drukuj

Młodzieżowa Rada Miasta zmieni swojego przedwodniczącego

W poniedziałek odbędzie się kolejne posiedzenie Młodzieżowej Rady Miasta.

Młodzi radni spotkają się punktualnie w południe. Jedynymi punktami obrad będzie odwołanie Roberta Sosika z funkcji przewodniczącego Młodzieżowej Rady Miasta oraz powołanie nowego przewodniczącego.

Ale już trzy dni później w czwartek młodzieżowi radni spotkają się ponownie. Tym razem będą się zajmować większą ilością spraw. Zatwierdzą protokół z poprzednich sesji, zapoznają się z informacją o przeniesieniu terminu organizacji akcji pod hasłem „Dzieciaki rządzą miastem!", podejmą też uchwałę w sprawie udzielania absolutorium Prezydium Młodzieżowej Rady Miasta Puławy I kadencji. Sesję zakończą punktem "Wolne wnioski i oświadczenia".

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
ziouo93
ziouo93 ndz., 2010-06-13 19:57

Warto Dodać

Warto dodać do tego odwołania Pana Roberta Sosika fakt. iż został on z góry nałożony przez P. Śliwińskiego. Moje zdanie jest takie:
Robert jest dobrym przewodniczącym, który potrafi stanąć na przekór i powiedzieć nie!, Walczyć o młodzież!!!!.

pawel.wsk
pawel.wsk ndz., 2010-06-13 20:24

Inny punkt widzenia

@ziouo93:

ziouo93, Twój login z pewnością wiele wyjaśnia, chciałbym jednak odnieść się do treści Twojego postu. Fakt odwołania Roberta (a może fakt, który został z góry nałożony, ciężko zrozumieć Twoją wypowiedź) nie był ustalany przez nikogo spoza Rady. Z samym wnioskiem wyszła Komisja Rewizyjna, którą poparło 7 radnych, nie było jakiejkolwiek ingerencji w nasze decyzje przez osoby trzecie.
To, że potrafi stanąć na przekór rzeczywiście może być uznawane za atut. Problem pojawia się jedynie kiedy ktoś ciągle mówi nie i zamiast porozmawiać, od razu przystępuje do walki.

Paweł Buczkowski
Paweł Buczkowski ndz., 2010-06-13 22:58

Dlaczego komisja wnioskowała o odwołanie przewodniczącego?

@pawel.wsk:

Aż sam jestem ciekaw, co takiego przeskrobał :)

pawel.wsk
pawel.wsk ndz., 2010-06-13 23:03

Powodów jest wiele.

@Paweł Buczkowski:

Zarzut propagowania partii politycznej to tylko jeden z nich. Wszyscy mamy wrażenie, że Robert używa funkcji przewodniczącego tylko do promowania swojej osoby. W wydanym przez niego oświadczeniu podaje dużo "inicjatyw", w których to działał sam, za plecami rady. Gdy zwróciliśmy mu na to uwagę, stwierdził, że przecież on tego nie robił jako Rada Miasta, tylko jako Robert Sosik. Uważamy, że Rada nie jest miejscem na autoreklamę i politykę.

truskawa
truskawa pon., 2010-06-14 10:10

Przypominam tekst sprzed roku.

@pawel.wsk:

http://www.mmpulawy.pl/artykul/mlodzi-zaczeli-rzadzic-chca-sami-usprawie...

"...Kandydaci mieli przestawić swoją wizję przewodniczenia Radzie. Robert Sosik jako przewodniczący chciał polepszyć byt młodzieży puławskiej, zacząłby od wprowadzenia możliwości usprawiedliwiania godzin opuszczonych w szkole przez uczniów, którzy skończyli 18 lat.
– Czy uważasz, że to wyszłoby nam to na dobre? - zapytała go Klaudia Klapińska (ZSO nr 3).
Według Sosika w razie nieufności nauczyciela uczniowie mogliby przedstawiać zwolnienia lekarskie ... "
Panie Robercie - dało radę ?

Robert Sosik
Robert Sosik ndz., 2010-06-13 23:55

Nie było ingerencji przez

@pawel.wsk:

Nie było ingerencji przez osoby trzecie. Jak zatem wyjaśnisz udział Pana Śliwińskiego w posiedzeniu Komisji Rewizyjnej? Jak wyjaśnisz słowa wypowiedziane przez Pana Śliwińskiego - "nie chcę Was nakręcać, ale Robert postąpił niewłaściwie". Czy nie jest to sugerowanie własnej opinii i nadużywanie autorytetu Przewodniczącego RM? Skąd wziął się wniosek Komisji Rewizyjnej? Otóż z wystąpienia Pana Śliwińskiego na V Sesji MRM. Kiedy publicznie mnie zaatakował za podjęcie pracy, czy też stażu w Biurze Poselskim. Wtedy padło zdanie "przekażmy tę sprawę Komisji Rewizyjnej", na co Pan Śliwiński przyklasnął (dosłownie).

shortyadam
shortyadam ndz., 2010-06-13 22:18

Robert Sosik powinien zostac

Robert Sosik powinien zostac odwołany z dwóch zasadniczych powodów: 1) miast zająć sie sprawami młodzieży, stał sie tubą propagandową POsła Polskiej Zjednoczonej Partii Rządowej; 2) miast zająć sie sprawami młodzieży, zajął sie wyłacznie promowaniem swojej osoby.

5h9
5h9 ndz., 2010-06-13 23:08

....

@shortyadam:

świetne świetne. Bo jest za PO już nie może być przewodniczącym. taaaak..Promować się nie może w necie bo tam spędzają czas tylko pijący piwo lub oglądający tylko pornografię ? taaaaak.. co więcej ? Oj nie lubicie Robercika :) a mi tam człowiek nie przeszkadza i na dobrego się kreuje i + dla niego. Coś złego Wam zrobił ?

pawel.wsk
pawel.wsk ndz., 2010-06-13 23:32

.

@5h9:

Tu nie chodzi o to, ze jest ZA PO, tylko o to, że wg tego, co mówi jest W PO. Niewielka różnica. Promować się można wszędzie, ale jeśli to jest czyimś priorytetem, to nie powinien on sprawować urzędu Przewodniczącego.

MARIO
MARIO pon., 2010-06-14 12:57

Jak zawsze merytorycznie

@5h9:

5h9 zanim coś napiszesz to zadaj sobie zasadnicze pytanie: Jaka jest rola i obowiązki przewodniczącego MRM lub też RM? Czy jest nią szukanie i wypracowywanie na płaszczyźnie Rady kompromisowych rozwiązań różnego rodzaju problemów lokalnego społeczeństwa, w przypadku Pana Sosika puławskiej młodzieży? Cz też wykorzystwanie swojego stanowiska do promocji partii (niezależnie jaka ona jest) do której się należy lub z którą się sympatyzuje? Swoją drogą ciekawe czy zamieściłbyś swój komentarz w sytuacji gdyby Pan Sosik należał lub też sympatyzował z inna partią niż PO i tą partię głośno promował, tak jak głośno promuje PO? Patrząc na Twój dotychczasowy "obiektywizm" w pisaniu kometarzy, z góry można przewidzieć... Pozdrawiam.

5h9
5h9 pon., 2010-06-14 21:41

przepraszam z góry za słownictwo.

@MARIO:

Przestań MARIO piep**yć o obiektywności moich postów bo to nie ma nic do tego. Jeśli by sympatyzował z PiSem czy LPRem nie zabraniałbym mu tego, bo ja w przeciwieństwie do niektórych szanuje czyjeś poglądy choć się z nimi nie zgadzam. Mi tam nie przeszkadza że się Robert się interesuje polityką. Niech się interesuje, uczy, kształtuje. A że sympatyzuje z PO to jego sprawa. Jako przewodniczący RM ma się zrzec wszystkiego ? Ma działać na przekór swoim postanowieniom? a co to kur**a? celibat? Pozdrawiam Cię jedynie obiektywny i słusznie myślący MARIO.

MARIO
MARIO wt., 2010-06-15 09:59

A cóż to za słownictwo?

@5h9:

Szanowny 5h9 nie przystoi to tak wytrawnemu komentatorowi jak Ty używanie słów uznanych powszechnie za nie parlamentarne. Czyżby nerwy puściły? A może tak objawia się u Ciebie brak argumetnów? Jak zwykle w swoich komentarzach uciekasz od merytorycznej odpowiedzi. Czyżby udzielenie odpowiedzi na postawione przeze mnie pytanie we wcześniejszym poście, o roli i funkcji Przewodniczącego MR było zbyt trudne? A może niewygodne? I stąd to Twoje zdenerwowanie? Pozdrawiam Cię miłośniku i propagatorze jedynie słusznej i właściwej Politycznej Opcji...
Ps. jakoś nie zauważyłem abyś wypowiadał się pozytwnie o ludziach majacych inne poglądy i przynależność niż Twoje.

MłodziGniewni
MłodziGniewni ndz., 2010-06-13 23:06

"Moje oświadczenie dotyczące

"Moje oświadczenie dotyczące bieżącej sytuacji w Młodzieżowej Radzie Miasta Puławy i próbie odwołania mnie ze stanowiska Przewodniczącego przez Komisję Rewizyjną."
http://robertsosik.pl/pliki/Oswiadczenie.pdf

Panie Robercie to żenujące i skandaliczne zachowanie! Na początku Właził Pan wszystkim w tyłki, a teraz się Pan do tych samych osób odwraca plecami. Jak dobrze Pamiętamy z Panem Przewodniczącym Śliwińskim byli Panowie w bardzo dobrych stosunkach, dzięki czemu uzyskał Pan stołek Przewodniczącego Młodzieżowej Rady Miasta Puławy.

Czy ja źle rozumiem? Na początku P. Śliwiński był dobry a teraz nagle stał się tym złym ???

MłodziGniewni
MłodziGniewni ndz., 2010-06-13 23:19

PRZYROST FORMY NAD TREŚCIĄ

Panie Robercie na Pańskiej stronie internetowej jest błąd. Mianowicie nie jest Pan Asystentem Posła na Sejm RP - Włodzimierza Karpińskiego, a zaledwie stażystą, który może tylko częściowo pełnić funkcję Asystenta nie ponosząc przy tym odpowiedzialności za swoje czyny.
http://robertsosik.pl/node/2

Robert Sosik
Robert Sosik pon., 2010-06-14 00:44

Rzecz pierwsza - błąd w

Rzecz pierwsza - błąd w nagłówku. Sprawa "zmiany przewodniczącego" nie jest przesądzona. Aby zmienić przewodniczącego, radni MRM będą musieli przegłosować ten wniosek (bezwzględną większością statutowego składu rady - 15 głosów), więc to, czy MRM zmieni przewodniczącego zależeć będzie od wyniku głosowania. Pan Przewodniczący Śliwiński zarzucił mi nadużywanie funkcji do propagowania partii politycznej, co jest bzdurą i dlatego w ten sposób się wypowiadam. Polecam lekturę mojego oświadczenia, które wydałem w tej sprawie. Jeżeli chodzi o powyższe komentarze, są one wystawiane przez członków Komisji Rewizyjnej MRM.
"W wydanym przez niego oświadczeniu podaje dużo "inicjatyw", w których to działał sam, za plecami rady. Gdy zwróciliśmy mu na to uwagę, stwierdził, że przecież on tego nie robił jako Rada Miasta, tylko jako Robert Sosik." - Ta rozmowa dotyczyła zorganizowania spotkań z młodzieżą na temat "Roli aktywności młodzieży w procesach kształtowania społeczeństwa". Z młodzieżą spotykałem się wtedy jako Przewodniczący MRM (na pierwsze spotkanie w szpulkach zostałem zaproszony jako przedstawiciel MRM na dni samorządności, a na drugim, spotkanie poprowadziłem wraz z byłym Marszałkiem Parlamentu Dzieci i Młodzieży oraz Prezesem Stowarzyszenia Aktywnej Młodzieży RP - Panem Dawidem Gutkiem). W oświadczeniu podałem 5 inicjatyw. "Za plecami" Prezydium rzeczywiście spotkałem się z uczniami szkół ponadgimnazjalnych. Za plecami, tzn. nie informując Prezydium o tym, że zamierzam się z tymi uczniami spotkać. Jeżeli chodzi o pozostałe inicjatywy: Logo, Współpraca z Parlamentem oraz "Dzieciaki rządzą miastem" były wcześniej przyjęte uchwałami przez Radę. Można to łatwo sprawdzić: http://um.pulawy.pl/radamlodziezowa/6412.html. Na tej stronie są wszystkie protokoły i uchwały MRM tej kadencji. W przypadku reprezentowania MRM w Lublinie na konferencji z Ministrem Michalakiem, otrzymałem zaproszenie od Marszałka Parlamentu Dzieci i Młodzieży p. Huberta Gregorowicza. Również nie poinformowałem Prezydium MRM o tym, że się tam wybieram. Ale czy powinienem? Powinienem zdawać Prezydium relację ze wszystkich zaproszeń, które otrzymałem jako Przewodniczący MRM i czy z nich skorzystam? Czy to nie paranoja?
Powtarzam, staram się oddzielać działalność w Platformie od działalności w MRM. A jeśli chodzi o powód, to nie jest to tak jak przedstawił pawel.wsk. Cytat z protokołu Komisji Rewizyjnej: "W związku z nieotrzymaniem absolutorium przez Przewodniczącego MRM, komisja rewizyjna składa wniosek o odwołanie Roberta Sosika z funkcji Przewodniczącego". Powodem nieotrzymania absolutorium, podanym przez Komisję Rewizyjną jest "nadużywanie funkcji do propagowania partii politycznej". To JEDYNY oficjalny powód.
Jeśli natomiast chodzi o to, że jestem w PO - błąd. Zadeklarowałem chęć wstąpienia do PO, ale nie zostałem jeszcze przyjęty. Poza tym, nawet gdybym był członkiem PO to nie mogłoby to być powodem odwołania mnie ze stanowiska. Dlaczego? Ponieważ w Polsce mamy konstytucyjne prawo wyrażania własnych poglądów (art. 54 Konstytucji RP), a w statucie MRM nie ma zakazu członkostwa w żadnej partii. Nie złamałem wobec tego żadnego punktu statutu.
Zapraszam na jutrzejszą sesję, zapewniam, że będzie ciekawie.

konieczko
konieczko ndz., 2010-06-13 23:53

Popieram wywalić go! Jak

Popieram wywalić go!
Jak człowiek który mija się z prawdą może być przewodniczącym rady. Panie Sosik nie jest Pan asystentem Posła Karpińskiego. Na stronie sejmowej jest Pan zgłoszony jako "społeczny współpracownik posła" można by rzec prawie asystent ale prawie robi wielką różnicę.

Robert Sosik
Robert Sosik pon., 2010-06-14 00:01

Panie Konieczko, załączam

@konieczko:

Panie Konieczko, załączam skan mojej legitymacji. Społeczny, czy też nie społeczny - ale jednak asystent. http://img441.imageshack.us/img441/4599/001efo.jpg

konieczko
konieczko pon., 2010-06-14 00:15

Panie Robercie dla mnie jest

@Robert Sosik:

Panie Robercie dla mnie jest ważniejszy dokument - zgłoszenie do sejmu a nie jakaś tam legitymacja. Trzeba było w zgłoszeniu wpisać społeczny asystent i było by po sprawie. A tak d..pa.

shortyadam
shortyadam pon., 2010-06-14 08:04

Idę o zakład, że tak samo

@Robert Sosik:

Idę o zakład, że tak samo ochoczo jak przyjął Pan legitymację Polskiej Zjednoczonej Partii Rządowej, będzie Pan ją ze wstydem rzucał/darł, zgodnie z hasłem: "Ide w pierwszym szeregu, ale z brzegu - jak się zmieni koniunktura, to łatwiej dać nura!"

Eddie
Eddie pon., 2010-06-14 00:03

Sorry, ale jak dla mnie Sosiku...

jesteś zwykłym lizydupą.

MłodziGniewni
MłodziGniewni pon., 2010-06-14 07:41

Rozumiem fakt chęci osiągania

Rozumiem fakt chęci osiągania sukcesów, ale myślę, że podlizywanie się nie jest dobrym sposobem na osiąganie jakichkolwiek celów. Wcześniej czy później dostrzegłby Pan, iż wszystko, do czego Pan doszedł zawdzięcza Pan lizaniem tyłków Posła, Prezydenta Miasta, Przewodniczącego Śliwińskiego, Prezesa Kwapińskiego czy też innym osobom, dzięki którym Pan mógł się wybić i zaistnieć. Nie tędy droga…

A tak na marginesie ta legitymacja to służy podniesieniu Pańskich morali ???

flameman
flameman pon., 2010-06-14 09:06

sprawdzcie sobie profil

@MłodziGniewni:

sprawdzcie sobie profil "MłodziGniewni". artykuł dot. Muzeum Regionalnego PTTK i ataki na obecną dyrekcję Muzeum, komentarze dotyczące Kwapińskiego lub jego wroga Sosika. poza tym, "MłodziGniewni" uzywa takich samych okreslen jak Kwapinski (np. pttk oddział puławski, czy zarząd oddziału puławskiego, gdzie mieszkaniec niezwiązany z organizacją nie przykłada do tego takiej wagi) , a Kwapinskiego nazywa prezesem.. Śmiech na sali. Dorośnij pan, panie Kwapiński. Założył pan nowy profil, bo został pan zjechany przez użytkowników za atakowanie młodzieży i Sosika i robienie przy tym błędów ortograficznych? wielki prezes bez studiow, co pisac nie umie.

Artur Kwapiński
Artur Kwapiński pon., 2010-06-14 10:02

Bystry jak woda w klozecie...

@flameman:

Nie jesteś pewien to nie pisz!!! Zaczyna denerwować mnie fakt, iż tacy jak Ty (cwaniaki zastawiające się debilnymi pseudonimami "flameman") czepiają się mnie przy każdej okazji nawet, jeżeli nie mają racji! Jeżeli masz coś do mnie to zapraszam do mojego biura na rozmowę. A nie strugasz bystrego pisząc durne komentarze niepoparte żadnymi dowodami.

Kwapiński Artur
obcy
obcy pon., 2010-06-14 08:54

do "MłodziGniewni"

Nie znam p. Sosika i raczej niewiele mnie interesuje, co i jak robi, komu i po co się podlizuje czy też nie podlizuje, ale "MłodziGniewni" - co znaczy:
1. "służy podniesieniu Pańskich morali" ? albo
2. "PRZYROST FORMY NAD TREŚCIĄ"???
czy nie warto przed napisaniem czegoś sprawdzić co to oznacza i jak powinno być poprawnie?

MMP
Artur Kwapiński
Artur Kwapiński pon., 2010-06-14 09:24

"flameman" debilne porównanie

"flameman" debilne porównanie mnie do "MłodziGniewni". Sam Pan strzelasz byki! Mam gdzieś, co robi Pan Sosik, choć po tym, co się pisze to mi go szkoda. W tym mieście każdego młodego, który coś zrobi równa się z błotem.

Dla Pańskiej wiadomości i aktualizacji niewiedzy posiadam studia I stopnia. Ja w porównaniu do większości zawsze podpisuje się pod swoimi wypowiedziami pełnym imieniem i nazwiskiem.

Kwapiński Artur
Zawisza Biały
Zawisza Biały pon., 2010-06-14 12:07

Zawisza Biały

W tych Puławach to im się w głowach poprzewracało. Czy oni już nie mają nic do roboty?

Stanisława
kamil255
kamil255 pon., 2010-06-14 13:32

nuda

ale jaja nuda .

Czy oni już nie mają nic do roboty? w tych Puławach

karolcia
karolcia pon., 2010-06-14 14:47

Szkoda mi Roberta i tej

Szkoda mi Roberta i tej nagonki na niego. Cóż... może jednak nie warto się wychylać... A co do poglądów politycznych, to choć moje są zupełnie inne, to nikomu nie zabraniam mieć własnych :) Przecież na tym polega demokracja... Łatwo jest kogoś zniszczyć, zniechęcić... pan Artur Kwapiński coś o tym wie... niestety.
Kiedy zawiść przestanie górować nad rozumem????

Karolcia
Bazyl
Bazyl wt., 2010-06-15 09:17

Wystąpiły tu dwie całkowicie

Wystąpiły tu dwie całkowicie nie zależne sprawy, pierwsza to apolityczność rady, druga to pan Sosik, a raczej jego działalność, Jeżeli możemy mówić o stwarzaniu pozorów apolityczności rady, to mówienie o apolityczności jej członków można włożyć miedzy bajki, bo wiarę w to mogą dać tylko debile, lub rada musiała by być złożona z debili bez żadnego poglądu i tu sprawa powinna być jasna. Natomiast działalność pana Sosika to już sprawa z całkiem innej beczki jak widać na ocenę ma duży wpływ sympatia polityczna, w mojej ocenie ta działalność jak i cała ta rada to jedna wielka żenada, zamiast zająć się czymś odpowiednim do swego poziomu i zainteresowań , to dali się wciągnąć w politykierstwo staruchów. Pytanie czy mogli nie dać się wciągnąć, wszak całą tą radę stworzyli pożal się Boże politycy węsząc w tym swoje profity.

"Przyrost mądrości daje się dokładnie mierzyć ubywaniem żółci" - Fryderyk Nietzsche
MARIO
MARIO wt., 2010-06-15 14:33

Rewelacyjne ujęcie problemu

@Bazyl:

Bazylu rewelacyjnie zdiagnozowałeś problem MRM i jej Przewodniącego p. Sosika. Jeśli powołanie Młodzieżowej Rady Miasta miało być szansą na zdobycie doświadczenia i przygotowanie do sprawowania w późniejszym okresie funkcji samorządowych oraz stworzenie nowej jakości w spojrzeniu na problemy lokalnej społecznosci (które moim zdaniem nie mają barw politycznych) i nauka merytorycznej dyskusji, to MRM nie spełniła swojej roli. Źle się stało,iż Ci młodzi ludzie nabrali nawyków starszych kolegów, gdzie zamiast wielokrotnie merytorycznej dyskusji o problemach Puław króluje arogancja, cynizm i hipokryzja oraz koncentracja energii i czasu na politycznych przepychankach. W takim wymiarze MRM nie ma racji bytu, gdyż staje się jedynie narzędziem w rozgrywkach starszych kolegów, a nie o to przecież chodziło.

MłodziGniewni
MłodziGniewni wt., 2010-06-15 14:01

Problemem jest Pan Sosik

Problemem jest Pan Sosik który najpierw popierał Pana Nocka będąc jego zastępcą w stowarzyszeniu, potem przedostał się na 2 stronę czyli do MRM, a następnie obrał nowy kierunek mianowicie PO

flameman
flameman wt., 2010-06-15 14:15

z tego co wiem sosik nie był

@MłodziGniewni:

z tego co wiem sosik nie był zastępcą nocka, ani nie był w jego stowarzyszeniu, kolego kwapiński. a co do tego czy rzeczywiscie MlodziGniewni to nie Artur Kwapinski, mozna to latwo sprawdzic. poprosic o sprawdzenie IP komputera tych dwoch uzytkownikow.

emka
emka wt., 2010-06-15 19:39

do flameman

@flameman:

Uważam, ze masz rację co do tego iż dwoma nickami posługuje się jedna i ta sama osoba..., ale po co? Któż to wie...

Robert Sosik
Robert Sosik wt., 2010-06-15 21:06

Jeżeli rzeczywiście tak jest,

@emka:

Jeżeli rzeczywiście tak jest, to za pewne zawiść, może zazdrość, próba oczernienia mnie w oczach innych ..... Je też zauważyłem pewne błędy stylistyczne, z czym Artur miał problem. Wiem, bo wielokrotnie sprawdzałem mu dokumenty czy też wypowiedzi i wytykałem mu błędy ortograficzne bądź stylistyczne.. Oczywiście nie twierdzę, że sam ich nie popełniam. Chciałem tylko pomóc.

Artur Kwapiński
Artur Kwapiński wt., 2010-06-15 22:57

Robercik nie rób z siebie

Robercik nie rób z siebie ofiary! Dobrze obaj wiemy, że, od kiedy powiedziałem Ci, co o Tobie myślę obraziłeś się na mnie jak małe dziecko i od tego momentu snujesz jakieś chore obsesyjne myśli. Zawsze mówię to, co myślę i mam gdzieś czy to się komuś podoba czy nie. Problem to Ty masz i to sam ze sobą! Nie przepadam za Tobą, ale to nie zmienia faktu, iż zawsze wszystkie swoje wypowiedzi podpisuje swoim nazwiskiem np: http://www.mmpulawy.pl/artykul/wielka-draka-w-malej-radzie-robert-sosik-...

Jak ustalicie już, że to nie ja pisałem to czekam na oficjalne przeprosiny, adres biura znajdziecie w google ;-)

Kwapiński Artur
Artur Kwapiński
Artur Kwapiński wt., 2010-06-15 23:23

"flameman" to Pan Sosik!

Nowością okazało się, że "flameman" to Pan Sosik! Robert używa takiego niku w grach przez sieć i często też na forach internetowych "[AV]FlameMan".

A jeżeli to prawda to Pan Sosik robi to pod publikę żeby zwiększyć zainteresowanie samym sobą poprzez ataki na mnie.

Bingo Robercik, ale nie tędy droga ;-)

Kwapiński Artur
użytkownik usunięty2
użytkownik usunięty2 śr., 2010-06-16 00:20

...

@Artur Kwapiński:

to by bylo bardziej prawdopodobne haha xD on mi wyglada na takiego ;p a poza tym panie sosik , wez pan sie sam odwolaj , pojedz na studia gdzies daleko bo nic tu po tobie ;p mi osobiscie to sie az szkoda pana robi ... i od samego poczatku mowilem ze pan jest ...................... ( sam sobie tu mozesz wstawic jakies slowo , bo wiadomo do czego pan jest zdolny ? ja cos napisze a pozniej po sadach bede latal za obraze ... ;p ) i nie pozdrawiam pana ....

emka
emka śr., 2010-06-16 07:45

Dyskusja cięgła bruku. Pora

Dyskusja cięgła bruku. Pora ją zakończyć bo to już nawet śmieszne przestaje być.
Jestem w stanie zrozumieć Pana Roberta bo to bardzo młody człowiek i musi się wiele nauczyć i to jest normalne. Ale wypowiedzi oponentów dawno już pełnoletnich mających aspirację być rekinami biznesu, prezesami czy też dyrektorami - żenada. A może taka nasza polsko-puławska rzeczywistość?

MłodziGniewni
MłodziGniewni śr., 2010-06-16 08:41

DOBRE SOBIE...

@emka:

DOBRE SOBIE... Jeżeli przejrzeć komentarze "Emka" większość z nich opiewa na ataku na Kwapińskiego od chwili, gdy odszedł z PTTK. hehe pisze "wypowiedzi oponentów dawno już pełnoletnich mających aspirację być rekinami biznesu, prezesami czy też dyrektorami - żenada" to dopiero wygląda na zazdrość i zawiść.
Zatem może kolega czy też koleżanka emka powie, co zrobił Kwapiński, że został tak znienawidzony, a co zrobił Sosik, że stał się świętym, któremu wszystko wolno?

emka
emka śr., 2010-06-16 08:56

Taaa, "uderz w stół a nożyce

Taaa, "uderz w stół a nożyce się odezwą" A co to MłodyGniewny się tak obruszył moim komentarzem? Ciekawe?

MłodziGniewni
MłodziGniewni śr., 2010-06-16 09:17

Bo po Komentarzu

Bo po Komentarzu Kwapińskiego, „że "flameman" to Pan Sosik! Robert” postanowiłem przypatrzeć się komentarzom innych i dzięki temu zauważyłem, że od jakiegoś czasu atakujesz Kwapińskiego bez względu na to, co pisze A fakt, iż okazało się ze Sosik to "flameman" usprawiedliwiłeś młodością. Przynajmniej dla mnie wydaje się to lekkomyślnością. To widać, że nie przepadasz za Kwapińskim i to widać w każdym twoim komentarzu pod jego….

Bez urazy ja do Ciebie nic nie mam. Tylko wydaje mi się to trochę dziwne.