 czw., 2010-07-08 14:52

nie nie nie..ja już wysiadam.

@godziemba:

nie nie nie..ja już wysiadam. Szkoda słów..

godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 15:58

Śmieszne?

@5h9:

z tego wynika, że jeśli ktoś sprowadzi tu obcą armię, zgromadzi się w watahy, pograbi sobie i pozabija przez X lat, a potem siądzie przy okrągłym stole i pogodzi się z resztą trzymając ją na muszce - to TO JEST ŚMIESZNE.

masakra, potem gruba kreska i to co nagrabiłeś udając, że tępisz jakąśśmiertelną opozycję, to Twoje. super-lemingowo ;)

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
shortyadam
shortyadam czw., 2010-07-08 14:55

Tak jest Pani Kamora -wskiej

@godziemba:

Tak jest Pani Kamora -wskiej szkalowac nie wolno; w dobrym tonie było drwić ze ŚP Marii Kaczyńskiej;
WSI SPOKOJNA WSI WESOŁA

godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 15:52

Drwić z kobiet nigdy nie jest w dobrym tonie,

@shortyadam:

dlatego nie zniżajmy się do poziomu platformianych bojówek ;)

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 16:17

"shortyadam", przyłożyłes temu chamowi dr R. z Torunia!

@shortyadam:

Może jeszcze będa z Ciebie ludzie! ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 09:52

A jaką wartość będzie mial ten bakszysz? ;-(((

Co w zamian? Szybka zgoda na budowę tej ogromnej budy z materialami budowlanymi w centrum miasta?
Jezeli tak to tanio sie Starosta sprzedał.
Castorama pozbedzie sie niechodliwych zapasów, odliczy sobie darowizne a w zamian będzie miała skład w centrum miasta liczacego od 50 do stu tysiecy mieszkańców z ktorycy wiiekszość wyborców głosowała jak ci z radiomaryjnych wsi .

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
konieczko
konieczko czw., 2010-07-08 17:30

A ile Gruby przeznaczył dla

@Gruby:

A ile Gruby przeznaczył dla powodzian?
Gruby czy mam rozumieć, że ty jako światły człowiek w drodze darowizny przekazałeś na rzecz powodzian pokaźną sumę i z tego powodu masz prawo do szkalowania innych. Pochwal się i umieść dowód wpłaty aby innych przymknąć. A jeśli jednak jesteś samolubem i nie miałeś i nie masz zamiaru nic dać na rzecz powodzian to zamilcz.
Na twoje pytanie "Co w zamian?" pewnie uzyskasz odpowiedz w Castoramie u Pana Starosty lub u Poseł Sadurskiej. Tylko trzeba mieć odwagę aby się udać osobiście i zapytać. A nie jak ostatni tchórz pod osłoną pseudonimu obrażać i wyśmiewać pracę innych.

Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 19:53

"konieczko" za prawo do krytyki i wyrazania własnych

@konieczko:

pogladów rtrzeba płacić? Podejrzewałem rze masz zboczony charakter, ale nie wiedzialem, że aż tak ;-))) Czyzbys jednak mimo zaprzeczeń był katolikiem wyznania toruńsko-handlowego i za wszystko żadał zapłaty ? ;-(((

Pisze pod pseudonimem tak jak wszyscy tytaj, bo taki jest zwyczaj na forach.
. Ale nie ukrywam kim jestem .
Moje imie i nazwisko zna p. Paweł Buczkowski bo zawwsze podaje swoje dane gospodarzom stron na ktorych dłuzej pyszczę. Nie ukrywałem swojego nazwiska rowmież przed pania posłanką Sadurska w czasie spotkania z posłem Kurski, ani prze panem starostą, gdy zadawałem mu troche trudne pytania w czasie grudniowego mityngu pod obłudnym hasłem ratowania szpitala.

To raczej własnie pan Starosta jest tchórzem, bo boi sie ujawnic odpowiedzi na pytania, ktore odsłoniłyby troche prawdy o naszym szpitalu.
Przypomimnam,że te 24 pytania zamiesciłem na MM Puławy PRAWIE PUŁ ROKU TEMU. Myslisz, że odpowiedź na pytania dotyczace dlacego starosta popiera Castorame w sporze z miastem i dlaczego jego słuzby nie wyegzekwowały natychmiastowego wstrzymania przez Castorame robót udzieli mi szybciej ;-)))

A czt ty gieroju masz jakies nazwisko?
Przekazałes je tak jak ja wraz z adresem e-mail, sskype i numerem telefonu do wiadomosci p. Buczkowskiego

Zrobiłes to czy moze własnie to ty jestes smierdzącym tchórzem ukrywajacym sie pod pseudonimem?
Jęzeli zrobiłeś to powiedz i upowaznij publicznie p. Pawla aby mi to potwierdził.
Nie interesuja mnie twoje dane ale chetnie usłysze od p. Pawła, czy i kiedy przekazałeś mu swoje dane personalne.

A dopóki tego sie nie dowiem to szukaj tchrózostwa w sobie i w swoim otoczeniu. Paniał? ;-)

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
konieczko
konieczko czw., 2010-07-08 20:14

Gruby wyluzuj bo ci zwieracze

@Gruby:

Gruby wyluzuj bo ci zwieracze puszczą. Pamiętaj, że PRAWDA CIĘ WYZWOLI :)

Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 20:51

"konieczko" odpowiedziałeś - jestes śmierdacym skunksem

@konieczko:

bez nazwiska, anonimowym tchórzem - jeszcze wiekszym niz Starosta Puławski ktory boi sie oujawnic mieszkańcowo powiatu odpwiedzi na 24 pytania,. czyli PRAWDY o sytuacji szpitala! ;-))) Ps. Zdaję sie,ze obaj ze starostą jestescie tak zakłamani ze nic was z obłudy i kłamstwa nie wyzwoli ;-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
shortyadam
shortyadam czw., 2010-07-08 10:08

Nie od dziś wiadomo

Nie od dziś wiadomo (Puławiakom, a nie flancowanym scyzorykom), że wielu właścicieli hurtowni i firm remontowo-budowlanych jest powiązanych towarzysko z POsłem; nie dziwi zatem, że po zainfekowaniu Urzędu Miasta POkemonami ogromnym problemem staje się Castorama; pytanie, które się nasuwa, to dlaczego nagle wyznawcy konkurencji, tak ochoczo stanęli w obronie tej jednej grupy przedsiębiorców?

piko
piko czw., 2010-07-08 16:21

Gruby kłamca gorszy niż JARK

Gruby z premedytacją kłamie, ze sąd wstrzymał budowę z powodu niezgodności z planem. Sąd wyraźnie podkreślił, że budowa jest zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego a pozwolenie na budowę zostało uchylone z innych powodów. Więc Gruby kłamco przestań siać zamęt !

piko
Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 16:30

"piko" do spowiedzi! ;-)))

@piko:

Dawanie bliźniemu fałszywego świadectwa jest grzechem, który zrywa Twoją więź z Twoim Bogiem !

Wiele razy pisałem, że sąd uchylił pozwolenie na budowę bo było wydane z NARUSZENIEM PRAWA, a nie ze było niezgodne z planem zagospodarowania.
Ale nie mozna przecięż oczekiwać,ze starosta należacy do PiS bedzie przestrzegał prawa obowiazujacego w Rzeczypospolitej, prawda? ;-)))

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 20:03

"shortyadam", jesteś puławianinem? Bardzo wątpię ;-)

Kiedy Twoi rodzice zostali przeflancowani do Puław i Ile dni wołami musza jechac po metrykę urodzenia i świadectwo chrztu? ;-)))

A wracając do meritum - zabawna jest obłuda takich, których rażą markety spożywcze, a nie razi charchara mająca być magazynem cegieł i cementu w środku miasta :-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
piko
piko czw., 2010-07-08 19:34

Gruby skoro obiekt jest zgodny z planem zagospodarowania

to Starosta nie ma prawa nie wydać pozwolenia na budowę, jeżeli Castorama złoży poprawny wniosek, co pewnie niedługo nastąpi. Więc się Starosty nie czepiaj za "ogromną budę z materiałami budowlanymi" bo to Grobel ze swoją bandą nieudacznych urzędasów oraz radnymi bezradnymi ten plan uchwalili. Więc to 'wina' Grobla, że ta 'buda' w końcu powstanie, bo to tylko kwestia czasu jest.

piko
godziemba
godziemba czw., 2010-07-08 19:49

Słusznie

@piko:

Ten gigantyczny kompleks komercyjny w najlepszym miejscu miasta, to porażka ostatniej dziesięciolatki ;)
Najlepszy numer był z GZ - lokalni biznesmeni dostali linię kredytową na inwestycję, a potem sprzedali warszawce udziały w przedsięwzięciu, gdy finansowanie przeznaczone wyłącznie dla "małych kubusiów prowincji" dopięto na ostatni guzik...

>>Twoje komentarze upewniły mnie że Gross napisał prawdę Głosisz poglądy które oby były marginesem w narodzie polskim. Gdyby było inaczej wstydził bym się być Polakiem.<< - charakterystyczny paradoks post-sowieckiej logiki, czyli "feniks749" O MNIE ;)))
Gruby
Gruby czw., 2010-07-08 19:52

"piko" pozwolenie zostało wydane NIEZGODNIE z prawem

@piko:

Podobnie jak to w sprawie budynku dla Biedronki
Do pana starosty mam pretensje własnie o to rze podległe mu słuzby i pracownicy łamia obowiazujace prawo . A także o to,ze wbrew interesom miasta, ktore jest stolica jego powiatu popiera cwaniaków z caCastoramy

Gardze też takimi obłudnikami ktorzy wiele razy napadali na prezydenta Grobla za markety w centrum a teraz jak ujadajace kundle usiłują mu obsikać nogawki bo sprzeciwił się budowie w centrum miasta olbrzymiego magazynu materiałów budowlanych :-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
piko
piko czw., 2010-07-08 23:39

Gruby jak zwykle nie na temat

No i co z tego, że niezgodnie z prawem? Przyjmij do wiadomości, że Castorama powstanie, bo Grobel uchwalił taki plan zagospodarowania który na to pozwala, co potwierdził sąd. Nie odwracaj kota ogonem pier....ąc głupoty o popieraniu kogokolowiek przez Starostę. Starosta musi wydać pozwolenia jak projektowany obiekt spełnia zapisy planu i tyle. Castorama poprawi dokumenty i pozwolenie dostanie. A tobie nienawiść już rozumek zjadła jak bartoszewskiemu i innym dziadkom z komitetu "honorowego" pewnego kandydata i swoje urojenia do każdego tematu wpieprzasz.... Potwierdzasz tylko, że jakakolwiek dyskusja z tobą jest bezcelowa, bo ostateczny argument na każdy temat jest taki że Starosta nie chce na twoje pytania odpowiadać....

piko
Gruby
Gruby pt., 2010-07-09 19:48

"piko", masz miejsce w Guinness Book of Records! ;-)))

Piszesz :
"No i co z tego, że niezgodnie z prawem?"

Ja wiem, że dla aparatczyków partii o obłudnej nazwie "Prawo i Sprawiedliwość" postepowanie i rządzenie NIEZGODNIE Z PRAWEM obowiazującym w Rzeczypospolitej Polskiej to normalka, bo oni nie są przecież z Polski, tylko z Wolski ;-(((

Ale nie jestem pewien, czy Starosta Puławski pan Sławomir Kamiński będzie zadowolony z tego,ze tak otwarcie chwalisz go za łamamnie prawa. ;-000*;-)))
"piko", szczerze radzę pomyśł ze trzy razy na brudno zanim znowu ośmieszysz pana Starostę pochwała łamania prawa ;-(((

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
piko
piko pt., 2010-07-09 08:38

gruby może i umie czytać ale niestety nie rozumie co czyta...

Kontekst wypowiedzi się liczy dla ludzi inteligentnych. Dla grubego trzeba wszystko napisać bo inaczej nie zrozumie i sobie wymyśli. Dobrze, rozwinę myśl. No i co z tego że niezgodnie z prawem, sąd już to dawno temu stwierdził. STWIERDZIŁ RÓWNIEŻ ŻE OBIEKT CASTORAMY JEST ZGODNY Z MIEJSCOWYM PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO! A za miejscowy plan odpowiada Grobel z bandą swoich nieudaczników. Czy ja pochwaliłem Starostę za łamanie prawa? Gdzieś to wyczytał? Znowu sobie wymyśliłeś! Może napisz w końcu, kto odpowiada za te puszki w mieście jak Kaufland i Carrefour?

piko
Gruby
Gruby pt., 2010-07-09 20:08

"piko", nawet muł jest inteligentniejszy ;-)))

@piko:

Sad słusznie odrzucił argument o niezgodnosci z planem, bo zarzut ze powierzchnia magazynowa bedzie wykorzystywana jako do sprzedazy ana etapie budowy jest tylko uzasadnionym przypuszczeniem a nie faktem, a sady kierują sie faktami.
Ale to nie zmienia tego,ze sad uznał,że POZWOLENIE NA BUDOWĘ ZOSTAŁOWYDANE NIEZGODNIE Z PRAWEM,, a za to odpowiada Starosta a nie Prezydent miasta

Swego czasu moi klienci dostali po dwa lata n nie za to co naprawde zabałaganili lecz za to,ze przywiżli do GKFiT-u i dali komu trzeba oparedziesiat kilogramów kiełbasy, Tę łapówke prokurator udowodnił wiec nie wysilał sie aby udowodnic niegospodarnoścć Teraz tez sad nie bawił sie w analizy i przypuszczenia. Znalazł dowody że wtdajacy pozwolenie na budowę wydali je NIEZGODNIE z PRAWEM i po ptokach. Uchylił decyzję.
Ps.
Gdy po prawie pół wieku wróciłem do Puław Carrefour i Kaufland już stały. Nie wiem jak było wtedy, ale jak juz mowiłek gardzę kundelkami, ktore obszczekiwały zgode na budowe tych mini marketów a teraz wyja, bo Urzad Miasta nie godzi sie na budowe kolejnego wielkiego i to na dodatek magazynu.

Osobiscie jestem za budowa takich sklepów SPOZYWCZYCH blisko centórw miasteczek takich jak Puławy Zakupy spozywcze robi sie codziennie a wiec jest to dobrodziejstwo dla niezmotoryzowanych i biedniejszych
A materiały budowlane z powodzeniem moga być sprzedawane na obrzezach a nawet jeszcze dalej
I na koniec tak troche ogolnie nie wszystko zgodne z prawem jast godne pochwewały u=i obrony, ale jezeli ktos pochawla łamanie prawa to daje sobie fatalne swiadectwo.

„Gruby” - * - CETERUM CENSEO KACZYZM ET ZIOBRYZM ESSE DELENDAM!!!
  • 1 Strona
  • 1
  • 2